Medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par Janic » 10/12/20, 12:52

???
je begreep niets wat ik zei, en plotseling antwoord je, zoals gewoonlijk.
het is geen antwoord, maar een opmerking, een klein beetje van wat dan ook, het is alsof je een bootbar neemt en doet alsof het DE boot is!
Ik vroeg alleen of ze haar cijfers had gehaald uit rapporten die door Pfizer zijn gepubliceerd, dat is alles.
en je zou deze vraag hebben vermeden door ALLE video te bekijken. Dus je stelt veel waardeloze vragen in je gewoonte.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par ABC2019 » 10/12/20, 12:59

Janic schreef:
???
je begreep niets wat ik zei, en plotseling antwoord je, zoals gewoonlijk.
het is geen antwoord, maar een opmerking, een klein beetje van wat dan ook, het is alsof je een bootbar neemt en doet alsof het DE boot is!
Ik vroeg alleen of ze haar cijfers had gehaald uit rapporten die door Pfizer zijn gepubliceerd, dat is alles.
en je zou deze vraag hebben vermeden door ALLE video te bekijken. Dus je stelt veel waardeloze vragen in je gewoonte.

: Lol: : Lol:
mooie toepassing van de JOE-methode

ABC2019 schreef:Stap 2: het onderwerp starten. Ook hier moet u uw bronnen zorgvuldig kiezen. Raak vooral niet in discussies over wetenschappelijke artikelen, je komt er niet uit. Liever youtube-video's van minimaal 30 minuten (dat is al een bepaald filter en je kunt handig naar je tegenstanders lanceren: "Heb je alleen de moeite genomen om de video te bekijken?")


kom op, ik heb je hier 16/20 op gezet, niet 18, want jij bent het niet die het onderwerp lanceerde.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par Janic » 10/12/20, 13:29

ABC2019 schreef:
Stap 2: het onderwerp starten. Ook hier moet u uw bronnen zorgvuldig kiezen. Raak vooral niet in discussies over wetenschappelijke artikelen, je komt er niet uit. Liever youtube-video's van minimaal 30 minuten (dat is al een bepaald filter en je kunt vakkundig naar je tegenstanders lanceren: "Heb je zelfs de moeite genomen om de video te bekijken?")


kom op, ik heb je hier 16/20 op gezet, niet 18, want jij bent het niet die het onderwerp lanceerde.
nogmaals stom, als je stap twee enige waarde had, zou je niet hebben gevraagd "waar van deze was het omstreden punt sinds:
Raak vooral niet in discussies over wetenschappelijke artikelen, je komt er niet uit. Liever youtube-video's van minimaal 30 minuten (dat is al een bepaald filter en kun je vakkundig naar je tegenstanders lanceren:
je weet niet eens hoe je je eigen ramblings moet lezen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par ABC2019 » 10/12/20, 13:31

Janic schreef:
ABC2019 schreef:
Stap 2: het onderwerp starten. Ook hier moet u uw bronnen zorgvuldig kiezen. Raak vooral niet in discussies over wetenschappelijke artikelen, je komt er niet uit. Liever youtube-video's van minimaal 30 minuten (dat is al een bepaald filter en je kunt vakkundig naar je tegenstanders lanceren: "Heb je zelfs de moeite genomen om de video te bekijken?")


kom op, ik heb je hier 16/20 op gezet, niet 18, want jij bent het niet die het onderwerp lanceerde.
weer stom, als je stap twee enige waarde had!

Ik zei niet dat het enige waarde had, ik zei dat het een van JOE's favoriete methoden was, dus jij en Obamot om te vermijden om op de merites te antwoorden, en je bevestigt het.


