Zoek gevonden 8 resultaten

par krashman
31/08/07, 18:58
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: MGP-CAPS motorgevaar !!!!
antwoorden: 84
views: 50378

wanneer ze willen, doen ze goede rapportage met tests ter ondersteuning.
http://www.youtube.com/watch?v=Lfg5G5e7ER0
par krashman
12/07/07, 20:00
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Herstel calorieën op de pijp van een houtkachel
antwoorden: 23
views: 93994

Dit is de verordening, nadat u hebt gedaan wat u wilt, zal ik niet doorgaan met de voorschriften voor het vegen van schoorstenen, ik denk dat het hetzelfde effect zou hebben. : Mrgreen:

Maar goed, als je op een dag het huis al eerder ontmanteld verkoopt, zou het dom zijn om mensen te vermoorden.
par krashman
12/07/07, 19:49
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Ontwerp van een gasbrander
antwoorden: 2
views: 6654

wat dan als lucht- of atmosferische brander?
welk gas?
welke functie?
welke kracht?
par krashman
12/07/07, 12:03
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Herstel calorieën op de pijp van een houtkachel
antwoorden: 23
views: 93994

Ik bezorg u uittreksels uit het departementaal reglement (geldig voor alle departementen) ARTIKEL 53: Installaties voor de verwarming van de keuken of de productie van warm water door verbranding 53-1 – Algemene regels (AP nr. 2549 van 5 augustus 1982) De evacuatie naar de afdeling. buiten verbrandingsgassen...
par krashman
12/07/07, 11:24
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Herstel calorieën op de pijp van een houtkachel
antwoorden: 23
views: 93994

Nog een punt om rekening mee te houden, een pijp moet gemakkelijk te bezoeken zijn, hij is regelgevend, ik zou er zelfs naar kijken, misschien staat hij in de gezondheidsvoorschriften van de afdeling.
par krashman
12/07/07, 11:13
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI
antwoorden: 1068
views: 501300

Maar of het werkt, vertellen ze je in de video. http://www.myffi.biz/french/hiw/Engine%20-%20French%20512k.html Hoe dan ook, binnenkort zullen de pillen verdwijnen, ze hebben een nieuw, beter product, de "MPG BOOST". http://www.ccconsultant.myffi.biz/french/index.p...
par krashman
05/06/07, 10:31
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Stroomverbruik en totale kosten van uw pc
antwoorden: 10
views: 26617

Hallo,

een goed idee voor deze vergelijking, mijn scherm is aan het einde van zijn levensduur, en aangezien ik niet per se de lcd waardeer, dacht ik een crt te kopen, maar goed aangezien het elektriciteitsverbruik inderdaad dubbel is, zal ik uiteindelijk misschien doe de reden dat een lcd beter is. :?
par krashman
04/06/07, 08:54
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI
antwoorden: 1068
views: 501300

Hallo heren, ik wilde mijn bijdrage leveren aan dit bericht: Gedurende de winter van 2006-2007 ontving CAA-Quebec verzoeken om informatie over een zogenaamde "wonderpil" die, wanneer toegevoegd aan de brandstoftank van een voertuig, brandstof zou besparen tot 20% in e...

Zoek Geavanceerd zoeken