Zoek gevonden 121 resultaten

par pb2487
12/08/09, 11:08
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?
antwoorden: 33
views: 38092

Wij begrijpen niets van wat u zegt! “Wij” begrijpen niets of “wij” doen alsof we het niet begrijpen? Ben je nieuw of helemaal dom om jezelf op dezelfde pagina te citeren!!! Ja, ik ben stom en stom, maar nog steeds niet zover dat ik me realiseer dat de algemene mening van deze site...
par pb2487
12/08/09, 11:01
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?
antwoorden: 33
views: 38092

Wij begrijpen niets van wat u zegt! “Wij” begrijpen niets of “wij” doen alsof we het niet begrijpen? Ben je nieuw of helemaal dom om jezelf op dezelfde pagina te citeren!!! Ja, ik ben stom en stom, maar nog steeds niet zover dat ik me realiseer dat de algemene mening van deze site...
par pb2487
12/08/09, 10:42
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?
antwoorden: 33
views: 38092

Re: Staatsbeweging blokkeert het Pantone-systeem?

Integendeel, het principe van de EGR-klep interesseert mij enorm, maar dat is op geen enkele manier het onderwerp van dit onderwerp. Daar was het met betrekking tot een van uw conclusies die ik heb genoteerd op de links die u mij vertelde te lezen en zoals aan het einde van uw presentatie staat er geschreven: Uw opmerkingen of commentaren op dit artikel.. .
par pb2487
12/08/09, 10:34
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Verzoeken om toelichtingen kunt u pantone
antwoorden: 6
views: 19217

ja ik weet maar met het EGR gas wordt afgekoeld door een warmtewisselaar.
Daar in dit geval is dat het inlaatgas verwarmd?
par pb2487
12/08/09, 01:32
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?
antwoorden: 33
views: 38092

Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?

Volgens: https://www.econologie.com/les-principaux-resultats-du-motor-pantone-articles-1314.html Ten slotte zijn wij van mening dat de traagheid van onze samenleving, waarvan de financiële pijlers gelukkig op de fossiele brandstoffen rusten, belast door staten over de hele wereld, is enorm! Wij zagen het bij...
par pb2487
11/08/09, 16:50
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Geprobeerd pantone water doping
antwoorden: 160
views: 78510

ENERGIE-EFFICIENCY

A) pb2487, ik zal niet meer op je reageren totdat je deze verschillende links in detail hebt gelezen ("gekeken" dat is NIET genoeg) en begrepen hebt... Als het wazig is in je hoofd, komt dat omdat je de verkeerde informatieBRONNEN hebt! Want hier hebben we NOOIT over een plasmareactor gesproken (of dat werd later ontkend). T...
par pb2487
11/08/09, 14:48
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Geprobeerd pantone water doping
antwoorden: 160
views: 78510

OK. Ik ga de rest van mijn "onderzoeken", laten we zeggen, baseren op wat u zojuist hebt gepost. (Ik had de meeste van deze links al bekeken, maar ik blijf volhouden) En erger nog, wat de zaak niet vereenvoudigt, is dat het principe afhankelijk van de persoon verandert: One shot is on the ...
par pb2487
11/08/09, 13:29
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Geprobeerd pantone water doping
antwoorden: 160
views: 78510

Niet competitief? Als het de prestaties verbetert, is er geen reden, dat is waar gebruikers naar op zoek zijn. Je begrijpt het niet: aangezien het systeem kan worden gebouwd met gerecyclede materialen en dus goedkoop is, zou een Chinees systeem meer kosten en niet verkoopbaar zijn. Ik begrijp ...
par pb2487
11/08/09, 12:42
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Geprobeerd pantone water doping
antwoorden: 160
views: 78510

“leiden tot een toename van de macht, ten koste van, dat is waar, de consumptie-economie.” Ja, maar je zult toch beseffen dat de zin een beetje verkeerd is, toch? Nou, dat lijkt mij. Als het vermogen toeneemt, neemt ook het verbruik toe en gaat uw zin deze kant op. Oplossingen...
par pb2487
11/08/09, 10:48
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Pantone in het land van de rijzende zon?
antwoorden: 55
views: 38978

Deze verbeteringen hebben blijkbaar alleen betrekking op de dieselmotor, dus laat ik terugkeren naar het hoofdonderwerp: Samenvattend: wat de motorfabrikant betreft, ga ik niet te ver als ik zeg dat we het erover eens zijn dat er bijvoorbeeld 30 Jarenlang is er sprake van een verbetering van de prestaties van dieselmotoren...

Zoek Geavanceerd zoeken