Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 21/09/20, 11:08

ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:De goede methode van de Indianen... we proberen alles op een verstandige manier volgens de patiënten en hun comorbiditeiten...

HCQ niet langer een magische pil, artsen gaan over op nieuwe medicijnen

Doxycycline, Ivermectine, Ecosprin, Ceftriaxon, Bronchodiator en N-Acetyl Cysteïne....

We hebben een combinatie van HCQ en Azitromycine gebruikt en het heeft geen nadelige effecten gehad behalve gastritis, "zei hij. Deze patiënten hebben echter geen reeds bestaande aandoeningen, zijn jonger en hebben geen verlengde QT-intervallen.

het is zeker dat als we het vooral aan jonge patiënten geven en zonder comorbiditeit...etc


ABC2019 schreef:zo niet, waar je eigenlijk om vraagt, Adrien en Obamot, is een sectie waar je alles kunt zeggen zonder het risico te lopen dat je wordt tegengesproken? Ik ben er niet tegen, het heet "de onzinsectie", het is tenminste duidelijk!



Je denkt dat je superslim bent en de koning van de controverse, maar je bent zo stom als je voeten
Het verbaast me niet dat niemand met je wil praten
Afgezien van het uitrollen van sofistische theorieën die in je gezicht terugkomen Beeld je weet niet hoe je iets anders moet doen
Er zijn 1000 tegenstanders van Raoult en hydroxychloroquine 100 keer slimmer dan jij op de RS of elders en met wie we probleemloos kunnen wisselen.
Tot goed begrip
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par pedrodelavega » 21/09/20, 12:52

Adrien (ex-nico239) schreef:De goede methode van de Indianen... we proberen alles op een verstandige manier volgens de patiënten en hun comorbiditeiten...
Het is een methode, maar het is niet de juiste methode omdat het niet mogelijk is om het effect van de geprobeerde behandeling te valideren/invalideren.
Deze methode kan leiden tot: vervuiling-preventie-gezondheid / de-vooruitgang-in-de-strijd-tegen-coronavis-t16395-310.html # p411679
De juiste methode is om het te proberen in een gecontroleerde klinische proef. Dit wordt bijna overal ter wereld gedaan via de meer dan 2000 lopende (of afgeronde) onderzoeken.

En uiteindelijk zal India, net als Peru en anderen, zeker stoppen:
Adrien (ex-nico239) schreef:HCQ niet langer een magische pil, gaan artsen over op nieuwe medicijnen
Doxycycline, Ivermectine, Ecosprin, Ceftriaxon, Bronchodiator en N-Acetyl Cysteïne....
We hebben een combinatie van HCQ en Azitromycine gebruikt en het heeft geen nadelige effecten gehad behalve gastritis, "zei hij. Deze patiënten hebben echter geen reeds bestaande aandoeningen, zijn jonger en hebben geen verlengde QT-intervallen.
Hoe dan ook, er lijkt niet veel hoop meer te zijn in dit molecuul. Analyses stapelen zich op en convergeren: We zijn nu bij 10 meta-analyses en systematische reviews in verschillende landen en/of in samenwerking (waaronder één in India).
https://metahcq.wordpress.com/2020/09/2 ... loroquine/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 21/09/20, 13:31

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:De goede methode van de Indianen... we proberen alles op een verstandige manier volgens de patiënten en hun comorbiditeiten...
Het is een methode, maar het is niet de juiste methode omdat het niet mogelijk is om het effect van de geprobeerde behandeling te valideren/invalideren.
Deze methode kan leiden tot: vervuiling-preventie-gezondheid / de-vooruitgang-in-de-strijd-tegen-coronavis-t16395-310.html # p411679
De juiste methode is om het te proberen in een gecontroleerde klinische proef. Dit wordt bijna overal ter wereld gedaan via de meer dan 2000 lopende (of afgeronde) onderzoeken.

