De echte draad zonder misbruik.

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Obamot » 28/08/21, 09:13

ABC2019 schreef:doe al de moeite om geen slechte woorden te gebruiken
Ik houd van je************************************* : Cheesy:

Matig!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Christophe » 28/08/21, 09:22

Het reces is voorbij!!

Obamot, je overdrijft! Tot de volgende onnodige belediging, waarschuwing!

Je viel terug naar 1, misschien mis je ze? Vooral omdat ABC op 3 staat!! Grote jaloers go!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Janic » 28/08/21, 09:24

ABCop »28/08/21, 09:01
In welke categorie plaats je je bericht op Grahams doelwit, Janic? persoonlijk aarzel ik tussen -2 en -3... toch gerapporteerd
Je bent echt stom als je hooi eet. Je kunt je doelen diep stellen, want het is niet mijn keuze maar de jouwe, net zo erg als je stomme joggerfantasieën die je zo bekend voorkomen. :onheil: :onheil:

Fuck you klootzak van de spontane generatie klootzakken : Cheesy:

en dat is alles wat beleefd is! Je bent inderdaad een belediging voor de intelligentie, de echte, niet de veronderstelde! :schok:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par ABC2019 » 28/08/21, 09:25

Christophe, ik herhaal mijn voorstel om dit soort berichten te verplaatsen naar de draad gewijd aan beledigingen, of om ze te verwijderen. Het zou je werk een stuk gemakkelijker maken als je het systematisch zou doen, omdat de posters snel zouden beseffen dat het niet langer nuttig is en je hoeft niet meer in te grijpen.

Als je een kind hebt dat overal schopt en de ouders komen niet tussenbeide, is dat dan de schuld van het kind of van de ouders?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Janic » 28/08/21, 09:31

Christophe, ik herhaal je suggestie om het voorgoed in de kast te bewaren! Het zou je werk een stuk makkelijker maken als je het systematisch zou doen, omdat de posters snel zouden merken dat het geen zin meer heeft en je niet meer hoeft in te grijpen.
abcon
Als je een kind hebt dat overal schopt en de ouders komen niet tussenbeide, is dat dan de schuld van het kind of van de ouders?
Als we een narcistische patiënt hebben die denkt dat hij de navel van de wereld is, is dat dan de schuld van de patiënt of van degene die hem voortdurend laat ronddwalen? Een brand blus je niet met benzine! : Oops:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: De echte thread zonder scheldwoorden.

par Christophe » 28/08/21, 09:36

Ik zei dat de pauze voorbij is... Wil je wat extra lijm?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 234 gasten