Zoek gevonden 355 resultaten

par bobono
18/02/11, 17:05
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Hulp bij mijn elektrolyse voor bestelwagens!
antwoorden: 8
views: 7291

Help om mijn elektrolyse te doen

Gezien de prijs van brandstoffen is het normaal dat er snelle oplossingen verschijnen.

Met de elektrolyse van water om de motor te voeden, is het niet de bedoeling om geld te besparen, het werkt niet.
par bobono
31/01/11, 17:09
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Waardoor een extruder Pellets
antwoorden: 151
views: 247629

Maak een pelletmachine.

Moeilijk te zien wie een machine heeft gekocht of in huis heeft gemaakt. In Bretagne voegen fabrikanten die pellets vervaardigen aardappelzetmeel toe, een industrieel bijproduct. Na de verschillende oplossingen te hebben bestudeerd, koop ik liever een takkenversnipperaar om wat spaanders te zeggen...
par bobono
21/12/10, 06:46
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: ongekende productie pellets stro miscanthus
antwoorden: 46
views: 58107

Ongekende productie van houtpellets

Het meest efficiënte apparaat zal het directe gebruik door de kachel van zaagsel, spaanders, enz. niet vervangen. De beroemde Deon-turbo verbrandt gemakkelijk zaagsel en andere pellets met voldoende autonomie, mist een schroef om hem rechtstreeks vanuit een trechter te voeden, en vooral de ...
par bobono
19/12/10, 09:49
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: ongekende productie pellets stro miscanthus
antwoorden: 46
views: 58107

Ongekende productie van houtpellets

Heeft iemand nog nieuws over dit project, bijna een jaar na het verschijnen van dit bericht.
In Bretagne mengt hij aardappelzetmeel tot stofvrije korrels.
par bobono
11/12/10, 22:58
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Ketelterugwinning met een warmtepomp en zonne-energie
antwoorden: 176
views: 204189

Keteluitlezing bij een warmtepomp

Ik heb zojuist gratis twee lucht-water-warmtepompen ontvangen, in goede staat, ik heb ze nog niet kunnen testen, ze werken op R 22.
par bobono
09/12/10, 18:50
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Voorbeeld van poging tot internetzwendel
antwoorden: 3
views: 5692

Voorbeeld van poging tot internetzwendel

Ik reageerde op een advertentie om een ​​vrachtwagen vol brandhout te kopen. Voordat u mij de lading stuurt, is dit wat deze heer mij vraagt. Het lijkt erop dat dit soort pogingen vrij gebruikelijk is op internet. Goedenavond, Naar aanleiding van ons telefonisch interview, om het voor u beter te verduidelijken,...
par bobono
01/12/10, 07:51
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Keuze tussen stralingsradiator en Atlantic / Thermor-traagheid
antwoorden: 22
views: 46019

Keuze tussen radiator

goed om nieuw volledig terug te betalen, de vloeistof wordt verboden !! Dedeleco. Niet op de warmtepomp, het is vooral een hermetische compressor die je heel eenvoudig kunt vervangen. Ook het gas kan worden vervangen evenals wat wordt gebruikt om de vloeistof te verdampen. Een hermetische en praktische compressor...
par bobono
04/11/10, 13:33
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Diesel: wat als we werden misleid?
antwoorden: 24
views: 17317

Diesel: wat als we werden bedrogen

Ik rijd diesel sinds de beroemde 404 Diesel Peugeot indenor-motor. Ik ben zojuist op 58 1/2-jarige leeftijd door de arbeidsgeneeskunde ongeschikt gemaakt voor mijn werkplek vanwege overgevoeligheid voor stof en dus voor de rook van kleine diesels, maar van de zeer zwarte rook van vrachtwagens heb ik minder last. ((((Vi...
par bobono
19/10/10, 00:38
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Grenzen en misbruik van stakingen en demonstraties...
antwoorden: 49
views: 21851

Limieten en misbruik van stakingen

Stakingen zijn politiek en niet langer vakbond zoals het zou moeten zijn.

maar ze keren zich tegen de aanstichters. Het is gewoon de puinhoop die we zullen hebben als de communistische socialos in 2012 aan de macht komen.
par bobono
17/10/10, 20:20
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Gedesillusioneerd door een gesloten haard die niet warm genoeg is
antwoorden: 102
views: 60747

Gedesillusioneerd door gesloten haard

Absoluut, maar we moeten begrijpen wat hij schrijft.

Sorry dat ik niet weet hoe ik alleen Belgisch Bretons moet schrijven.

Zoek Geavanceerd zoeken