En uiteindelijk zal India, net als Peru en anderen, zeker stoppen:
Adrien (ex-nico239) schreef:HCQ niet langer een magische pil, gaan artsen over op nieuwe medicijnen
Doxycycline, Ivermectine, Ecosprin, Ceftriaxon, Bronchodiator en N-Acetyl Cysteïne....
We hebben een combinatie van HCQ en Azitromycine gebruikt en het heeft geen nadelige effecten gehad behalve gastritis, "zei hij. Deze patiënten hebben echter geen reeds bestaande aandoeningen, zijn jonger en hebben geen verlengde QT-intervallen.
Hoe dan ook, er lijkt niet veel hoop meer te zijn in dit molecuul. Analyses stapelen zich op en convergeren: We zijn nu bij 10 meta-analyses en systematische reviews in verschillende landen en/of in samenwerking (waaronder één in India).
https://metahcq.wordpress.com/2020/09/2 ... loroquine/


De juiste methode wordt beoordeeld op dodelijkheid
Ik denk dat de covid te veel doden heeft veroorzaakt en dat we het daarom zonder EBM hadden moeten stellen

En we zeiden vanaf het begin dat er RECENT opnieuw 4 berichten werden geciteerd (je moet je bril opzetten) dat hydroxychloroquine waarschijnlijk zou worden vervangen door een beter medicijn...

P.... als we helemaal geen hydroxychloroquine gebruiken, ken ik sommigen die ongelukkig zullen zijn als ze niets meer hebben om op te slaan, omdat het echt je enige reden van leven is geworden. Beeld
0 x
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par VetusLignum » 21/09/20, 13:32

pedrodelavega schreef:En uiteindelijk zal India, net als Peru en anderen, zeker stoppen:
Adrien (ex-nico239) schreef:HCQ niet langer een magische pil, gaan artsen over op nieuwe medicijnen
Doxycycline, Ivermectine, Ecosprin, Ceftriaxon, Bronchodiator en N-Acetyl Cysteïne....
We hebben een combinatie van HCQ en Azitromycine gebruikt en het heeft geen nadelige effecten gehad behalve gastritis, "zei hij. Deze patiënten hebben echter geen reeds bestaande aandoeningen, zijn jonger en hebben geen verlengde QT-intervallen.
Hoe dan ook, er lijkt niet veel hoop meer te zijn in dit molecuul.



Het artikel is niet zo negatief over HCQ als u zegt.

Aanvankelijk werd gedacht dat de HCQ+AZI-combinatie patiënten in een vergevorderd stadium zou redden, maar al enkele maanden is bekend dat in ernstige gevallen een antistollingsmiddel (bijvoorbeeld aspirine, zoals Ecosprin), een antistollingsmiddel ontstekingsremmer (steroïde), een bronchodilatator (idealiter Budesonide) en mogelijk een antibioticum (Ceftriaxon wordt sinds het begin bij IHM gebruikt). Doxycycline vervult dezelfde rol als azitromycine, en als het betere resultaten geeft, des te beter. Wat Ivermectine betreft, het is een antiviraal middel dat moet worden gebruikt bij het begin van de infectie.
Bovendien is het algemeen bekend dat HCQ niet mag worden gebruikt bij patiënten met een verlengd QT-interval.

Uw artikel zegt:Echter, onder verwijzing naar studies die aantonen dat lage doses HCQ de ernst van het virus bij patiënten laag houden, gebruikt een deel van de medische gemeenschap het samen met Azithromycine", net zoals "HCQ voorkomt virale vermenigvuldiging, maar heeft geen effect wanneer de patiënt zich in de laatste fase bevindt, waar sprake is van hyperontsteking"; en het is niet negatief tegenover HCQ.

