De gevaren van de homeopathie en voedsel alternatieven

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Obamot » 01/04/21, 14:59

negeren, waarom aandringen?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Janic » 01/04/21, 15:00

GuyGadeboisLeRetour »01/04/21, 14:48
CQFD bis. Spot, spot, geamuseerde minachting. Het hele arsenaal.
wat wil je, het is het feit van een ziek brein met een gebroken record!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par GuyGadeboisTheBack » 01/04/21, 15:05

Janic schreef:GuyGadeboisLeRetour »01/04/21, 14:48
CQFD bis. Spot, spot, geamuseerde minachting. Het hele arsenaal.
wat wil je, het is het feit van een ziek brein met een gebroken record!

En na "dat" durft te vragen naar documenten en dergelijke. Slechte vlek ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par GuyGadeboisTheBack » 01/04/21, 16:04

Ik typ gewoon het hele onderwerp opnieuw ...
De enige link die ABC plaatste, is een gerandomiseerde dubbelblinde studie die de effectiviteit van H op een specifieke pathologie aantoont.
Het laatste argument van Végaz is in één zin "Er is geen H-behandeling tegen het coronavirus, daarom werkt H niet".
De rest is berooid, minachtend, nietig, kwade trouw, spottend, waanvoorstellingen (ABC's waanzin explodeert letterlijk) en de banden (arme Izy om maar deze te noemen) geven alleen een stem aan corrupte staatsmedia, die 'wetenschappelijk', mainstream en zetetic, dus we kennen nu dubbelhartigheid en herhaalde leugens. Kortom, bijna 65 pagina's SHIT om in cirkels rond te gaan met orthodoxe, psycho-oorsprong en gesloten idioten.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Obamot » 01/04/21, 16:43

Alleen al de titel was vanaf het begin grappig:

- "De gevaren van homeopathie en voedselalternatieven"

1) ABC beweerde hier (en blijft beweren) dat homeopathie geen effect zou hebben: maar waar is dan het "gevaar" :? : Cheesy:

2) Voor het tweede deel van de titel zie ik ook niet welke link hij kan leggen met het eerste, juist omdat hij had gezegd dat homeopathie geen effect had ...

3) Voor het tweede deel van de titel raad ik ABC2 opnieuw aan om groenten en fruit, die potentieel 'gevaarlijke' producten zijn, gewoon te stoppen, omdat ze natuurlijk zijn en daarom niet getest in dubbelblinde en doorgedraaide onderzoeken , en de voorkeur geven aan alles wat de voedingsindustrie 'stabieler' heeft, zoals het 'plezier' van fastfood, ingeblikte, gevriesdroogde of vacuümverpakte producten ... margarine, met olie ontgeurde palm, witte kristalsuiker, Lesieur olie gesneden met gebruikte olie (dit mag tot het toegestane percentage), bestraalde uien om kieming te voorkomen, chips en biefstuk van rundvlees met patat, spinazie, witbrood, pizza's en andere frisdranken. En moge zijn weduwe ons waarschuwen voor zijn begrafenis.

4) ABC heeft zichzelf sindsdien tegengesproken, het gelooft zelf niet wat het schrijft, aangezien het zei "dat het duidelijk was dat voor een goede gezondheid een 'goed dieet' nodig was (iets wat hij nooit wist te definiëren ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Macro » 30/10/21, 09:29

Kleine persoonlijke ervaringsfeedback ....

