Genees lang Covid

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9909
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2714

Re: Genees lange Covid




par sicetaitsimple » 28/09/23, 21:01

gegyx schreef:
sicetaitsimple schreef:Sorry, ik ben vooral niet in staat om te definiëren wat “een covidistische mening” is.

En te lui om een ​​duplicaat correct te verwijderen : Cheesy:


Verstoort het uw begrip?
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Genees lange Covid




par Janic » 29/09/23, 08:29

28/09/23, 20:55
ahmed
Niet geneigd zijn tot je worst,
. Ik ben niet dol op je andouillettes, noch op je pudding, in dit geval omdat ik VG ben
Ik denk niet dat het verstandig zou zijn om te reageren op deze grotendeels verdraaide interpretatie van mijn woorden.
Een vervormer, anderhalve vervormer. In werkelijkheid ben jij bang, net als al diegenen die hun overtuigingen in twijfel zien worden getrokken, wat het onderwerp ook mag zijn, en die er de voorkeur aan geven hun toevlucht te zoeken in een houding van majesteit, verontwaardigd over zoveel aanmatiging.
Het is echter niet moeilijk om te ‘bewijzen’ wat feitelijk bewijsbaar en zogenaamd bewezen is. Maar niets, niets, niets, overal nul. Je bent teleurstellend!

NB: Ik herinner u er, indien nodig, aan dat u niet één van de “bewijzen” die u aanvoert, wilde presenteren om ze ook met andere wetenschappelijke “bewijzen” te vergelijken. Deze zijn allemaal besproken in het onderwerp evolutie/kans in het debat met Sen no sen (waarbij de niet-wetenschappelijke opmerkingen van de gebruikelijke zozo's worden genegeerd)
Als er een enkel punt is dat u onduidelijk lijkt, sta ik tot uw beschikking om dit of deze te verduidelijken
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6554
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1661

Re: Genees lange Covid




par Macro » 29/09/23, 09:04

gegyx schreef:
sicetaitsimple schreef:Sorry, ik ben vooral niet in staat om te definiëren wat “een covidistische mening” is.

En te lui om een ​​duplicaat correct te verwijderen : Cheesy:


Waarschijnlijk omdat er al een reactie was geplaatst... En vanaf dat moment is het voor de gewone gebruiker onmogelijk om zijn bericht te verwijderen. Wat overblijft is de oplossing om een ​​moderator in te schakelen of als er nog tijd is om 'het bericht te bewerken'. hij deed.

Kort..
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12310
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2973

Re: Genees lange Covid




par Ahmed » 29/09/23, 10:21

Het is waar: ik ben letterlijk doodsbang! : Lol: Niets kan bewezen worden aan iemand die alle bewijzen die hem ontkrachten verwerpt: de feiten? verschijningen...
Het echte debat zou zijn om te begrijpen welke criteria je gebruikt om te beslissen tussen de aanhangers van deze of gene theorie, maar daar is het radiostilte...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16300
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5292

Re: Genees lange Covid




par Remundo » 29/09/23, 10:24

veel ironie en agressie in de laatste berichten.

Blijf heren, alstublieft
:)
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 7013
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2938

Re: Genees lange Covid




par gegyx » 29/09/23, 10:36

Macro schreef:Waarschijnlijk omdat er al een reactie was geplaatst... En vanaf dat moment is het voor de gewone gebruiker onmogelijk om zijn bericht te verwijderen. Wat overblijft is de oplossing om een ​​moderator in te schakelen of als er nog tijd is om 'het bericht te bewerken'. hij deed. ref..

Ja, en toch kan het met een beetje logica worden gedaan, maar het is minder "eenvoudig" :D
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13760
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1531
Neem contact op met:

Re: Genees lange Covid




par izentrop » 29/09/23, 11:39

Macro schreef:Waarschijnlijk omdat er al een reactie was geplaatst... En vanaf dat moment is het voor de gewone gebruiker onmogelijk om zijn bericht te verwijderen. Wat overblijft is de oplossing om een ​​moderator in te schakelen of als er nog tijd is om 'het bericht te bewerken'. hij deed. ref..
Het antwoord was het duplicaat, hij kon het duplicaat verwijderen in plaats van het vorige bericht te bewerken : Wink:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13760
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1531
Neem contact op met:

Re: Genees lange Covid




par izentrop » 11/11/23, 03:44

Lange Covid is er nog steeds, het meest getroffen: vrij jonge vrouwen. Het vaccin, de beste oplossing...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Genees lange Covid




par Janic » 11/11/23, 08:08

en super grappig om zijn vaccin-maniak-propaganda voort te zetten met veel nepnieuws zoals gewoonlijk. Deze lange covids betreffen zowel de gevaccineerden als de niet-gevaccineerden, waarbij het virus zich niets aantrekt van pro- of anti-filosofieën.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Genees lange Covid




par Janic » 11/11/23, 08:44

29/09/23, 10:21
ahmed
Niets kan bewezen worden aan iemand die alle bewijzen die hem ontkrachten verwerpt: de feiten? [*]optredens...
je wilt het hier duidelijk over jezelf hebben!
Het echte debat zou zijn om te begrijpen welke criteria je gebruikt om te beslissen tussen de aanhangers van deze of gene theorie, maar daar is het radiostilte...
Deze criteria zijn de criteria die door de aangehaalde wetenschappers worden uitgedrukt in de betreffende onderwerpen, en niet de mijne.

[*] het antwoord staat hieronder: : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 166 gasten