Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 18/11/20, 21:59

Janic schreef:
ABC2019 schreef:alles is aanwezig, Janic, goed gedaan, 20/20, niets om over te klagen!

Niets verrassends! Je projecteert je eigen gedrag op anderen en beschouwt ze als onaanvaardbaar VOOR ANDEREN en volkomen gerechtvaardigd voor jou. Dit bevestigt duidelijk jouw permanente narcisme!

Dan scheld je ze uit, noem je ze uitverkocht (aan het grote kapitaal), stompzinnig, verspilling van menselijkheid, enz., enz.

Doet dat je nergens aan denken? Boef, charlatan, maar wie had iemand al deze namen kunnen noemen???? Verdomme, JOE, wie zou het kunnen zijn? 8)

De basis van ABC...
Een geweldige klassieker van dit donkere personage dat zich als een eend gedraagt ​​als hij zijn neus snuit Beeld
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 18/11/20, 22:04

pedrodelavega schreef:Dit is geen vooruitgang, maar ik plaats hier:
COVID-19: WHO waarschuwt voor antibioticaresistentie in Europa
Antibiotica kunnen COVID-19, of welke virale infectie dan ook, niet behandelen of voorkomen, toch is de consumptie van deze medicijnen in Europa tijdens de pandemie sterk toegenomen. WHO-Europa is bezorgd en waarschuwt voor het risico van resistentie tegen antimicrobiële stoffen.
https://unric.org/fr/covid-19-loms-aler ... en-europe/
We weten het... en wat kan het ons schelen, zolang antibiotica niet gemaakt zijn om covid-19x aan te vallen, maar om de ontstekingen die het veroorzaakt (direct of indirect) aan te vallen)
Red wie kan... De terugkeer van de onwetenden die met maskers oprukken.
Dernière édition par Obamot de 18 / 11 / 20, 22: 09, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 18/11/20, 22:07

Je zult kalmeren Obagromot ??? :onheil: :onheil: :onheil:

Ik zie niet wat er mis is met wat Pédro daar zegt!!!

Misschien wil je een pauze van 24 uur?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 18/11/20, 22:10

Ik heb het aangepast terwijl je schreef om mijn gedachten te verduidelijken.

Het is een ‘vlataart’-onderwerp dat vaak ter sprake komt om te provoceren. Je gaat ons niet vertellen dat je dit vandaag voor het eerst leert?
Over het algemeen ben ik het niet die dit onderwerp ter sprake brengt, dus het is niet op deze basis dat je iemand de mond kunt snoeren.

De man komt opdagen en BLAM hij plaatst dit soort controversiële onderwerpen, zoals: “Dit is niet de plek om het te posten, maar ik plaats het hier, nee!"
Hij is degene die je uiteindelijk moet straffen. Waarom ben je overbezorgd tegenover hem?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 18/11/20, 22:25

Raoult's protocol bevat anti-bio... toch? Ik zie niet in hoe dit provocerend is...

Ik bescherm niemand... ah als de lezers van onbeschofte karakters... : Roll: : Roll: : Roll:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 18/11/20, 22:52

Ik heb dat liever !

Ja, professor Raoult gebruikt (net als vele anderen) antibiotica, dat maakt het controversieel - iets dat ik twintig jaar lang heb vermeden (zonder ook in deze periode ziek te worden), zonder echter deze aanpak te bekritiseren, het mag alleen worden genomen wanneer “het is erg nuttig en van cruciaal belang”, Ja – maar klop op hout, als we al het nodige stroomopwaarts doen, zouden we het niet nodig moeten hebben.

Maar ik herhaal: dit is een ‘cream pie’-onderwerp. Het is het medicijn van de brandweer, we blussen branden ter grootte van een luciferdoosje met een tank, terwijl een emmer water voldoende zou zijn. Behalve dat er bij covid-19 een vermoeden bestaat van een brandstichter.
1 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par gegyx » 18/11/20, 23:29

zelfs LCI zweert samen... Maar waar gaan we heen? :D

1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par ABC2019 » 18/11/20, 23:37

gegyx schreef:zelfs LCI zweert samen... Maar waar gaan we heen? :D

tegelijkertijd leek er eind september een kleine daling te zijn, en daarna begon het opnieuw met wraak. Het is mogelijk dat het de Allerheiligenvakantie was die tot een daling van de besmettingen leidde, en dat de avondklok en vervolgens de opsluiting verhinderden dat deze daarna weer toenamen. Hoe dan ook, hoe sneller het naar beneden gaat, hoe beter.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 18/11/20, 23:38

Als dit zo doorgaat, zien we er niets meer van.”Als-het-eenvoudig was"Gedurende zes maanden. Beeld

Het lijkt er zelfs op dat hij zich al heeft bekeerd tot “bijles" Beeld Beeld dit is lovenswaardig...


(te vroeg om de overwinning uit te roepen, echter)
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Janic » 19/11/20, 20:16

Zou Finland het te volgen model zijn?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten