Big Pharma is dood ... vervangen door Bug Pharma!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Big Pharma is dood ... vervangen door Bug Pharma!




par pedrodelavega » 20/10/21, 23:04

GuyGadeboisLeRetour schreef:
pedrodelavega schreef:Realiteit verre van antivax-fantasieën:
https://www.smh.com.au/national/nsw/ind ... Dnj1pnYzyI
https://en.armradio.am/2021/10/01/austr ... ion-probe/

Deze conservatieve leider is net afgetreden omdat er een onderzoek naar haar loopt wegens corruptie, zoals maar al te vaak het geval is bij politici...
Kortom niets te maken met BP, niets te maken met covid... : Roll:

Alles te zien integendeel. Nogmaals, u geeft dwaas de heersende stromingsmedia door zonder geïnteresseerd te zijn in de inhoud van de zaak, wat echter glashelder is als we bereid zijn de moeite te nemen om een ​​beetje te graven... maar voor u, de druk, de chantage, de afpersing, waanzinnig lobbyen, optuigen van studies, corruptie, corruptie en belangenverstrengeling, het bestaat alleen in de hoofden van samenzweerders.
dat is niet wat ik zeg. Maar als je er blij van wordt dat te denken...



Zwaar... betrouwbaar:

Clive Palmer (politicus)
Conservatief, lid van de National Party of Australia en vervolgens van de National Liberal Party of Queensland, richtte hij in 2013 zijn eigen partij op, de United Party of Australia, een partij die uiterst rechts in het Australische politieke spectrum staat.
Hij heeft een fortuin van bijna 2 miljard Australische dollars (vanaf 2021), waarmee hij tot de 40 rijkste van Australië behoort
Bekend met controverses
In 2012 richtte hij zich op Greenpeace, dat hij zonder bewijs beschuldigde van financiering door de CIA...
https://fr.wikipedia.org/wiki/Clive_Pal ... prov=sfla1


Ik buig... je hebt gelijk.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Big Pharma is dood ... vervangen door Bug Pharma!




par GuyGadeboisTheBack » 20/10/21, 23:18

Gladys Berejiklian nam ontslag omdat de zaak zou aanslepen. Punt, de reguliere media hebben het gezegd, dus het is onbetwistbaar. Alle anderen liegen en/of zijn samenzweerderig, het bewijs is dat ze uiterst rechts zijn. Bravo Végaz, de wereld is eenvoudig en duidelijk.
"Uw" linkerzijde, waarvan ik deel uitmaakte (een lease geleden) is niets meer dan een bende fascisten met totalitair goed denken. Ze laat me kotsen, ze loog alleen maar, ze dient de machtigen en geeft niets om de mensen. Ik zal nooit meer op hen stemmen, net zo min als op extreemrechts.
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Big Pharma is dood ... vervangen door Bug Pharma!




par ABC2019 » 21/10/21, 08:01

pedrodelavega schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:
pedrodelavega schreef:Dat het niets te maken heeft met covid of BP

Dit waardeloze antwoord bewijst dat je de zaak niet hebt onderzocht of begrepen. Kortom, je toont maar weer eens aan dat je te kwader trouw en manipulatief bent.
Ja, ik heb gezocht. Deze info is doorgelust op desinformatie-sites (Planetes360, internationaal netwerk, beroep-gendarme... Kortom, de gebruikelijke conspi-sites) en massaal verspreid op sociale netwerken (maar gek, kijk maar eens op twitter). Het is een dikke nep. Trouwens, er zijn verschillende versies, elk even folkloristisch als de ander... een keer met bedreigingen van BP, een keer met steekpenningen... : Lol:

het is het gebruikelijke mechanisme van samenzwering zoals uitgelegd door Bronner: aangezien het spul in een lus wordt herhaald op de sites die door de samenzweerders worden bezocht, beschouwen ze het als nieuw "bewijs" (terwijl het slechts herhalingen zijn), wat hun overtuiging versterkt.

Over alle onderwerpen kunnen we zien dat wanneer we objectieve feiten proberen te bespreken met de JOGGERS, ze nooit antwoorden en zichzelf barricaderen in hun paranoïde bunker, versterkt met beledigingen en argumenten zonder enige logica. Daarom heb ik een thread zonder beledigingen voorgesteld, wat voor hen uiteraard onaanvaardbaar was, aangezien ze zonder beledigingen geen logische argumenten meer hebben.

Ik verwacht 3 regels zoals deze na dit bericht te zien:

GuyGadeboisLeRetour, die momenteel op je negeerlijst staat, plaatste dit bericht.
Toon bericht.

Obamot, die momenteel op je negeerlijst staat, plaatste dit bericht.
Toon bericht.

Janic, die momenteel op je negeerlijst staat, plaatste dit bericht.
Toon bericht.

: Mrgreen: : Mrgreen:
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Big Pharma is dood ... vervangen door Bug Pharma!




par GuyGadeboisTheBack » 21/10/21, 12:44

ABC2019, die momenteel op je negeerlijst staat, plaatste dit bericht waarin hij mensen en andere dingen blijft uitlachen door te doen alsof hij ze heeft genegeerd.
Geef het bericht niet weer, het wordt al weergegeven.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Big Pharma is dood ... vervangen door Bug Pharma!




par Janic » 21/10/21, 20:02

abcon
Over alle onderwerpen kunnen we zien dat wanneer we objectieve feiten proberen te bespreken met de JOGGERS, ze nooit antwoorden en zichzelf barricaderen in hun paranoïde bunker, versterkt met beledigingen en argumenten zonder enige logica. Daarom heb ik een thread zonder beledigingen voorgesteld, wat voor hen uiteraard onaanvaardbaar was, aangezien ze zonder beledigingen geen logische argumenten meer hebben.
nogmaals, hij spreekt voor zichzelf, de bouzo weigert de gemakkelijkste vraag te beantwoorden, die van meer dan honderd jaar officiële statistieken en waarvan hij beseft dat hij al zijn PD-toespraken op de grond gooit
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Big Pharma is dood ... vervangen door Bug Pharma!




par ABC2019 » 21/10/21, 20:26

go obamot, een beetje moeite, wil je dat ik het voor je schrijf? : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Big Pharma is dood ... vervangen door Bug Pharma!




par Janic » 22/10/21, 20:25

ABCop »21/10/21, 20:26
go obamot, een beetje moeite, wil je dat ik het voor je schrijf?

go ABCile, een kleine moeite om te voldoen aan historische en officiële statistieken.

Over alle onderwerpen kunnen we zien dat wanneer we objectieve feiten proberen te bespreken met de grappige, ze nooit antwoorden en zichzelf barricaderen in hun paranoïde bunker, versterkt met nepnieuws en argumenten zonder enige logica. Daarom stelde ik voor om deze officiële statistieken te bestuderen, wat natuurlijk onaanvaardbaar voor hen was, want zonder statistieken hebben ze geen logische argumenten meer.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 196-gasten