Al meer dan twee maanden heb ik last van pijn in de gewrichten en spieren ... Drie consulten bij de dokter, bloedonderzoek, röntgenfoto van de aangetaste gewrichten, röntgenfoto van de lumbale wervelkolom die het verschijnen van artrose laat zien op het niveau van mijn twee operaties van hernia's (L4 / L5; L5 / S1) van 20 jaar ... Onderzoek van pathologieën zoals reuma, polyartryt ... Niets niets, behalve een tekort aan vitamine D (behandeling maakte herstel van bloed en hop het is ok) ... Ontstekingsremmende behandeling, eerst met natrium naproxen ... niets beter ... De pijnen worden intenser, zou diclofenac ... En het gaat door ... De indruk van 'een kromming zijn van de tenen tot de oren, onmogelijk om 's morgens mijn sokken aan te trekken om een ​​vaders schoen te strikken, ik bewoog me als een bedlegerig persoon tot 14 uur, onmogelijk om mijn hand plat op mijn hoofd te leggen vanwege de pijn ... maandag de pijnen nemen toe .. Nieuw recept we gaan naar corticosteroïden ... dinsdag niet beter om te zienerger een wrak ... Woensdag idem ... Helle donderdagochtend om 11 uur nauwelijks de mobiliteit van een eerste generatie playmobil (degene die de twee verenigde benen had en de handvatten die niet draaiden) Rond 10 uur ... vind ik in mijn zak een tube 9ch arnica (die ik als een preventieve maatregel had voor pijntjes en kwalen tijdens het klimmen zoals mijn vrienden maar die ik lange tijd niet of heel weinig heb genomen omdat ik niet overtuigd was) ... Zou 10granules onder de tong. . .In de avond :schok: :schok: :schok: Ik had mijn mobiliteit herwonnen :schok: en de pijnen waren bijna verdwenen :schok: Ik kon mijn handen weer op mijn hoofd leggen of mijn veters strikken ... om 15 uur korrels ... kwam thuis om 18 uur ... Bijna als nieuw ... Ik kon zelfs aan mijn motor sleutelen om hem te verplaatsen ( 120kg), was hem met een karcher, doe een beetje onderhoud (smeren ...) klim erop zonder een trapladder (zadelhoogte 90cm) en start hem zelfs (enkele cilinder 500cm3 beginnend met de kapotte automatische decompressor kick) en maak zelfs een kleine toren om het kettingvet te centrifugeren : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: ...
Vrijdagochtend ... Voor bullshit moet natuurlijk betaald worden : Cheesy: : Cheesy: Opstaan ​​best ingewikkeld, corticosteroïden bij het ontbijt ... om 9 uur altijd hetzelfde ... Arnica: 30 uur later rende ik als een konijn (in ieder geval een oud konijn) ... Van Arnica elke 1 tot 6 uur .. En zelfs als ik geen olympische vorm heb ... leef ik weer ... En ik denk dat ik nu de oorsprong van de pijn weet omdat er alleen ter hoogte van de onderrug stijfheid is ...

Nou... Er komen nog consulten en beeldvorming (maar het duurt lang om afspraken te krijgen)... Er is waarschijnlijk niets genezen... Maar in ieder geval... Zelfs ik ben nogal kritisch over deze therapieën. .. Hier ben ik verbaasd ... Er is echt een GROOT verschil tussen met en zonder ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par ABC2019 » 30/10/21, 10:02

Macro schreef:Kleine persoonlijke ervaringsfeedback ....

