Zoek gevonden 61 resultaten

par iso14000
19/02/23, 21:11
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Het ontwerpen van een fiets aanhangwagen met elektrische bijstand (crowdfunding 'virtuele')
antwoorden: 105
views: 72138

Re: Het ontwerpen van een fiets aanhangwagen met elektrische bijstand (crowdfunding 'virtuele')

Ik ben het onderwerp een beetje aan het uitdiepen... Ik heb geen elektronische of mechanische problemen... Aan de andere kant gaat het redelijk goed, ik wil dat mijn aanhangwagen "automatische ondersteuning" is zoals de aanhangwagens van K-lach. Ik vraag me af wat voor soort sensor ze gebruiken om de contr...
par iso14000
31/03/21, 08:34
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: LED-verlichting
antwoorden: 117
views: 99366

Opnieuw:

ja, bij compacte fluorescentielampen gaat de buffercapaciteit na de brug omlaag, maar ook de verbinding met de buis (de lassen breken door thermische cycli) kom maar op! vertel hem dat u een reseller bent! Toen ik begon te lezen, dacht ik hetzelfde, maar omdat er geen "reclame"-link was,...
par iso14000
03/04/20, 21:02
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: LED-verlichting
antwoorden: 117
views: 99366

Re: LED-verlichting

Gaan! nog drie jaar, midden in het coronavirus, twee stukjes informatie: LED's zijn uiteraard de winnaars, maar maar... ... de compacte fluorescentielamp in mijn kantoor, zorgvuldig onderhouden door de elektronica-ingenieur die ik ben en nadat ik gebruikte goede componenten ... leeft nog, een vraag met twee kogels ...
par iso14000
22/09/17, 22:27
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: De industriële veroudering, geschiedenis van het bedrog
antwoorden: 611
views: 256673

Re: De industriële veroudering, geschiedenis van het bedrog

oké dan... de auto's van vroeger... iemand heeft dit al met mij gedaan... Ik ben een elektronica-ingenieur en ik heb geen minachting om AL het onderhoud aan mijn voertuigen te doen (inclusief de koppakking!) De dozen van vandaag beginnen bij alle weersomstandigheden (denk aan de platina schroeven, de LED...
par iso14000
22/09/17, 22:07
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: LED-verlichting
antwoorden: 117
views: 99366

Re: LED-verlichting

goed ...

bijna 10 jaar na de weddenschap van Christophe ... dus? Ik heb toch gewonnen? mij past het mij de compacte fluorescerende die verdwijnt (hoewel die van de lamp van mijn kantoor nog steeds vasthoudt ... na twee probleemoplossing van zijn elektronica)


A ++
par iso14000
26/10/14, 21:54
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: LED-verlichting
antwoorden: 117
views: 99366

eh eh!

we zijn in 2014, 6 jaar na de weddenschap van Christophe... en het lijkt mij dat de LEDS de flucompacten aan het begraven zijn!!!!


zou ik mijn weddenschap gewonnen hebben?
par iso14000
09/06/13, 16:27
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Cumulus ECS ... waar komt het verrotte rendement vandaan?
antwoorden: 27
views: 20522

er was geen vraag ..... op dit punt vraag ik niet meer .....

er is er maar één forum die me net een "uitnodiging om terug te komen" heeft gestuurd .....
par iso14000
06/06/13, 22:24
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Cumulus ECS ... waar komt het verrotte rendement vandaan?
antwoorden: 27
views: 20522

en raad eens waarom het elektriciteitsverbruik 2 jaar is ingestort ?????


Easy!

Ik heb mijn BBC-huis gemaakt ..... (eindelijk!)

zo super geïsoleerd en verwarmd met hout


A+
par iso14000
06/06/13, 22:23
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Cumulus ECS ... waar komt het verrotte rendement vandaan?
antwoorden: 27
views: 20522

en hop .... het vervolg een paar jaar later ....

Beeld

Zoek Geavanceerd zoeken