"We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 18/03/20, 16:02

Wat we vooral kunnen verwijten is niet zijn gebrek aan vooruitziendheid (denk aan het miljard aan vaccins dat Bachelot heeft uitgegeven...uiteindelijk voor niets...) Buzyn is zijn jasje omgedraaid...kortom, het is "politiek"...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Grelinette » 18/03/20, 16:10

Christophe schreef:Ah deze parigo (hoofden van vo) !! Dit is waar macron naar verwees ...



Het was waar dat het gisteren goed was ... maar toch ...


We kunnen in deze video nog steeds zien dat de meerderheid van deze Parijzenaars de gezondheidsveiligheidsafstand van 1 meter respecteert.

Normaal gesproken hebben levende wezens in situaties van extreme crisis de reflex om bij elkaar te blijven om elkaar gerust te stellen.
meerkat.jpg
surricat.jpg (61.35 KB) 2098 keer geraadpleegd


Dat gezegd hebbende, kunnen we op het gebied van de veiligheid, omdat we weten dat glyfosaat tijdens intensieve verspreiding niet meer dan 10 meter aflegt, denken dat 1 meter meer dan genoeg is om het coronavirus te stoppen!
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 18/03/20, 16:16

Welnu, de drie onderwerpen van de coronacrisis gaan alle kanten op...onmogelijk om ze te volgen en er goed over te debatteren als we niet een beetje orde op zaken stellen!

Focus op hun gebruik:

a) Over geneeskunde en biologie (besmetting, vaccin, behandelingen, enz.) staat hier: gezondheid voorkoming van verontreiniging / la-transmissie-op-mens-du-2019-Sxy-is-BEWEZEN t16285.html

b) Onderwerp over voortplanting en statistieken: gezondheid-vervuiling-preventie / coronavirus-covid-19-kaart-van-de-epidemie-in-real-time-t16331.html


c) Over opsluiting (in Frankrijk en elders) en de economische gevolgen en gevolgen van opsluiting gaat het hier: health-pollution-prevention/we-are-at-war-emmanuel-macron-announces-le-confinement-t16348.html

d) Over de economische en financiële crisis die hieruit zal voortvloeien: economy-finance / the-meer-crash-Financial-of-all-the-history-zal-worden-geproduceerd-by-2019-t16137.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 18/03/20, 16:17

Grelinette schreef:We kunnen in deze video nog steeds zien dat de meerderheid van deze Parijzenaars de gezondheidsveiligheidsafstand van 1 meter respecteert.


Tussen de "blokken" ja... maar zeker niet tussen hen... Ik weet niet zeker, zoals ik hierboven al zei, dat het alle mensen zijn die samen in elk "blok" wonen...

Hoe dan ook ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 18/03/20, 23:19

Eerste onbeleefdheden...anders dan in de winkels:

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Christophe » 20/03/20, 16:59

Ah ah ah zeer goede timing, goed gedaan soldaten!

0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Macro » 21/03/20, 07:47

Nou, ik begin aan mijn eerste dag van opsluiting...Ik heb tot nu toe gewerkt...Verdomd volle koplampen om 7 uur vanochtend...Het wordt klote thuis: de toiletten zijn al een tijdje in aanbouw Jaarlijks moeten de lindebomen worden gesnoeid, de werkplaats moet worden ingericht.... Behalve dat... Doe-het-zelf- en materialenwinkels gesloten... Ik zal het moeten doen met wat ik heb... Hij heeft gewonnen 't gaat niet ver... en laten we zeggen dat we minstens zes weken de tijd hebben... (maar ja, ik zal maar één op de twee opgesloten zitten)... Plus mijn oudere man, zijn vriendin en haar katten zijn gekomen om zich te beperken tot mijn huis....We kunnen de ramen niet openen, anders gaan de katten weg...En kunnen we de coronasutra niet meemaken met Mamita...
93a09ac41f7c3f019c1bf9a6bb14d0f56424.jpeg
93a09ac41f7c3f019c1bf9a6bb14d0f56424.jpeg (164.4 Kio) Consulté 2022 fois
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Ahmed » 21/03/20, 09:28

Terugkomend op de Macroniaanse uitvoeringen: ik vind het best grappig dat de ondertiteling volkomen nep is! Macron staart inderdaad strak naar de camera, let goed op, zijn blik wijkt nooit een beetje af!, in werkelijkheid kijkt hij naar de teleprompter die in de as van deze camera staat.
De aarzelende ondertiteling is bedoeld om een ​​"real-time" transcriptie van de geïnspireerde toespraak van de Meester te simuleren! Grappig dat deze mensen onder deze omstandigheden denken dat ze verplicht zijn soortgelijke streken uit te halen om mensen te misleiden... : Roll:
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13720
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par izentrop » 21/03/20, 10:03

Ahmed schreef: deze mensen denken dat ze verplicht zijn zich over te geven aan soortgelijke streken om mensen te misleiden...
Of een Macron die de zinsnede van een ander personaliseert, zal het weten : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: "We zijn in oorlog": Emmanuel Macron kondigt opsluiting aan

par Janic » 21/03/20, 11:28

Of een Macron die de zinsnede van een ander personaliseert, zal het weten
Zodra een lezer zich van een tekst verwijdert, kan hij de huidige tekst niet meer terugvinden, zoals blijkt uit journalisten die aan deze apparaten gewend zijn en die beginnen te stamelen zodra ze verkeerd lezen.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 208 gasten