Zoek gevonden 7 resultaten

par BERNARD John
07/09/10, 21:21
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Eolution 2kw shenzou windturbine
antwoorden: 2
views: 3312

Eolution 2kw shenzou windturbine

Ik ben hier om je wat nieuws te geven over mijn installatie. Zoals iedereen weet heb ik veel problemen gehad met dit materiaal en de importeur. Voor dat laatste is het onmogelijk om een ​​gemeenschappelijke basis te vinden en ik vraag me ook af of dit bedrijf nog bestaat. Voor de windturbine slaagde ik er eindelijk in om aan te passen...
par BERNARD John
22/02/10, 13:13
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Aankoop en montage van Chinese windturbines 2 en 3 KW
antwoorden: 45
views: 77446

Ik wil graag in contact komen met mensen die een windturbine hebben gekocht bij EOLUTION en ISEOLE. Dit zou mij in staat stellen om met name de windturbine van 2 kW te bespreken. Ik heb er al 2 jaar een. Dankzij mijn schema (gepensioneerd) kon ik het weer, de productie en enquêtes doen...
par BERNARD John
18/12/08, 15:21
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Chinese windturbine 5kW Joliet = shit!
antwoorden: 28
views: 24466

Ik ben naar de site van Eolution gegaan, er zijn nog maar 2 foto's over (de laatste) en de locatie wordt niet meer aangegeven. Ik heb de foto's afgedrukt en heb de originelen. Er waren dezelfde foto's op Iseole, maar ze verdwenen. Het is niet zo erg, want dit zijn foto's die ik heb gestuurd voor...
par BERNARD John
17/12/08, 23:32
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Chinese windturbine 5kW Joliet = shit!
antwoorden: 28
views: 24466

Toen de verkoper van France_éolien kwam, heeft hij gemeten met een klein apparaatje, voor hem destijds geen probleem voor een 5kw. Ik heb het niet gevolgd. Toen kwam er een Odislor-dealer. Hij maakte foto's en maakte een compleet dossier voor een 5kw, adviseerde een 2 of 3 kW...
par BERNARD John
17/12/08, 17:33
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Aankoop en montage van Chinese windturbines 2 en 3 KW
antwoorden: 45
views: 77446

Verrassend. Ik heb zojuist twee berichten gestuurd. Ik merk op dat de installateur die op mijn verzoek de Shenzou-windturbine van 2 kW heeft geïnstalleerd, ook een bericht heeft gestuurd waarin hij uitleg geeft over de tests die hij uitvoert om mijn installatie te optimaliseren. Ik waardeer zijn werk, maar ik ben het ermee eens dat we niet...
par BERNARD John
17/12/08, 16:55
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Chinese windturbine 5kW Joliet = shit!
antwoorden: 28
views: 24466

Bedankt Christophe voor je bericht. Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen. Opnieuw investeren in een gelijkrichter die mij productie oplevert? Gezien het resultaat van deze 20 dagen is dit niet al te redelijk. Mijn windturbine op 15 of 18 meter monteren om meer wind op te vangen? De importeur...
par BERNARD John
17/12/08, 11:49
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Chinese windturbine 5kW Joliet = shit!
antwoorden: 28
views: 24466

Ik heb een Chinese Shenzou 2kw 120V driefasige windturbine geïnstalleerd op een mast van 12 meter. Sinds de installatie in maart heb ik verschillende problemen gehad: balans van de messen, draadbreuk in de generator en vooral een productietekort. De importeur vertelde mij dat dit kwam door het ontbreken...

Zoek Geavanceerd zoeken