Aurélien Barrau: moet je bij de ecologische ramp radicaal zijn?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par ABC2019 » 02/06/21, 13:02

Het is niet moeilijk, ik speel niet de goeroe die iedereen vertelt wat ze moeten doen...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par Janic » 02/06/21, 13:12

ABC2019 »02/06/21, 13:02
Het is niet moeilijk, ik speel niet de goeroe die iedereen vertelt wat ze moeten doen...
wauw, grappig! De narcist ziet niet eens dat dit precies is waar hij zijn tijd aan besteedt, door alles te ‘slopen’ wat niet in overeenstemming is met zijn AFIS-achtige overtuigingen.

[*]hij sloopt niets, aangezien zijn spraak kenmerkend is voor zijn incompetentie op de meeste gebieden. Wikipedia is niet genoeg om van iemand een kenner te maken, en erger nog, de literatuur van zijn geliefde AFIS en het nepnieuws ervan.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Aurélien Barrau in het licht van de ecologische ramp, moet je radicaal zijn?




par humus » 02/06/21, 16:19

ABC2019 schreef:
humus schreef:
ABC2019 schreef:Ik kan niet langer dan 5 minuten de tijd nemen, sorry... kan iemand die het met hem eens is in een paar regels de hoofdpunten van zijn boodschap samenvatten en wat hij van plan is te doen?

Waarom zou je het doen als je geen interesse hebt?

om erachter te komen of het de moeite waard is om naar te luisteren!

Dat weet je pas na het luisteren.
Het lijkt een beetje op het evolutieprincipe.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par GuyGadeboisTheBack » 02/06/21, 17:09

(Hoe??? Bozo "Opperste Gids van de Revolutie op zichzelf", oftewel "Ik ga in cirkels rond, maar ik zorg niet voor mezelf", die dicteert, peroreert, afzweert, neerkijkt op anderen en voor idioten, zou dat niet doen gedraag je je niet als een “goeroe”? Mijn God, hij is grappig!)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Aurélien Barrau in het licht van de ecologische ramp, moet je radicaal zijn?




par ABC2019 » 02/06/21, 17:16

humus schreef:Dat weet je pas na het luisteren.
Het lijkt een beetje op het evolutieprincipe.

het probleem is dat ik er al genoeg naar heb geluisterd, dus als er niets nieuws is, besteed ik mijn tijd liever met interessantere dingen ;). Ik ben niet het type dat elke zondag naar de mis gaat en altijd dezelfde dingen hoort...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par GuyGadeboisTheBack » 02/06/21, 17:18

Het mooie van genieën is dat ze naar niemand hoeven te luisteren, omdat ze alles al weten.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par ABC2019 » 02/06/21, 17:19

GuyGadeboisLeRetour schreef:(Hoe??? Bozo "Opperste Gids van de Revolutie op zichzelf", oftewel "Ik ga in cirkels rond, maar ik zorg niet voor mezelf", die dicteert, peroreert, afzweert, neerkijkt op anderen en voor idioten, zou dat niet doen gedraag je je niet als een “goeroe”? Mijn God, hij is grappig!)

nee, de goeroes hebben lang haar, ze maken veel video's die ze op internet plaatsen, en ze hebben een hof van gelukzalige bewonderaars die hun video's opnieuw op internet plaatsen forums.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Aurélien Barrau: Moet je radicaal zijn in het licht van de ecologische ramp?




par Janic » 02/06/21, 18:04

nee, de goeroes hebben lang haar, ze maken veel video's die ze op internet plaatsen, en ze hebben een hof van gelukzalige bewonderaars die hun video's opnieuw op internet plaatsen forums.
maar de grappenmaker is jaloers, hij die zich moet beperken tot het vertellen van zijn onzin op een forum wie wil hem zijn leugens, nepnieuws en beruchte incompetentie laten uiten! :?
Op dit moment! :?
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Aurélien Barrau in het licht van de ecologische ramp, moet je radicaal zijn?




par humus » 02/06/21, 20:07

ABC2019 schreef:
humus schreef:Dat weet je pas na het luisteren.
Het lijkt een beetje op het evolutieprincipe.

het probleem is dat ik er al genoeg naar heb geluisterd, dus als er niets nieuws is, besteed ik mijn tijd liever met interessantere dingen ;). Ik ben niet het type dat elke zondag naar de mis gaat en altijd dezelfde dingen hoort...

Dit is de beste samenvattende toespraak over de situatie die ik ooit heb gehoord, van hem of van iemand anders.
Wetenschap en feiten zouden iemand ertoe aanzetten radicaal te zijn.
Economie is, zoals hij opmerkt, slechts conventie.
Wij onderwerpen ons liever aan een conventie dan te reageren op de realiteit van wetenschappelijke feiten.

Zoek de fout !
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Aurélien Barrau in het licht van de ecologische ramp, moet je radicaal zijn?




par ABC2019 » 02/06/21, 20:21

humus schreef:Dit is de beste samenvattende toespraak over de situatie die ik ooit heb gehoord, van hem of van iemand anders.

Nou, ik denk dat als je een hele goede samenvattende toespraak vindt, je deze in een paar regels moet kunnen uitleggen, dus ik wacht tot iemand mij een samenvatting geeft : Mrgreen: . Wat is het voornaamste probleem, en wat is hij van plan te doen?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 183-gasten