Voor mij is de HCQ een van de hulpmiddelen die onder andere beschikbaar zijn voor artsen, om op het juiste moment en bij de juiste mensen te worden gebruikt.
In het verhaal ben jij alleen geobsedeerd door HCQ en Raoult. Volgens dit artikel gebruiken de Indianen wat we tegenwoordig het beste weten tegen de ziekte, en het is erg goed voor ze.
Wij willen ook thuis behandeld worden.
Dernière édition par VetusLignum de 21 / 09 / 20, 13: 34, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 21/09/20, 13:33

VetusLignum schreef:
pedrodelavega schreef:En uiteindelijk zal India, net als Peru en anderen, zeker stoppen:
Hoe dan ook, er lijkt niet veel hoop meer te zijn in dit molecuul.



Het artikel is niet zo negatief over HCQ als u zegt.

Aanvankelijk werd gedacht dat de HCQ+AZI-combinatie patiënten in een vergevorderd stadium zou redden, maar al enkele maanden is bekend dat in ernstige gevallen een antistollingsmiddel (bijvoorbeeld aspirine, zoals Ecosprin), een antistollingsmiddel ontstekingsremmer (steroïde), een bronchodilatator (idealiter Budesonide) en mogelijk een antibioticum (Ceftriaxon wordt sinds het begin bij IHM gebruikt). Doxycycline vervult dezelfde rol als azitromycine, en als het betere resultaten geeft, des te beter. Wat Ivermectine betreft, het is een antiviraal middel dat moet worden gebruikt bij het begin van de infectie.
Bovendien is het algemeen bekend dat HCQ niet mag worden gebruikt bij patiënten met een verlengd QT-interval.

Uw artikel zegt:Echter, onder verwijzing naar studies die aantonen dat lage doses HCQ de ernst van het virus bij patiënten laag houden, gebruikt een deel van de medische gemeenschap het samen met Azithromycine", net zoals "HCQ voorkomt virale vermenigvuldiging, maar heeft geen effect wanneer de patiënt zich in de laatste fase bevindt, waar sprake is van hyperontsteking"; wat overeenkomt met wat we weten.

Voor mij is de HCQ een van de hulpmiddelen die onder andere beschikbaar zijn voor artsen, om op het juiste moment en bij de juiste mensen te worden gebruikt.
In het verhaal ben jij alleen geobsedeerd door HCQ en Raoult. Volgens dit artikel gebruiken de Indianen wat we tegenwoordig het beste weten tegen de ziekte, en het is erg goed voor ze.
Wij willen ook thuis behandeld worden.


Natuurlijk, maar wat wil je, zeuren hebben een sluier voor hun ogen
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par pedrodelavega » 21/09/20, 14:03

Adrien (ex-nico239) schreef:De juiste methode wordt beoordeeld op dodelijkheid
Ja, dit is ook het beoordelingscriterium dat is opgenomen in de meeste klinische onderzoeken (waarvan sommige soms ook de virale belasting of het aantal dagen in het ziekenhuis omvatten).

Adrien (ex-nico239) schreef:Ik denk dat de covid te veel doden heeft veroorzaakt en dat we het daarom zonder EBM hadden moeten stellen
"Te veel dood", zijn we het eens. "doen zonder EBM", ik weet niet waar je dit op baseert.

Adrien (ex-nico239) schreef:P.... als we helemaal geen hydroxychloroquine gebruiken, ken ik sommigen die ongelukkig zullen zijn als ze niets meer hebben om op te slaan, omdat het echt je enige reden van leven is geworden. Beeld
U bent de grootste bijdrager van berichten op "HCQ" / "Hydroxychloroquine" / "chloroquine" / "Raoult" ... en veruit.
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par pedrodelavega » 21/09/20, 14:09

VetusLignum schreef:
pedrodelavega schreef:En uiteindelijk zal India, net als Peru en anderen, zeker stoppen:
Hoe dan ook, er lijkt niet veel hoop meer te zijn in dit molecuul.

