Fucking crab - bespreking van kanker!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 15/10/08, 10:46

Het is goed voor het moreel :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 15/10/08, 11:43

Goed voor het moreel, denk je?

Capt_Maloche schreef:Een presentatie over kanker, hoe je het (gratis) kunt behandelen en de farmaceutische industrie sinds 1910... nou ja? bijna de datum van de oprichting van de federale bank, en raad eens wie (nog) aan de oorsprong ligt?


Het is net als ingenieurs, artsen worden geformatteerd tijdens de training...

Voorbeeld: Ik heb tijdens mijn vijf jaar als ingenieur nog nooit van het principe van de hydraulische ram gehoord, maar ook tijdens mijn twaalf jaar pre-baccalaureaatstudie. Vreemd nee? Want de hydraulische ram is niet alleen een briljante uitvinding, maar bovenal een uitstekende oefening in de natuurkunde/vloeistofmechanica!

Wees voorzichtig: in het "alter-systeem" moeten er meer scams zijn in de geneeskunde dan in de mechanica... Ik ben geen arts, ik zou voorzichtig zijn als ik de juistheid van deze antikankermethode niet zou beoordelen. Ik weet gewoon dat we, wat de auto betreft, de oplossing behouden die niet de beste is, maar wel de meest winstgevende voor de sector.

Zie het werk van de Fransman Priore...waarvan nog niemand het bedrog (en de waarheidsgetrouwheid) heeft kunnen bewijzen... https://www.econologie.com/forums/post52436.html#52436


ps: deze video staat al een paar maanden in de Econologie.com groep :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 15/10/08, 13:57

Het is nog steeds grappig om het aantal rokers hier te zien.
Op een forum waar we steeds zeggen dat de uitlaatgassen niet goed en volledig giftig zijn, consumeer je een product dat (uit het geheugen):
- kwik
- arseen
- teer (maar dat is bekend)
- nicotine (ook een echt gif op p53)
- cyanidederivaten
- ammoniak

Ik slaag en van de beste...
Het is inderdaad tijd om te stoppen. Maar vooral om consequent te worden. Het spijt me, maar als we biologische en gezonde voeding bepleiten, vormt het inademen van dit soort producten voor mij nog steeds een existentieel probleem.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 15/10/08, 14:11

Nou, je hebt gelijk...

Maar ik denk niet dat er hier in % meer rokers zijn forum (en in de eco-biopopulatie die uiteindelijk niet de meerderheidsbevolking hiervan is forum) dan de rest van de Franse bevolking. Persoonlijk: Christine en ik zijn afgelopen januari gestopt met werken.

En ik merkte al een paar maanden (en vooral dit weekend op Spa Francochamps) dat het aantal rokers duidelijk aan het afnemen was... of verbergen ze zich meer?

Over kanker gesproken, dit is zojuist gevallen: https://www.econologie.com/forums/etude-inte ... t6361.html

ps: het is niet ademen maar inademen :) Het is nog erger!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 15/10/08, 18:29

Je hebt volkomen gelijk, ik had dezelfde gedachte in Spa.
Ik zei tegen mezelf dat ik er stom uitzag met mijn sigaret :?

Ik zal stoppen! Vooral omdat het echt niet te combineren is met de sporten die ik beoefen!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Biogolf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 06/12/08, 21:58

Prior




par Biogolf » 06/12/08, 22:38

Dit personage was geen charlatan. Zijn machine werkt volgens hetzelfde principe als de machines van Rife of Lakhovsky.
Het principe is eenvoudig: elke cel trilt op een specifieke frequentie. Het is een oscillerend circuit. Het oscillatiecircuit heeft bij zijn resonantiefrequentie een veel lagere weerstand dan wanneer het oscilleert op een frequentie hoger of lager dan deze resonantiefrequentie. Dit fenomeen, bekend in de materiaalfysica en nog meer in de elektrotechniek, is essentieel en fundamenteel.
Zo heeft een tetanuscel bijvoorbeeld zijn eigen resonantiefrequentie. Als deze cellen worden geïsoleerd en worden blootgesteld aan elektromagnetische straling die zich concentreert op de resonantiefrequentie, zullen ze, aangezien hun weerstand erg laag is, door een aanzienlijke stroom worden doorkruist. Als we de waarde (Volt per meter (V/m)) verhogen, kan de stroom zo hoog worden dat de cel kapot gaat. Precies zoals we doen om antidiefstalapparatuur in supermarkten te neutraliseren.
De Priore- en Rife-machines gebruikten dit principe. Ze bepaalden eerst de resonantiefrequentie van de te vernietigen cellen en onderwierpen ze daaraan. Rife had voor dit doel een fantastische microscoop gemaakt.
De grootste moeilijkheid die hij tegenkwam was dat sommige cellen een zeer hoge resonantiefrequentie bezaten. En in die tijd wisten we nog niet zo goed hoe we dit soort frequenties met kleine apparatuur moesten genereren. Deze frequenties liggen dicht bij GSM- en UMTS-mobiele telefoons, wat aantoont dat we ze momenteel kunnen bouwen.

Lakhovsky ging uit van hetzelfde basisidee. Hij was zich terdege bewust van de moeilijkheden die hij in zijn tijd had bij het vervaardigen van de ad hoc-oscillatoren, versterkers en antennes en had een briljant idee.
Zieke cellen zijn per definitie vreemd aan het oorspronkelijke plan, programma. Daarom in eerste instantie kwetsbaarder. Laten we dus een apparaat bouwen dat met veel energie, maar niet te veel, alle frequenties van de laagste naar de hoogste doorzoekt. De meergolfoscillator was geboren!
Gezonde cellen zullen de velden weerstaan, terwijl zieke cellen zullen omkomen...
Als er toevallig gezonde exemplaren worden vernietigd, zal het programma ze herstellen. Dit schudden van het tapijt zal ook tot gevolg hebben dat het DNA wordt opgeschoond en een soort reset van het programma mogelijk wordt gemaakt.

Bewijs dat het zo werkt:
Binnenkort zal een nieuwe onderzoekstechniek, borstradiografie, opduiken. Het principe komt voort uit het feit dat kanker- en tumorcellen elektromagnetische golven meer absorberen dan gezonde!
Patiënten die dit type onderzoek hebben ondergaan, voor en na de operatie, hebben een veel lagere recidieffactor dan degenen die standaardonderzoeken hebben ondergaan (radiografie of infraroodtechniek).

Hier blijf ik beschikbaar voor eventuele vragen en als iemand iemand kent met een Lakhovsky-machine, ben ik geïnteresseerd.

Jean-Pierre
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 194-gasten