Zoek gevonden 8 resultaten

par povrich
17/03/08, 21:14
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Nieuw stenen huis in pure Provençaalse stijl
antwoorden: 4
views: 8457

stenen huis

Hallo en gefeliciteerd, Het is heel mooi, en wat voor werk, vooral voor de kluis, maar de isolatie? want deze winter was het kouder (20 km ten noorden van Toulon) dan ten noorden van Lyon, mijn ex-woning. Weer op internet. En in de zomer moet het behoorlijk opwarmen.Op het oog is de dikte van de muren 30 cm,...
par povrich
17/03/08, 21:03
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291561

verbeterde elektrolyse

Goedenavond, Het verbeteren van de verbrandingsefficiëntie betekent het verbeteren van de motorefficiëntie. Nou, ik accepteer het, er zal minder vervuiling zijn, dat is heel goed. Maar om elektrolyse uit te voeren, zelfs met de beste efficiëntie, heb je elektrische energie nodig, en het is de motor die de dynamo aandrijft...
par povrich
17/03/08, 20:23
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Kies zonnecollectoren: plannen of vacuümbuizen?
antwoorden: 97
views: 171603

mijn scheikunde vraag

Hallo, Het is deze verdomde CO2 die mij zorgen baart, vooral voor jonge mensen, omdat ik de ramp niet zal zien. Ik vraag me af of we niet methaan of methanol zouden kunnen maken uit CO2 en H2 die we zouden kunnen maken uit zonne- en windenergie, wat een manier zou zijn om...
par povrich
16/03/08, 21:06
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: Kies zonnecollectoren: plannen of vacuümbuizen?
antwoorden: 97
views: 171603

zen

Hallo allemaal, Ik zag niets vreemds in de toon van Jean, de aanhalingstekens die je neusgaten prikkelden Christophe, betekenen voor mij simpelweg dat jij het niet bent die je kazerne hebt ontworpen. Ik heb een huis ontworpen, het is niet langer MIJN huis, ik heb het verkocht, ik woon in een ander, ik bedoel mijn...
par povrich
16/03/08, 20:08
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291561

methaan

Hallo, we zijn CO2 aan het herscheppen, ja ik heb het geschreven, maar het zou hergebruikt worden, dus het zou niet langer toenemen in de bovenste lagen van de atmosfeer. Dit zou het recyclen van CO2 zijn. Terwijl we ijzer, plastic, glas, papier enz. Voor zeewater geloof ik dat 7% van de zouten (d.w.z. minder dan 7% van ClNa, elektrolyse niet...
par povrich
16/03/08, 00:22
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291561

methaan

Ik vergat het, en zeewater, geleidt het de stroom niet beter om de grootte van de elektroden te beperken, bovendien is het het meest overvloedig, en daar is het niet nodig om het te ontzilten!
par povrich
16/03/08, 00:18
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291561

Maar wie is de briljante wetenschapper die zei elektrolyse uit te voeren bij 50 V, terwijl er slechts 1.5 nodig is? omdat het heel duidelijk is dat het verschil wordt beheerd door de heer Joule (deze man wiens brein werd verhit door zijn genialiteit)!!! Ik herinner me nog heel goed dat onze scheikundige tegen me zei: ik heb een al...
par povrich
02/03/08, 20:30
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Fotovoltaïsche rendabel?
antwoorden: 82
views: 101593

Hallo allemaal, het lijkt mij dat jullie voor de gek worden gehouden door deze kapitalistische redenering die bekrompen is... over winstgevendheid. Winstgevendheid? maar laten we dan eens vergelijken, d.w.z. met de energieën die momenteel worden gebruikt. Heeft u ooit een kerncentrale bezocht? het is kolossaal: megaton gewapend beton...

Zoek Geavanceerd zoeken