Het artikel is niet zo negatief over HCQ als u zegt.
VetusLignum schreef:In uw artikel staat: ...
Dit is niet mijn artikel maar dat van Adrien. Mijn opmerking had betrekking op de link die ik net hieronder heb aangehaald:
Analyses stapelen zich op en convergeren: We zijn nu bij 10 meta-analyses en systematische reviews in verschillende landen en/of in samenwerking (waaronder één in India).
https://metahcq.wordpress.com/2020/09/2 ... loroquine/


VetusLignum schreef:Wij willen ook thuis behandeld worden.
Niets laat me denken dat de Indianen beter worden behandeld dan wij.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par ABC2019 » 21/09/20, 14:13

Adrien (ex-nico239) schreef:
ABC2019 schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:De goede methode van de Indianen... we proberen alles op een verstandige manier volgens de patiënten en hun comorbiditeiten...

HCQ niet langer een magische pil, artsen gaan over op nieuwe medicijnen


het is zeker dat als we het vooral aan jonge patiënten geven en zonder comorbiditeit...etc


ABC2019 schreef:zo niet, waar je eigenlijk om vraagt, Adrien en Obamot, is een sectie waar je alles kunt zeggen zonder het risico te lopen dat je wordt tegengesproken? Ik ben er niet tegen, het heet "de onzinsectie", het is tenminste duidelijk!



Je denkt dat je superslim bent en de koning van de controverse, maar je bent zo stom als je voeten
Het verbaast me niet dat niemand met je wil praten
Afgezien van het uitrollen van sofistische theorieën die in je gezicht terugkomen Beeld je weet niet hoe je iets anders moet doen
Er zijn 1000 tegenstanders van Raoult en hydroxychloroquine 100 keer slimmer dan jij op de RS of elders en met wie we probleemloos kunnen wisselen.
Tot goed begrip

Ik sluit de mogelijkheid niet uit dat ik zo stom ben als mijn voeten, maar ik zag het argument dat je in deze zin naar voren bracht niet in je post (waarschijnlijk omdat ik te dom ben om het te zien ...)

Mensen "100 keer slimmer dan ik", zijn dat gewoon mensen die het met je eens zijn, of heb je tegenvoorbeelden?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par ABC2019 » 21/09/20, 14:16

VetusLignum schreef:Volgens dit artikel gebruiken de Indianen wat we tegenwoordig het beste weten tegen de ziekte, en het is erg goed voor ze.
Wij willen ook thuis behandeld worden.

het zijn nog steeds gratuite beweringen, zolang je niet hebt uitgelegd op welke basis je de effectiviteit van de behandelingen vergelijkt... we zien alleen dat ze van alles proberen, dat is alles.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Adrien (voormalig nico239) » 21/09/20, 15:38

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Ik denk dat de covid te veel doden heeft veroorzaakt en dat we het daarom zonder EBM hadden moeten stellen
"Te veel dood", zijn we het eens. "doen zonder EBM", ik weet niet waar je dit op baseert.



Als we het aantal sterfgevallen door covid bereiken, doen we het zonder gerandomiseerde, dubbelblinde, placebogecontroleerde onderzoeken en al het andere
We zeiden het al in het voorjaar


pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:P.... als we helemaal geen hydroxychloroquine gebruiken, ken ik sommigen die ongelukkig zullen zijn als ze niets meer hebben om op te slaan, omdat het echt je enige reden van leven is geworden. Beeld
U bent de grootste bijdrager van berichten op "HCQ" / "Hydroxychloroquine" / "chloroquine" / "Raoult" ... en veruit.


Jij bent het die geobsedeerd bent door Raoult en hydroxychloroquine
Persoonlijk wil ik dat we alle mogelijke aanknopingspunten gebruiken
En dat we de doktoren er niet van weerhouden om het te doen
We zeiden het al in het voorjaar
Precies wat bijvoorbeeld in India wordt gedaan
En hydroxychloroquine of geen hydroxychloroquine wat dat betreft
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Ahmed, sicetaitsimple en 228 gasten