Zoek gevonden 29 resultaten

par benring
23/01/09, 22:15
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Obesitas wint terrein
antwoorden: 18
views: 10062

Er was onlangs een rapport over C+ over “junkfood”. Zelfs als we de impact van fastfood niet mogen onderschatten, toonden ze aan dat degenen die het meest getroffen worden door obesitas, diabetes type 2 (gerelateerd aan voeding) en hart- en vaatziekten weer mensen waren...
par benring
15/01/09, 19:47
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Barack Obama: de voorzitter van Duurzame Ontwikkeling
antwoorden: 33
views: 12038

Ik denk dat iedereen ‘duurzame ontwikkeling’ op zijn eigen manier interpreteert, wat hem of haar het beste uitkomt. Naar mijn mening betekent dit voor de machtigen dat ze iets minder moeten vervuilen om er mooi uit te zien en vooral dat ze langer kunnen vervuilen om winst te kunnen blijven maken. En zelfs als...
par benring
15/01/09, 19:24
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Wheel Worcester
antwoorden: 340
views: 111152

Nou ja, na de voortdurende beweging, het totale onbegrip. Dan komen de persoonlijke aanvallen en tenslotte de tegenfilosofie. Bravo voor iedereen voor het niveau van dit onderwerp! :idee: Ik denk niet dat het in orde is... Het begon met totaal onbegrip van de kant van de &quo...
par benring
15/01/09, 00:54
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Het ruikt naar bakken in de GAZA-band
antwoorden: 64
views: 17677

De nucleaire locaties voor militaire doeleinden van het tirannieke Iraanse regime zijn perfect gelegen. Ik ben voorstander van de vernietiging ervan door gerichte Europees-Amerikaanse stakingen, dat wil zeggen een interventie door de vrije wereld. Dit heeft niets te maken met de situatie in Gaza, waar Ham-terroristen...
par benring
15/01/09, 00:18
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Het ruikt naar bakken in de GAZA-band
antwoorden: 64
views: 17677

Mijn mening: de Europese Unie moet ingrijpen bij de VS om deze nucleaire dreiging weg te nemen van het fascistische regime dat momenteel aan de macht is in Iran. Voor deze gevaarlijke fanatici is er geen andere oplossing dan de militaire optie. Er zijn altijd andere opties dan de militaire optie. Bovendien...
par benring
14/01/09, 23:56
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Wheel Worcester
antwoorden: 340
views: 111152

En ik die geloofde dat de prachtige post bezaaid met beledigingen naar toe forumists was de epiloog van een zielige soapserie... Maar nee, hij heeft nog meer onder zijn riem :cheesy: Het is vreemd dat er bepaalde belangrijke opmerkingen zijn die toch niet de aandacht van Comode lijken te trekken. Ik gaf...
par benring
12/01/09, 01:18
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Wheel Worcester
antwoorden: 340
views: 111152

En hoe prime je je wiel? Heft u het gewicht op door de kracht van de heilige geest voordat u het laat vallen? Dus ik geef je nog een keer iets concreets: E potentieel = Massa x Versnelling van de zwaartekracht x hoogte! E is joules en komt hier overeen met de energie die door uw systeem is OPGESLAGEN...
par benring
11/01/09, 21:56
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Wheel Worcester
antwoorden: 340
views: 111152

Een korte vraag over de bovenunit en het wiel. Als ik mijn systeem neem en slechts één mes overlaat. Ik start het van bovenaf, enigszins verschoven zodat het naar één kant draait. Mijn mes maakt iets meer dan een halve slag en ik kan dus elektriciteit terugwinnen uit de gegenereerde rotatie...
par benring
10/01/09, 18:51
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Wheel Worcester
antwoorden: 340
views: 111152

En daar gaat het... Ik heb de indruk een 'mensen'-tijdschrift te lezen waarin alle woorden te groot zijn om meer gewicht te geven. Je bent zo uit je diepte dat je niet eens merkt dat ik humor probeer te gebruiken om de spanning te verlichten. Denk jij dat Galileo...
par benring
10/01/09, 15:56
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Wheel Worcester
antwoorden: 340
views: 111152

Het heeft geen zin om hier je wetenschappelijke methode te verdedigen, aangezien niemand beweert een wetenschapper te zijn. Alles wat je zegt heeft er niets mee te maken... een wetenschapper is iemand die de methode nauwgezet en eerlijk respecteert. Hij kan 's avonds op weg naar huis zijn familie vermoorden en zijn hond verkrachten...

Zoek Geavanceerd zoeken