Zoek gevonden 2007 resultaten

par Grelinette
12/08/21, 14:46
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Hondenkots! ...
antwoorden: 7
views: 9605

Hondenkots! ...

Hallo, Deze poëtische naam duidt een zeer nieuwsgierig levend wezen aan. We waren verrast toen we deze bezoeker ontdekten die zich op een stapel gebroken eiken- en dennentakken had verspreid. Een zoektocht op internet leerde ons heel verrassende dingen over deze tuinreiziger, in dit geval dat...
par Grelinette
12/08/21, 14:19
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Je beste muziek om te ontdekken en te delen
antwoorden: 774
views: 208330

Re: Je beste muziek om te ontdekken en te delen

Christophe schreef:Bin shit dan, hier ontdekte ik het net vandaag !!

Renaud - Corona-lied


Nou, als we het erover hadden op econologie... naam van een klein schubdier!
We hebben een overzicht gemaakt van de muziek op de corona, zoals deze:
par Grelinette
03/08/21, 18:12
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Je beste muziek om te ontdekken en te delen
antwoorden: 774
views: 208330

Re: Je beste muziek om te ontdekken en te delen

GuyGadeboisLeRetour schreef:https://www.youtube.com/watch?v=JUj5-MAcoiY :schok:


Hetzelfde in geïmproviseerd orkest:


Zoals wat, de jurk maakt de monnik niet, zelfs niet onder rockers!

Bedankt Guy voor deze ontdekking :P
par Grelinette
31/07/21, 18:10
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: De wereld na het coronavirus
antwoorden: 652
views: 129789

Re: De wereld na het coronavirus

we bevinden ons in een meedogenloze wereld, soms zelfs voor de meest gelukkigen,...! Eh... mijn excuses dat ik een kleine tegenstrijdigheid heb gebracht in de bewering dat de meest welgestelden nu de kwellingen van onzekerheid zouden ervaren... Wanneer er miljoenen euro's uit uw zakken en uw rekeningen stromen...
par Grelinette
31/07/21, 17:39
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?
antwoorden: 6105
views: 405082

Re: Welke toekomst voor Macron en waarom?

Koud douchen (of niet) door een kunstmatige intelligentie “bot”, het gaat waaien... toch? :cheesy: Mensen zijn het al beu om met autoresponders te maken te hebben, waarbij vreemden belangrijke beslissingen voor hen nemen, zonder dat ze hun mening kunnen uiten of hun mening kunnen uiten.
par Grelinette
31/07/21, 17:13
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?
antwoorden: 6105
views: 405082

Re: Welke toekomst voor Macron en waarom?

Rekening houdend met alles wat er momenteel gebeurt, tussen de economische, sociale, politieke, juridische, republikeinse, gezondheidscrisis, paniek, wantrouwen, corruptie (weer een andere minister – die van het MKB – betrokken bij een schandaal… zonder Sarkozy en Dati te vergeten aangeklaagd, enz.) en anderen...
par Grelinette
26/07/21, 14:29
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Het "kwaad" versus het "goede"
antwoorden: 51
views: 7860

Re: "kwaad" versus "goed"

... Het schokkende aan het nazisme is vooral dat het op grove wijze een realiteit blootlegt waarin ook wij verwikkeld zijn, maar die we liever verdoezelen onder de sluier van sussende toespraken. ... In een rapport over militaire troepen die betrokken waren bij gewelddadige conflicten, de ...
par Grelinette
26/07/21, 14:15
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3644220

Re: [een andere] Humor

Janic schreef:JEP! Maar tegelijkertijd denkt hun mannetje alleen aan Sonia terwijl ze hun huwelijksplicht vervullen!

Precies, het is een grote eigenschap van het menselijk brein om voor het ene te kunnen handelen terwijl je aan iets anders denkt! : Cheesy:
(nee, ik dacht niet aan vrouwelijke simulatie...)
par Grelinette
24/07/21, 15:07
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3644220

Re: [een andere] Humor

Janic schreef:en hier raadde hij alles de grijns ... sorry de schurk! :|

Ik ga mijn bijnaam veranderen... Vanaf nu noem ik mezelf "Troetelbeertjes", of beter, "Bisounette"... de "ette" voegt zoetheid en een vleugje pacifisme toe, zoals bij Janic! : Cheesy:

Zoek Geavanceerd zoeken