Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 29/06/22, 09:06

ABC2019 schreef:

ja, dat wil zeggen dat we in Frankrijk helemaal niets zien....


U heeft gelijk: in Frankrijk is de bevolking van niet-Europese oorsprong zeer weinig gevaccineerd... en het is degene die zich het snelst voortplant...

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Obamot » 29/06/22, 09:50

ABC2019 schreef:

ja, dat wil zeggen dat we in Frankrijk helemaal niets zien....

bla-bla-bla [… ik weet niets...]

als je het leuk vindt om verklaringen voor correlaties te vinden, raad ik deze site aan


bla-bla-bla [… ik weet niets...]

Goed bezig Reino!! : Lol: : Lol:


Om het tegendeel te bewijzen zou je moeten beginnen met de ba ba Gilles-é-had-Dushmol...

Vertel ons over de efficiëntie die bij 95% voor de injecties wordt gegeven en vertel waar deze mee overeenkomt, anders => Beeld

Versta je Frans? Ik denk dat ik uiteindelijk toch je baas ga bellen. : Twisted:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par ABC2019 » 29/06/22, 10:51

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:

ja, dat wil zeggen dat we in Frankrijk helemaal niets zien....


Je hebt gelijk: in Frankrijk is de bevolking van niet-Europese afkomst zeer weinig gevaccineerd...

Uit welke hoed trek je dat? :schok:

en het is degene die het snelst reproduceert...


toch niet zo veel... https://www.ladepeche.fr/2021/07/30/nai ... 703824.php
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 29/06/22, 10:55

ABC2019 schreef:Uit welke hoed trek je dat? :schok:


Ben je serieus ? : Mrgreen:

Doe een beetje onderzoek naar de geboortecijfers per vrouw in Europa in relatie tot etnische afkomst... ja ja ja ik weet dat het in Frankrijk Borderline is, maar het is niet alleen Frankrijk om cijfers te vinden... Er zijn een aantal heel duidelijke (zieners over wat er zal gebeuren gebeurt in Europa) voor bijvoorbeeld België : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par ABC2019 » 29/06/22, 11:06

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Uit welke hoed trek je dat? :schok:


Ben je serieus ? : Mrgreen:

Ik heb het met u over het feit dat niet-Europeanen minder gevaccineerd zijn, waar haalt u dat uit?
Doe een beetje onderzoek naar de geboortecijfers per vrouw in Europa in relatie tot etnische afkomst... ja ja ja ik weet dat het in Frankrijk Borderline is, maar het is niet alleen Frankrijk om cijfers te vinden... Er zijn een aantal heel duidelijke (zieners over wat er zal gebeuren gebeurt in Europa) voor bijvoorbeeld België : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

zelfs als u deze cijfers had, zou u nog steeds moeten wegen naar het aandeel in de populatie om de impact te berekenen die dit zou hebben op het totale geboortecijfer.

Maar goed, serieuze statistieken doen is niet het soort huis, ik weet het... het soort is eerder kijken naar kleurenkaarten zonder schalen, waarbij de cijfers iets zeggen, zonder het belangrijkste te vergeten, bullshit degenen die het niet eens zijn met deze methode.
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 29/06/22, 11:31

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Uit welke hoed trek je dat? :schok:


Ben je serieus ? : Mrgreen:

Ik heb het met u over het feit dat niet-Europeanen minder gevaccineerd zijn, waar haalt u dat uit?


Heeft u de vaccinatiestatistieken van 93 niet?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79370
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11063

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Christophe » 03/07/22, 11:44

Ik plaats het hier opnieuw. Als het bewezen is, is het buitengewoon ernstig!

Obamot schreef:
izentrop schreef:Covid-19 – De grote beloften van het nieuwe Moderna-vaccin

Pov' zuigt, en nu worden gevaccineerde baby's IN MASSA geboren zonder een immuunsysteem...

2 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16180
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par Remundo » 03/07/22, 12:48

onder voorbehoud van bevestiging

je hoeft geen medisch expert te zijn om te vermoeden dat de macchinatie van zwangere vrouwen, met zeer geavanceerde immuunmechanismen voor de foetus, problemen zou kunnen veroorzaken door het ontvangen van een grote experimentele dosis boodschapper-RNA die gifstoffen in hun lichaam produceert ...

de willekeurige machinatie van zwangere vrouwen is crimineel geweest, ongeacht de werkelijke gevolgen die waarschijnlijk lange tijd verdoezeld/geminimaliseerd zullen worden.
0 x
Beeld
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13721
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 03/07/22, 13:09

Poeh poh poh...
Niets te maken met vaccinatie, maar misschien een verband met een uitweg uit de lockdown
Er zijn onderzoeken gaande om precies te begrijpen waarom we een toename van het aantal RSV-gevallen hebben gezien.
https://theconversation.com/rsv-is-a-co ... ear-156492
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13721
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Kinderen, tieners en school VS COVID VS-vaccin (Mijn vrouw werkt op een covid-school)




par izentrop » 04/07/22, 05:31

Uit de lockdown gehaald, gemiste vaccinaties voor kinderen https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8386487/

En dan is het niet alleen RSV, er zijn weer andere virussen opgedoken
Terwijl de Covid-19-pandemie en de daaruit voortvloeiende sociale beperkingen in een groot deel van de wereld zijn versoepeld, duiken andere virussen op nieuwe en ongebruikelijke manieren op.
Influenza, het respiratoir syncytieel virus, het adenovirus, tuberculose en apenpokken behoren tot een aantal ziekten die de afgelopen maanden zijn toegenomen en vreemd gedrag vertonen.
Gezondheidsexperts zeggen dat de beperkingen van Covid-19 de blootstelling aan en de immuniteit tegen infectieziekten hadden kunnen verminderen, waardoor de samenleving kwetsbaarder zou zijn geworden voor nieuwe uitbraken...
Tijdens de Covid-pandemie was de toegang tot eerstelijnszorg, inclusief vaccinaties voor kinderen, voor veel kinderen niet beschikbaar...
https://www.cnbc.com/2022/06/10/flu-hep ... -back.html
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 232-gasten