Zoek gevonden 7 resultaten

par Arfachsad
17/11/10, 19:24
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Gepantserde leidingen installatie: bio-elektriciteit en houten huis
antwoorden: 38
views: 22280

Hoe dan ook, de kabels zijn gedraaid: de velden heffen elkaar dus op. Ik dacht dat de spoelen met elektrische draden apart verkrijgbaar waren... Tenzij je elektricien ze zelf verdraait! ... Het zal duur zijn qua mankracht. :cheesy: Dit is geen theorie maar een echt probleem. DE ...
par Arfachsad
16/11/10, 18:01
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Gepantserde leidingen installatie: bio-elektriciteit en houten huis
antwoorden: 38
views: 22280

aangezien sommigen adverteren: knipoog: hier is een link naar de speciale site van CEM: http://www.electromagnetique.com/ Hier worden ook trainingen aangeboden. Een houten huis laat elektromagnetische velden gemakkelijker door dan beton. Dit is een van de redenen waarom afgeschermde kanalen noodzakelijk zijn. Een C...
par Arfachsad
13/07/08, 23:40
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Folder hernieuwbare energie wordt gemaakt
antwoorden: 29
views: 24904

17ke voor een ketel...het is echt duur! Ik had ruim een ​​jaar geleden onderzoek gedaan en in Frankrijk was er niets (voor individuen). Het enige merk dat ik had gevonden was: http://www.stirlingpowermodule.com/ Bedankt voor de sunmachine-link (die ik niet kende). Voor...
par Arfachsad
12/07/08, 17:18
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Folder hernieuwbare energie wordt gemaakt
antwoorden: 29
views: 24904

D ! Ik wilde er niet verder op ingaan: Cheesy: Ik informeerde je net dat micro-WKK bestond en het mogelijk maakte ons energieverbruik verder te verminderen. Als ik het heb over micro-WKK, dan is dat vooral bij een kachel of een houtgestookte ketel. Het is de zo...
par Arfachsad
12/07/08, 14:56
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Folder hernieuwbare energie wordt gemaakt
antwoorden: 29
views: 24904

de verbrandingsmotor is niet erg groen... Vooral omdat hij lawaai maakt en niet erg geschikt is om een ​​huis te verwarmen.

Een Stirlingmotor is stil en absoluut neutraal voor het milieu.
par Arfachsad
12/07/08, 01:24
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Folder hernieuwbare energie wordt gemaakt
antwoorden: 29
views: 24904

Micro-WKK

'Avond allemaal, ik vind dit dossier over hernieuwbare energie heel interessant en er valt zoveel over te zeggen! Wat betreft zonne-energie (met mono- en polykristallijne panelen) heb ik verschillende dingen geleerd: - De panelen zijn zeer vervuilend zolang ze op de juiste manier worden gerecycled. Hun levensduur bedraagt...
par Arfachsad
09/07/08, 01:11
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Engine pantone of water doping in Normandië
antwoorden: 36
views: 45267

'Avond allemaal, ik ben 27 en ben al enkele jaren geïnteresseerd in zuigermotoren. Helaas ben ik in de mechanica een knikker! Ik heb dus niet de stap gezet om een ​​pantone-systeem op een oude auto te installeren. Mocht iemand in de regio er eentje hebben om te presenteren (zie de func...

Zoek Geavanceerd zoeken