Zoek gevonden 1446 resultaten

par zac
10/10/05, 14:22
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: sizing reactor
antwoorden: 88
views: 115347

hallo Fonce, het is een geweldige motor voor waterdoping. Je herkent het niet meer, je hebt de indruk in een automatische versnellingsbak te rijden, eenmaal in de 5e versnelling van 30 naar 140 schakel je meer en verdwijnt het tractorgeluid. :rolleyes: lang leve muziek :P @+ zac PS: volg andré's advies en ga...
par zac
08/10/05, 19:06
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Dyna-MAC
antwoorden: 8
views: 6125

welkom
nou dan andré u die van alles op de hoogte is; onze Renault dieselmotor heeft goedgekeurd dat hij de Atlantische Oceaan niet is overgestoken !!!!
@+
zac
par zac
07/10/05, 13:16
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Minto wiel en bingo brandstoffen
antwoorden: 10
views: 11923

Dit zijn dus fotovoltaïsche panelen... De droom. Heeft u bufferbatterijen? Hallo, het zou een droom zijn als mijn stomme buurman :boos: zijn bomen niet had omgehakt om uitzicht op de zee te hebben!!! sindsdien verzamel ik al het stof van de weg en maak ik de panelen elke 3 dagen schoon...
par zac
05/10/05, 18:42
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Perendev
antwoorden: 21
views: 27261

niet dom :P
par zac
05/10/05, 16:29
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Tips om minder energie te gebruiken thuis
antwoorden: 143
views: 180097

welkom
Ja André, hier echt maakt me aan het lachen :D .maar Aan de andere kant maakt me kwaad om te leven met schapen. :(
@+
zac
par zac
05/10/05, 15:32
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Perendev
antwoorden: 21
views: 27261

resalut
Het is zeker; maar als de motor ECHT loopt, zou men hen niet moeten vragen om het te laten zien.
@+
zac
par zac
05/10/05, 14:16
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Perendev
antwoorden: 21
views: 27261

welkom
Ik zag dat de "Perendev" in München was, er is geen Elzasser die wil lopen, zoals duidelijk zal zijn. Het werkt :D of zijn ze uitschot? : boos: er zou geen twijfel meer bestaan.
@+
zac
par zac
04/10/05, 09:40
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Minto wiel en bingo brandstoffen
antwoorden: 10
views: 11923

hoi Ik verbruik heel weinig 4 laagspanningslampen, een pc en een wasmachine (ongeveer één lading wasgoed per week) en ik heb 18m2 zonnepanelen in een tropisch klimaat. Omdat ik een contract heb met EDF, wordt alles wat ik teveel heb van mij teruggenomen. Alles inclusief (bonus etc.) werd de afschrijving berekend...
par zac
04/10/05, 06:11
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Minto wiel en bingo brandstoffen
antwoorden: 10
views: 11923

voor geleidende materialen in gedachten heb je goud, hallo goud, het glanst maar 300 kg voor 10000 € per kg; hoeveel kW is het? Dit is verre van een eerste project en ik denk dat het er mooi uit zou zien in de tuin. Ik gebruik herstelolie + Pantone, ik heb een zonneboiler en vorige maand heb ik...
par zac
03/10/05, 12:02
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Minto wiel en bingo brandstoffen
antwoorden: 10
views: 11923

Hallo, dit wiel amuseert me, maar voordat ik aan een prototype begin, heb ik wat tips nodig (van de ingenieurs). welke (toegankelijke) materialen hebben een goede warmtegeleiding? Zijn er ergens maatplannen? Bij 1 tpm heb je om een ​​dynamo te ontluchten veel reductie nodig...

Zoek Geavanceerd zoeken