Zoek gevonden 278 resultaten

par louphil
01/03/22, 08:55
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: EDF/fotovoltaïsche schaal
antwoorden: 13
views: 6649

Re: EDF/fotovoltaïsche schakelaar

Ja, inderdaad, het is glycol ... in de normale modus laat de klep het door bij overdruk. Maar er is geen reactie. Daarna moet je zuiveren om "waterslag" te voorkomen ...
par louphil
27/02/22, 11:40
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: EDF/fotovoltaïsche schaal
antwoorden: 13
views: 6649

Re: EDF/fotovoltaïsche schakelaar

Bedankt Remundo voor je verlichting ... Eigenlijk had ik er alleen aan moeten denken ... :? @Yves : en effet, il y a divers systèmes de sécurité sur mon systeme thermique : - 1 soupape de sécurité sur le primaire ( pression ) - 1 vase d'expansion - 1 soupape de securité sur le ballon ( pression + T°) - zomer...
par louphil
26/02/22, 22:10
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: EDF/fotovoltaïsche schaal
antwoorden: 13
views: 6649

Re: EDF/fotovoltaïsche schakelaar

OK ! Dankjewel voor je antwoorden ... ! Ik leid dus af dat ik vast zit: mijn omvormer heeft een "anti-islanding" functie en levert dus geen stroom meer bij stroomuitval... Kleine "domme" vraag, die bij mij opkomt: hoe komt de energie geproduceerd door PV in de gebeurtenis van...
par louphil
26/02/22, 19:29
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: EDF/fotovoltaïsche schaal
antwoorden: 13
views: 6649

Re: EDF/fotovoltaïsche schakelaar

@Remundo en Phil59 Echt?? De "klassieke" PV-omvormers zijn niet allemaal ontworpen om direct bruikbare energie te kunnen leveren??? Nou, de vraag lijkt misschien raar, maar jammer... Nou, om verwarring te voorkomen, heb ik een kleine schets gemaakt... Ik wil mijn...
par louphil
26/02/22, 14:50
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: EDF/fotovoltaïsche schaal
antwoorden: 13
views: 6649

EDF/fotovoltaïsche schaal

Nou, het is alweer een tijdje geleden dat ik de . verliet forum ... Dus hallo allemaal ... Als het idee om hier terug te komen voor een ritje is dat ik geconfronteerd word met een klein probleempje; Inderdaad, ik heb PV geïnstalleerd, naast thermische zonne-energie ... Noodgedwongen pragmatisch zijn, gekke energie ...
par louphil
01/05/16, 11:04
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: #NuitDebout: Sociale onrust in Frankrijk ... een Franse lente tot 2016?
antwoorden: 41
views: 20460

Re: #NuitDebout: sociale onrust in Frankrijk ... een Franse lente tot 2016?

Hoewel ik aan de "Nights standing" denk, weerspiegelen ze duidelijk een sociale malaise, en dat is normaal... De Arbeidswet is slechts de druppel (en wat een druppel!!!) die de rug van de kameel brak... Inderdaad, alleen symboliseert alle verlangens van de machtigen om de macht opnieuw tot slaaf te maken...
par louphil
14/06/15, 18:39
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Minganie-schrift - Nitassinan
antwoorden: 3
views: 3566

Je moet de juiste link volgen in de lijst aan de linkerkant en je komt bij een "txt" document

https://archive.org/stream/CarnetDeLaMi ... e_djvu.txt

Ik begon er doorheen te kijken, en het is heel interessant...
par louphil
12/08/13, 10:48
Forum : 3D-printers en 3D-print: machines en technologieën, hardware, software, gebruik en optimalisatie
onderwerp: Printer 3D [algemeen debat belangen technologieën]
antwoorden: 160
views: 107306

Nee, ik denk het niet, de eerste keer dat ik erover hoorde was 2 of 3 jaar geleden. Er zijn echter projecten in studies die op het punt van slagen lijken... Voorlopig is dat nog maar in de experimentele fase, maar dat zal vrij snel gedemocratiseerd worden... http://www.3dnative. ..
par louphil
10/08/13, 16:13
Forum : 3D-printers en 3D-print: machines en technologieën, hardware, software, gebruik en optimalisatie
onderwerp: Na 3D printer, de drukkerij 2D niet op papier ...
antwoorden: 19
views: 20238

@Chatelot De zelfklevende film (tenminste, degene die ik al heb geprobeerd), het is de lijmzijde waar naar gekeken wordt en die is zichtbaar: het houdt veel microbellen vast die onmogelijk te verwijderen zijn, in tegenstelling tot de sticker op het water dat perfect onzichtbaar is. Bij de limiet kan ik mijn embleem eerst plaatsen of in ieder geval...
par louphil
10/08/13, 09:21
Forum : 3D-printers en 3D-print: machines en technologieën, hardware, software, gebruik en optimalisatie
onderwerp: Na 3D printer, de drukkerij 2D niet op papier ...
antwoorden: 19
views: 20238

Zoveel ideeën!!! Het is overal! Dat is geweldig !!! @ Chatelot: Voor industriële machines ben ik net als jij: ik heb geen duizenden euro's beschikbaar... Om te vergeten, dus... Ik had de stickeroplossing (stickerpapier) geprobeerd: zeer goede resultaten, niet overtuigend. ..

Zoek Geavanceerd zoeken