Zoek gevonden 28 resultaten

par el fede fada
31/12/12, 11:20
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: De Tchernomobiles Macro [VE Nickel Cadmium PSA]
antwoorden: 378
views: 111907

Het is uit jaloezie dat je Macro ervan beschuldigt nucleair te gaan. :?: :?: Nee helemaal niet. Ik ken Macro vooral van een ander forum van olieachtig (we lopen allebei op olie). Hij was toen grootbezitter van elektrische auto’s, maar ik vertel er niets over. In bed blijven was een constante...
par el fede fada
31/12/12, 11:07
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Warm water en radiator op een houtkachel
antwoorden: 28
views: 48261

Bedankt Philippe voor deze antwoorden.
Alles is veel duidelijker.
Ik probeer deze radiator in januari toe te voegen en ik houd je op de hoogte.
par el fede fada
29/12/12, 13:16
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: De Tchernomobiles Macro [VE Nickel Cadmium PSA]
antwoorden: 378
views: 111907

Hallo allemaal, hallo Macro!
Ik moet toegeven dat ik ongelooflijk lui was om de 19 pagina's te lezen.
Dus slechts twee vragen:
Laad jij je Berlingo op met kernenergie, oude bandiet?
Zijn je 2 berlingodejavels niet iets te schoon voor je mini-macro-smerig? : Mrgreen:
par el fede fada
29/12/12, 12:39
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Warm water en radiator op een houtkachel
antwoorden: 28
views: 48261

Dank jullie beiden voor deze bemoedigende reacties. Om de thermosifon goed te laten werken, had ik in gedachten dat deze een regelmatig pad door de leiding nodig had. Daarom heb ik mijn radiator na de cumulus in serie aangesloten met de leiding die regelmatig naar de radiator gaat, ...
par el fede fada
25/12/12, 18:07
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Warm water en radiator op een houtkachel
antwoorden: 28
views: 48261

Hallo allemaal en fijne feestdagen nu we toch bezig zijn. Ik zou zelfs in de verleiding komen om je het beste te wensen! :cheesy: Ik kom hier even langs voor wat feedback. De houtgestookte ECS installatie draait al bijna 2 jaar perfect. Er is niets veranderd sinds de laatste foto's, behalve...
par el fede fada
28/01/11, 21:17
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Warm water en radiator op een houtkachel
antwoorden: 28
views: 48261

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb veel dingen geleerd... Maar ik besef de relatieve complexiteit en de echte investering die dit allemaal met zich meebrengt. Ter informatie omdat ik nog niet alles heb gezegd, ik zit niet op EDF maar op batterijen en er zijn 2 goede maanden waarin mijn dak de zon niet ziet...
par el fede fada
27/01/11, 08:30
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Warm water en radiator op een houtkachel
antwoorden: 28
views: 48261

Bedankt voor al dit onderzoek!

Ik had een link voor een cel geplaatst, maar ik heb de slechte gewoonte om links in de tekst te verbergen.
Hier is het:
https://www.econologie.com/shop/module-t ... p-244.html

Nou, ik heb veel leesvoer voor me.
par el fede fada
26/01/11, 23:54
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Warm water en radiator op een houtkachel
antwoorden: 28
views: 48261

Een enkele Peltier-cel die in Seebeck wordt gebruikt, levert niet [url] 12 V, maar een paar volt. De Peltier-module in Seebeck levert niet snel 18 W!! Weet jij hoe je kunt berekenen wat zo'n cel mij aan seebeck-vermogen zou geven bij een deltaT° van 40°C? Is er een v...
par el fede fada
26/01/11, 17:48
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Warm water en radiator op een houtkachel
antwoorden: 28
views: 48261

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Stipe, ik ben niet van plan deze radiator zo lang te laten staan. Uiteindelijk moet ik mijn “cabine” volledig opnieuw inrichten. Het is dus tijdelijk. Daarom maak ik me niet al te veel zorgen over esthetiek. Ik experimenteer en zoek naar resultaten...

Zoek Geavanceerd zoeken