Zoek gevonden 16 resultaten

par Henorm
26/06/07, 16:38
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

Oké, ik weet alles wat ik niet objectief ben, ik ben een agent van de grote olie- en automobiellobby, dus het enige doel is om zoveel mogelijk te vervuilen door veel geld te verdienen. Ik probeer een paar boodschappen over te brengen, maar ik moet niet duidelijk zijn: 1 / Als je groen wilt rijden, moet je respect ...
par Henorm
25/06/07, 22:29
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

Ik vind u erg agressief, Mr. Woodcutter. Wanneer u: [...] dan heb ik het niet eens met u over plantaardige olie die, zoals u zojuist hebt toegegeven, alleen Euro 2-goedkeuring toestaat ... Euro2 vereiste niet alleen NOx, maar HC + NOx op 0.90 g / km ... In dit geval zijn we veel lager dan ...
par Henorm
25/06/07, 15:27
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

Voor Flex Fuel> Ja, er is charlatanisme in de verkoop van flex-brandstofkit omdat de afbeelding die u toont alleen de motor illustreert, er is nog steeds het hele brandstofcircuit om aan te passen tot aan de tank (zie eerder een diagram op de IFP-website). Ik wil niet ingaan op de details van de discussie ...
par Henorm
22/06/07, 23:03
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

Voor de "volledige" HCCI kun je wachten: cheesy: Wat de diesel waarschijnlijk zal doden is Nabehandeling NOx + FAP, want daar is het 2000 €, afhankelijk van de cilinderinhoud is het Euro 5 of Euro 6. Ik doe het niet ' Ik weet niet of ik op de details van "AdBlue" -type oplossingen kan ingaan, maar dit ding is een ...
par Henorm
18/06/07, 16:11
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

Ik denk dat alleen ethanol een belang heeft, maar uit het hoofd wordt butanol om de een of andere reden door een olietanker voortgeduwd ... Methanol komt uit koolwaterstoffen uit methaan lijkt mij. Niet zeker of er een ethanol -> Methanol-lijn is. Methanol is daarom een ​​ma ...
par Henorm
13/06/07, 14:45
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

Methanol werkt en werd vóór ethanol in de jaren tachtig in de Verenigde Staten gebruikt. Het is verlaten omdat het giftig is, dus het is beter om er niet mee te spelen (zoek naar methanol op google of naar vervalste alcohol). Wees voorzichtig, kleine blind en de verbrandingsgassen zijn zeker ...
par Henorm
11/06/07, 16:39
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

JAPREN> Ik geloof niet dat ik grote geheimen heb verraden, alles wat ik vertel staat in het Renault-document dat beschikbaar is op de CNAM-website. Gewapend met "Fuels & Engines" van Guibet komen we uit bij wat ik vertel ...;) Voor de laatste keer en in reactie op bovenstaande samenvatting ...
par Henorm
13/05/07, 17:26
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

Debat gelanceerd door de Duitsers. Drie tot vier jaar geleden wilden Duitse fabrikanten geen FAP omdat ze de PSA-patenten over dit onderwerp niet wilden betalen en hun techno nog niet hadden afgerond. Ze verklaarden toen dat de FAP nutteloos was omdat het de partijen filterde ...
par Henorm
11/05/07, 17:40
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

Met Euro 5 wordt de FAP bijna verplicht, maar ook daar is een groot debat over het nut ervan. De Dieselhybride verbruikt minder brandstof en stoot mogelijk minder NOx uit. Met een optimale strategie kan het ook mogelijk zijn om de bedrijfsmodi van de warmtemotor met grote productie te vermijden ...
par Henorm
10/05/07, 17:09
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Biobrandstoffen en benzinemotor
antwoorden: 101
views: 126519

Diesel zal worden gedood door Euro 6 (2012 - 2013) vanwege de NOx-emissienormen die waarschijnlijk nog steeds zullen leiden tot een meerprijs van 2000 € op dieselmotoren en voor deze prijs ... Je hebt een aflevering gemist denk ik :) http : //www.cleanova.com/public/rubrique.tpl? id = 8147 & hl = FR De motor / gen ...

Zoek Geavanceerd zoeken