Wijzig moderatie Christophe: er zijn vele anderen die hetzelfde beoefenen Simpel bijvoorbeeld ... het lijkt me dat ik ook heb gelezen dat je de methode van vrijwillige weglating beoefent ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par Janic » 10/12/20, 13:36

Ik zei niet dat het enige waarde had, ik zei dat het een van JOE's favoriete methoden was, dus jij en Obamot om te vermijden om op de merites te antwoorden, en je bevestigt het.
herschrijf opnieuw het is alsof je beoordeeld bent op je eigen JOE van 50/20. Wanneer dit op de bodem is wat je het meeste mist, juist op erbarmelijke diepten.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par ABC2019 » 10/12/20, 13:39

Janic schreef:
Ik zei niet dat het enige waarde had, ik zei dat het een van JOE's favoriete methoden was, dus jij en Obamot om te vermijden om op de merites te antwoorden, en je bevestigt het.
herschrijf opnieuw het is alsof je beoordeeld bent op je eigen JOE van 50/20. Wanneer dit op de bodem is wat je het meeste mist, juist op erbarmelijke diepten.


Nee, ik geef geen links naar video's van 50 minuten waarin staat dat je erin moet zoeken als bewijs van mijn uitspraak. Nooit.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par Janic » 10/12/20, 13:45

Nee, ik geef geen links naar video's van 50 minuten waarin staat dat je erin moet zoeken als bewijs van mijn uitspraak. Nooit.
wat bevestigt dat als je het onderwerp niet volledig hebt gezien, een klein beetje je niet de achtergrond van het denken en de voortgang van de analyse van de auteur kan geven, dus je enige doel is om principieel te denigreren.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par ABC2019 » 10/12/20, 14:12

Janic schreef:
Nee, ik geef geen links naar video's van 50 minuten waarin staat dat je erin moet zoeken als bewijs van mijn uitspraak. Nooit.
wat bevestigt dat als je het onderwerp niet volledig hebt gezien, een klein beetje je niet de achtergrond van het denken en de voortgang van de analyse van de auteur kan geven, dus je enige doel is om principieel te denigreren.

Ik minachtte helemaal niets, ik vroeg alleen of ze haar gegevens ergens anders naartoe had gebracht dan de rapporten van Pfizer, en ik had geen bewijs om iets anders te zeggen. En ik vind de reactie om te zeggen dat ik maar een video van 52 minuten hoef te kijken om erachter te komen dat hij helemaal stom is.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28743
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5545

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par Obamot » 10/12/20, 14:18

Klacht wegens trollen tegen ABC2019.

wikipedia schreef:de troller haalt voldoening uit het feit dat hij erin is geslaagd zijn slachtoffers voor de gek te houden, om ze tijd te laten verspillen

En in de tweede plaats om ze uit hun scharnieren te halen door ze lastig te vallen.

Het enige wat hij vroeg, was in de genoemde post (en zelfs vetgedrukt, en de video werd op de juiste plaats gespoeld, zonder helemaal te hoeven kijken), dus het is inderdaad trollen, beledigend voor de inlichtingen en in de tweede plaats van kleinering of laster.
Dernière édition par Obamot de 10 / 12 / 20, 14: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Betreft: medische aansprakelijkheid van artsen die betrokken zouden zijn bij vaccinatie tegen Covid




par ABC2019 » 10/12/20, 14:28

Obamot schreef:Klacht wegens trollen tegen ABC2019.

wikipedia schreef:de troller haalt voldoening uit het feit dat hij erin is geslaagd zijn slachtoffers voor de gek te houden, om ze tijd te laten verspillen

En in de tweede plaats om ze uit hun scharnieren te halen door ze lastig te vallen.

Het enige wat hij vroeg, was in de genoemde post, dus het is inderdaad trollen, beledigende intelligentie.

Welnu, beantwoord de simpele vragen natuurlijk niet, zeg in plaats daarvan iets en beschuldig anderen vervolgens van slepend vissen.

Beantwoord eerst de (simpele) vraag in plaats van iets te zeggen: waar heeft mevrouw Henrion Caude haar gegevens vandaan gehaald om haar berekeningen uit te voeren?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 99-gasten