Al meer dan twee maanden heb ik last van pijn in de gewrichten en spieren ... Drie consulten bij de dokter, bloedonderzoek, röntgenfoto van de aangetaste gewrichten, röntgenfoto van de lumbale wervelkolom die het verschijnen van artrose laat zien op het niveau van mijn twee operaties van hernia's (L4 / L5; L5 / S1) van 20 jaar ... Onderzoek van pathologieën zoals reuma, polyartryt ... Niets niets, behalve een tekort aan vitamine D (behandeling maakte herstel van bloed en hop het is ok) ... Ontstekingsremmende behandeling, eerst met natrium naproxen ... niets beter ... De pijnen worden intenser, zou diclofenac ... En het gaat door ... De indruk van 'een kromming zijn van de tenen tot de oren, onmogelijk om 's morgens mijn sokken aan te trekken om een ​​vaders schoen te strikken, ik bewoog me als een bedlegerig persoon tot 14 uur, onmogelijk om mijn hand plat op mijn hoofd te leggen vanwege de pijn ... maandag de pijnen nemen toe .. Nieuw recept we gaan naar corticosteroïden ... dinsdag niet beter om te zienerger een wrak ... Woensdag idem ... Helle donderdagochtend om 11 uur nauwelijks de mobiliteit van een eerste generatie playmobil (degene die de twee verenigde benen had en de handvatten die niet draaiden) Rond 10 uur ... vind ik in mijn zak een tube 9ch arnica (die ik als een preventieve maatregel had voor pijntjes en kwalen tijdens het klimmen zoals mijn vrienden maar die ik lange tijd niet of heel weinig heb genomen omdat ik niet overtuigd was) ... Zou 10granules onder de tong. . .In de avond :schok: :schok: :schok: Ik had mijn mobiliteit herwonnen :schok: en de pijnen waren bijna verdwenen :schok: Ik kon mijn handen weer op mijn hoofd leggen of mijn veters strikken ... om 15 uur korrels ... kwam thuis om 18 uur ... Bijna als nieuw ... Ik kon zelfs aan mijn motor sleutelen om hem te verplaatsen ( 120kg), was hem met een karcher, doe een beetje onderhoud (smeren ...) klim erop zonder een trapladder (zadelhoogte 90cm) en start hem zelfs (enkele cilinder 500cm3 beginnend met de kapotte automatische decompressor kick) en maak zelfs een kleine toren om het kettingvet te centrifugeren : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: ...
Vrijdagochtend ... Voor bullshit moet natuurlijk betaald worden : Cheesy: : Cheesy: Opstaan ​​best ingewikkeld, corticosteroïden bij het ontbijt ... om 9 uur altijd hetzelfde ... Arnica: 30 uur later rende ik als een konijn (in ieder geval een oud konijn) ... Van Arnica elke 1 tot 6 uur .. En zelfs als ik geen olympische vorm heb ... leef ik weer ... En ik denk dat ik nu de oorsprong van de pijn weet omdat er alleen ter hoogte van de onderrug stijfheid is ...

Nou... Er komen nog consulten en beeldvorming (maar het duurt lang om afspraken te krijgen)... Er is waarschijnlijk niets genezen... Maar in ieder geval... Zelfs ik ben nogal kritisch over deze therapieën. .. Hier ben ik verbaasd ... Er is echt een GROOT verschil tussen met en zonder ...


dus als het zo goed werkt, wat verhindert dan een echt dubbelblind experiment met een significante steekproef?

zelfs alleen op jou, zou je bereid zijn een experiment te doen waarbij we je tube lenen en we deze vervangen, of niet, (willekeurig) door een tube suikerkorrels zonder enig actief bestanddeel, en we kijken of dat een verschil maakt?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Macro » 30/10/21, 10:48

Ik heb al de ervaring gehad dat ik per ongeluk niet de juiste tube nam: ik nam gelsemium van mijn vrouw, ik weet wat het is, maar dat is zeker ... Het doet het niet. deed het niet ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par ABC2019 » 30/10/21, 11:39

Macro schreef:Ik heb al de ervaring gehad dat ik per ongeluk niet de juiste tube nam: ik nam gelsemium van mijn vrouw, ik weet wat het is, maar dat is zeker ... Het doet het niet. deed het niet ...

Dus ben je klaar om het te ervaren en zou je met enige zekerheid kunnen zeggen of je vervangen bent of niet?

het is dom omdat je dat 20 jaar geleden zou hebben gedaan dat je veel had kunnen verdienen ...

https://fr.wikipedia.org/wiki/Défi_zété ... ernational
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par GuyGadeboisTheBack » 30/10/21, 13:29

Hé, die andere idioot die het nog steeds over dubbelblind heeft terwijl we zeker weten dat het ons om het jaar 40 niets kan schelen, aangezien observatiestudies genoeg zijn. Hij pretendeert nog steeds te vergeten, weg te laten, niet te begrijpen. Ga jezelf trakteren op Doliprane in plaats van alles te laten rotten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 203-gasten