Zoek gevonden 3547 resultaten

par Cuicui
10/10/05, 11:55
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: sizing reactor
antwoorden: 88
views: 115302

In een bubbler die onder vacuüm werkt (motoraanzuiging), zal het water sneller koken omdat een lage druk de kooktemperatuur van het water verlaagt. Als het water in een bubbler echter kookt, ontvangt de reactor meer druppels dan gas, wat de werking ervan kan schaden...
par Cuicui
09/10/05, 21:21
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: thermische zonnepanelen
antwoorden: 51
views: 34568

Op de panelen die onder een hoek van 60° staan, glijdt de sneeuw in de winter veel beter.
par Cuicui
04/10/05, 23:40
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Minto wiel en bingo brandstoffen
antwoorden: 10
views: 11921

Ik heb 18m2 zonnepanelen in een tropisch klimaat. Omdat ik een contract heb met EDF, neemt hij alles wat ik teveel heb van mij terug. Alles inclusief (bonus enz.) De afschrijving is berekend over 5 jaar, maar wordt binnen 12 tot 15 maanden gedaan, daarna is het voordeel en minder CO2-uitstoot de thermische elektriciteitscentrale. Dit zijn ...
par Cuicui
04/10/05, 09:38
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Uitleg pantone: scripties en hypothesen
antwoorden: 62
views: 96478

Als het op een diesel is, is de beste oplossing die ik gebruik een venturi in de inlaatleiding en je komt je buis die uit de reactor komt in de venturi in het verkleinde gedeelte, hetzelfde principe als de oude carburateurs. Hallo André Hoe is de venturi in de inlaat georiënteerd? Deel ...
par Cuicui
04/10/05, 09:22
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Minto wiel en bingo brandstoffen
antwoorden: 10
views: 11921

zac schreef:vorige maand verkocht ik meer sap aan edf dan ik consumeerde :P ;Ik kan het niet beter doen tegen de uitstoot van co2.
@+
zac

Hoe maak je je stroom op?
par Cuicui
01/10/05, 23:39
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Uitleg pantone: scripties en hypothesen
antwoorden: 62
views: 96478

Vraag: bij waterdotering komt er eenvoudigweg droge stoom uit de reactor die condenseert tot water als het wordt afgekoeld (vandaar de noodzaak om het op een hoge temperatuur in de inlaat te brengen), of is het iets anders (gasmengsel) dat behoudt zijn nieuwe eigenschappen, zelfs als de temperatuur...
par Cuicui
30/09/05, 01:30
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Wie van jullie is tevreden met zijn materiële leven?
antwoorden: 76
views: 60685

Als we in het dagelijks leven in actie zijn, voelen we nauwelijks wat er in onszelf gebeurt. Hyperactiviteit is voor ons arme neurotici zelfs een goede manier om onszelf te verdoven van ons existentiële ongemak. Het probleem is dat het op de lange termijn vermoeiend en riskant is...
par Cuicui
29/09/05, 22:15
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Wie van jullie is tevreden met zijn materiële leven?
antwoorden: 76
views: 60685

:o nou, je zin maakt je echt kwaad! Ugh nee, uhhh nee. Onbewust lijden als gevolg van angsten en tekortkomingen die te ver weg zijn om te onthouden, we hebben ze allemaal. De sleutel is om niet te overcompenseren (overcompenseren) door “op te treden” ten koste van...
par Cuicui
29/09/05, 17:28
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Stirlingmotor
antwoorden: 13
views: 12997

Bedankt Ex-oceano, bedankt Benoît, dus ik heb eindelijk deze beroemde video gezien. Super, de kleine Stirlingmotor (3,5 cm2). We zouden de aansteker kunnen vervangen door een parabolische spiegel en een motor hebben die overdag op de zon draait en 's nachts op een houtvuur...
par Cuicui
28/09/05, 16:41
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Wie van jullie is tevreden met zijn materiële leven?
antwoorden: 76
views: 60685

Het verlangen naar macht en het vergaren van materiële goederen zijn typisch neurotisch gedrag. Ze onthullen angst die verband houdt met traumatische ervaringen die onbewust zijn geworden (het gevoel in levensgevaar te zijn vanwege onze zwakte en onze tekortkomingen, bijvoorbeeld tijdens het leven van de foetus of...

Zoek Geavanceerd zoeken