Zoek gevonden 8 resultaten

par henri
05/03/06, 08:35
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Elektrisch ventiel (magneetventiel) 110V AC gebruikt in 12 V DC
antwoorden: 2
views: 20234

goedemorgen André
Als ik uw voorlaatste alinea begrijp, kunnen alle elektroventielen van onze Europese wasmachines onverschillig werken voor 220 en 12v.
par henri
26/02/06, 14:42
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Generator zet plantaardige olie naar gas
antwoorden: 79
views: 133650

Pantone generatorset LV

Hallo Franck en André, Hoewel ik het nu al zes of zeven maanden erg druk heb met andere activiteiten, raak ik het overzicht niet uit het oog forum en kom van tijd tot tijd om te lezen wat daar gebeurt. Gezien Francks ervaring op de GE, heb ik enkele foto's en video's beschikbaar als je wilt. EEN ...
par henri
01/11/05, 13:38
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Egr-klep
antwoorden: 6
views: 8039

Hallo, De werking van de benzinemotor met stookolie veroorzaakt een belangrijk klikgeluid. Is dit te wijten aan het feit dat het nodig is om het voorschot te veranderen en wat kan dat voor ongemak veroorzaken als je blijft draaien? Het nadeel van de ERG-klep is dat het vacuüm te groot is om ...
par henri
25/10/05, 11:00
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Lavoisier
antwoorden: 1
views: 4069

Hallo Lavoisier's ervaring: Doel van de operatie: door ervaring laten zien dat er niets wordt gecreëerd, niets verloren gaat, alles wordt getransformeerd. Verdamp het water door het te verwarmen in een gesloten container, laat de aldus ontstane damp door een ijzeren buis (geweerloop) begraven en oververhit door ...
par henri
11/09/05, 18:39
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: "Een auto met water en koolzaad"
antwoorden: 20
views: 18508

hallo allemaal Het is inderdaad erg ingewikkeld om op stookolie te rijden met een benzinemotor, ik heb driehonderd km gemaakt met benzine en stookolie plus water bij de reactor, je moet jongleren met de kleppen. Ik heb het verbruik nog niet gemeten maar ik heb niet de indruk dat het significant kan ...
par henri
23/06/05, 22:46
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: pantonisatie essentie
antwoorden: 0
views: 6075

De eerste proef op de weg was niet sluitend, om een ​​simpele reden: ik ben vergeten een luchtinlaat in de brandstoftank te maken kan resulteren: vanaf het opstarten na een keer verwarmen met benzine de bidn in depressie niets werkte. Ik merkte dit toen ik terugkeerde naar de tweede ...
par henri
23/06/05, 22:23
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Panton-tractor volgde van A tot Z
antwoorden: 94
views: 124256

Panton-tractor volgde van A tot Z

hallo tot totof en andre

Ik ben nog steeds in de race dat mijn werk vordert, maar ik heb problemen.
dat is niet het probleem
toftof
in welke regio bent u?
in Ardèche heb ik genoeg om alle diameters van 10 60 te laten draaien als het je kan helpen.

Zoek Geavanceerd zoeken