Zoek gevonden 9 resultaten

par bio huwelijk
28/05/09, 21:13
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Organische en groene bruiloft. zoeken accounts
antwoorden: 37
views: 14561

Bedankt voor alle nieuwe interventies, Lejuste Milieu, Bucheron en de anderen. Les questions sur le sens des mots bio, écolo et éthique méritaient d'être posées, en fait si on les a associés c'est peut-être parce que justement ça ne va pas de soi... Comme dit Citro "Bien, maintenant dat...
par bio huwelijk
25/05/09, 17:02
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Organische en groene bruiloft. zoeken accounts
antwoorden: 37
views: 14561

Kans Lees nogmaals, jij bent het die vanaf het begin behoorlijk agressief tegen mij bent geweest. Ik voel me echt verkeerd begrepen ... Ik heb nooit gezegd dat je het bij het verkeerde eind had toen je je ontmoette, of dat je huwelijk voor 100% iets anders had moeten zijn en ik vind niet eens dat onze opvattingen anders zijn.
par bio huwelijk
25/05/09, 13:43
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Organische en groene bruiloft. zoeken accounts
antwoorden: 37
views: 14561

Om Christophe te antwoorden op zijn toespeling op de extreemrechtse bios, ja je gaat door voor een extremist, ik voelde me niet zo bezorgd dat ik het liever niet had gesteld, ik vind de vraag ronduit misplaatst en irrelevant. Als je mensen hebt ontmoet die in de biologische en ...
par bio huwelijk
25/05/09, 09:26
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Organische en groene bruiloft. zoeken accounts
antwoorden: 37
views: 14561

Ik herinner je eraan dat ik geen weddingplanner ben, er zijn mensen wiens taak het is, die er veel geld voor nemen en die je zeker geen advies willen geven over een forum​ We houden ons voornamelijk bezig met het aspect Systeem D, hergebruik, recycling, voor ons de eerste verdieping ...
par bio huwelijk
24/05/09, 21:31
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Ecologisch juweel in gratis prijs
antwoorden: 6
views: 3792

We zijn momenteel bezig met het opzetten van een professionele directory van aanbieders van de biologische sector in verband met de organisatie van de bruiloft, met uw toestemming wil ik uw site opnemen in de categorie "Allianties en andere sieraden" ... Als we ons de conditio realiseren ...
par bio huwelijk
24/05/09, 14:13
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Organische en groene bruiloft. zoeken accounts
antwoorden: 37
views: 14561

Dank aan Citro voor zijn openheid en zijn uitnodiging ... Ik moet toegeven dat ik een beetje ben aangekomen met mijn grote hoeven ... We proberen inderdaad waakzaam te zijn voor de valkuilen van "groene marketing". Moeilijk om meer over ons project te onthullen omdat we midden in de bouw zitten. Voor de v ...
par bio huwelijk
23/05/09, 13:55
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Organische en groene bruiloft. zoeken accounts
antwoorden: 37
views: 14561

We zijn geen professionals, we zijn een vereniging zonder winstoogmerk (in reactie op Christophe). Met dit zeker zinloze thema dat het huwelijk is, kunnen we mensen bereiken die (nog) niet zo puristische ecologen zijn als jij ... degenen die met kleintjes willen beginnen ...
par bio huwelijk
23/05/09, 08:48
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Organische en groene bruiloft. zoeken accounts
antwoorden: 37
views: 14561

Tja, wat een welkom !!!

Het huwelijk is een evenement dat zorgt voor veel afval en een indrukwekkend CO2-verbruik. Het doel van onze vereniging is juist om bewuster te consumeren, over biologische voeding maar bijvoorbeeld ook over de voorwaarden voor extractie ...
par bio huwelijk
22/05/09, 13:26
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Organische en groene bruiloft. zoeken accounts
antwoorden: 37
views: 14561

Organische en groene bruiloft. zoeken accounts

Om te verschijnen in het gedeelte "Testimonials" van de eerste online gids voor biologische en groene bruiloften, zijn we op zoek naar stellen die ja hebben gezegd in het groen.
contact@mariage-bio.fr

Zoek Geavanceerd zoeken