De voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par ABC2019 » 22/06/20, 13:57

Obamot schreef:QED!
GuyGadebois schreef:
Obamot schreef:Bah, hoe zouden we willen, Guy? Meneer spreekt van "psychologie"Maar zou weigeren te spreken"placebo'!?

Het strekt hem allemaal toe, want hij weet niet wat het is. : Mrgreen:

Nu weten we tenminste dat hij het niet meer weet sinds hij het herkende : Cheesy:
Ik zei het je toch...

Sorry? Ik weet niet wat het is :schok: je vroeg me niet of ik wist wat een woord betekende !!!

ga strips, ik laat je tussen je struikelen, want dat is wat je leuk vindt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par Obamot » 22/06/20, 14:09

ABC2019 schreef:ga strips, ik laat je tussen je struikelen, want dat is wat je leuk vindt.

Dat ja het is een belediging!

Niet, Het is niet "Het placebo-effect" (zoals bekend / beschreven gedurende 400 jaar, sinds u het citeert) en die zogenaamd zou verwijzen naar een effect dat (bijvoorbeeld) toelaat:
- om mensen met psychosomatische aandoeningen uit een controlegroep te verwijderen. Door hen te laten geloven dat ze een "actief" molecuul zouden nemen,

En wat een omgekeerd bevrijdend mechanisme van hun aandoening zou veroorzaken, dat dus zou verdwijnen, net zoals deze patiënten zichzelf (mogelijk) zouden hebben gecreëerd ...! Hmm ...

En dus is het serieus, want het is maanden geleden dat je met ons hebt gepraat over een onderwerp dat JIJ niet kent.

Dit bewijst je beruchte vertraging in de geneeskunde, en dat verklaart uiteindelijk waarom je zoveel vasthoudt aan dingen die details zijn geworden en die je niet loslaat (dat is tenminste een van de verklaringen ...) Ik zeg dat ik het zonder enige trots buitengewoon hartverscheurend vind. Maar ik had deze vertraging ontdekt door een aantal van uw interventies!

En je moet je hebben gerealiseerd, aangezien het vanaf dit moment daar was, toen ik je zag, dat je niet langer tegen me sprak "alsof je deed wat ik zei dat het niet relevant was" (niet omdat je slecht bent behandeld). : Mrgreen: het was gemakkelijk!

Ik merk deze uitbarsting van helderheid op, waardoor je heel zelden zei ' Nee, ik weet het niet'.
Maar het was van korte duur ...
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par GuyGadebois » 22/06/20, 15:11

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:ga strips, ik laat je tussen je struikelen, want dat is wat je leuk vindt.

Dat ja het is een belediging!

En dan is het vulgair ... :!:
2 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par ABC2019 » 22/06/20, 15:41

Obamot schreef:Dat ja het is een belediging!

nee het is een metafoor, herzie je vocabulaire van retoriek.
Ik merk deze uitbarsting van helderheid op, waardoor je heel zelden zei ' Nee, ik weet het niet'.
Maar het was van korte duur ...

Ik ben me niet bewust van wat u noemt "het onverwachte wetenschappelijke resultaat van het effect dat onlangs wordt veroorzaakt door de toediening van een placebo?" "

Hoe betekent dat dat ik niet weet wat een placebo is?

weet je van de laatste buitengewone planeet ontdekt? betekent dat dat je niet weet wat een exoplaneet is?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par GuyGadebois » 22/06/20, 15:44

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Dat ja het is een belediging!

nee het is een metafoor, herzie je vocabulaire van retoriek.

Kan een metafoor niet beledigend zijn?
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par Obamot » 22/06/20, 15:59

ABC2019 schreef:
je weet van laatste extrasolaire planeet jou ontdekken? betekent dat dat je niet weet wat een exoplaneet is?


WD 1032 + 011 b (geen geluk, ik sprak er 's middags over in het CERN-café ...) :D

Je weet natuurlijk wat een placebo is, maar volgens de definitie 400 jaar geleden ...
2 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par gildas » 17/07/20, 19:08

Hallo,

Indien bezorgd om te proberen: (ondersteunende studies)
Het wonder van appelciderazijn op bloedsuiker

https://detox-alcaline.com/le-miracle-d ... glycemie/#
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par GuyGadebois » 19/07/20, 13:25

Maar niet alleen. Ik gebruik appelciderazijn voor maagzuurreflux. Inderdaad, vanaf een bepaalde leeftijd neemt de zuurgraad van de maag af en kan het een reflux veroorzaken. Een eetlepel appelciderazijn (biologisch en natuurlijk ongefilterd) met een groot glas water in de avond, 1 uur voor het slapen gaan, verhoogt de zuurgraad van de maag en de maag "sluit" weer goed. Gaviscon en andere stomme omeprazolen die ik een tijdje heb misbruikt voordat ik ontdekte dat dit "ding" voorbij was.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par Obamot » 19/07/20, 14:53

Als het je niet stoort? Je kunt het proberen met citroensap (en je zult me ​​wat nieuws vertellen ...), als je daarna een beurt gaat nemen (de tuin water geven of een lichamelijke oefening) omdat het effect kan worden vermenigvuldigd met twee ... Dubbel omdat citroensap waarschijnlijk hetzelfde effect zal hebben ... en in combinatie met lichaamsbeweging verandert de zuurgraad van citroensap in alkalisch zout en verlaagt het tegelijkertijd je resterende zuurgraad. (Het is het enige veel gebruikte zuur dat dit doet)

Je kunt afwisselen, want je moet ook elke dag cider consumeren (heel weinig).
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: de voordelen van homeopathie en voedsel en andere alternatieven.

par GuyGadebois » 19/07/20, 15:23

Obamot schreef:Als het je niet stoort? Je kunt het proberen met citroensap (en je zult me ​​nieuws vertellen ...)

Ik kan je alvast wat geven: het werkt niet. Eindelijk voor mij.
Citroensap is ongetwijfeld zuur van smaak omdat het erg rijk is aan citroenzuur. Als het echter eenmaal door ons lichaam is geassimileerd, kan het veranderen in een alkalisch voedsel (we zullen zien op welke toestand). In het laatste geval worden de zuren in citroen op de juiste manier gemetaboliseerd en omgezet in alkalische componenten: carbonaat en bicarbonaat.

https://www.medicatrix.be/contre-cure-jus-citron/
Het is het tegenovergestelde effect waar ik naar op zoek ben: de maag meer verzuren omdat ik minder ben dan wat nodig is om de maag goed te "sluiten".
Het ding dat gunstig kan worden gecombineerd, is plantaardige actieve kool die de gassen absorbeert, waardoor de maagdruk wordt verlaagd, wat ook verantwoordelijk is voor de toename van sappen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 183 gasten