Zoek gevonden 10 resultaten

par billybob06110
12/03/18, 01:33
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Zelfbouwbrander pellet REPLICA
antwoorden: 37
views: 52355

Re: Self-Burning Pellet Burner REPLICA

re, Zoals ik je vertelde, heb ik de verschillende bestelde onderdelen ontvangen, en in het bijzonder bougies en een reserveonderdeel dat normaal gesproken deel uitmaakt van een CI-heteluchtdesoldeer... dat wil zeggen dit... https: //ae01.alicdn. com/kf/HTB1oFXbRVXXXXXX.aXXXq6xXFXXR/New-Arrival-Pistolet-air...
par billybob06110
11/03/18, 22:51
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Zelfbouwbrander pellet REPLICA
antwoorden: 37
views: 52355

Re: Self-Burning Pellet Burner REPLICA

Bonsoir,

Ik plaats je de foto's van mijn brander vanaf de voorkant.. vanaf de achterkant en met de gietijzeren pijp die als mijn huis zal dienen...
par billybob06110
04/03/18, 19:48
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Zelfbouwbrander pellet REPLICA
antwoorden: 37
views: 52355

Re: Self-Burning Pellet Burner REPLICA

Goedenavond Ja, geen slecht idee voor een rail.. Persoonlijk heb ik er al wat aan gesleuteld met hekpalen (de groene T-vormige palen), ze zijn goedkoop en superstijf... We kerven ze schuin op de voet van de T om ze haaks te buigen om één kant aan de deur te bevestigen.. dan las je een stuk tussen de...
par billybob06110
25/02/18, 23:26
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Zelfbouwbrander pellet REPLICA
antwoorden: 37
views: 52355

Re: Self-Burning Pellet Burner REPLICA

re, ik vond een Spanjaard die een paar jaar geleden begon met het ombouwen van een brandstofbrander naar een pelletbrander. En ik besloot zijn asverwijderingssysteem te adopteren (het duwt de as mechanisch buiten de brander...) https://youtu .be/FHuX8Han8_I Het lijkt erop dat zijn systeem, in ...
par billybob06110
25/02/18, 12:26
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Zelfbouwbrander pellet REPLICA
antwoorden: 37
views: 52355

Re: Self-Burning Pellet Burner REPLICA

Goed gedaan voor het vinden van een oplossing! Het is inderdaad onverbiddelijke logica! Aan de andere kant, hoe regel je de stroom zodat de lucht de pellets niet verder de verbrandingskamer in stuwt??? hoe verdeel je het luchtvolume tussen de directe stroom en de injectie in de pelsinlaat...
par billybob06110
14/02/18, 23:55
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Zelfbouwbrander pellet REPLICA
antwoorden: 37
views: 52355

Re: Self-Burning Pellet Burner REPLICA

Goede avond,

Ik heb zojuist mijn vlammenmelder ontvangen.
dat is het...
In 12V met een NO/NC relais aan de uitgang en deze detecteert een lichtere vlam onder kunstlicht op 15 cm... de gevoeligheid is instelbaar!

De eerste testen zodra ik de bestelde kaarsen ontving..
.. wordt vervolgd...
par billybob06110
29/01/18, 00:07
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Zelfbouwbrander pellet REPLICA
antwoorden: 37
views: 52355

Re: Self-Burning Pellet Burner REPLICA

Het idee is om met al deze dure componenten temperatuursensoren van dit type te gebruiken.. 1 € 50 in China.. https://youtu.be/j6blCrNm-5s en dus, na een ontstekingssequentie, twee bedrijfsmodi van de pellet te implementeren voedingsschroef of zelfs de ventilator, voor...
par billybob06110
28/01/18, 22:55
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Zelfbouwbrander pellet REPLICA
antwoorden: 37
views: 52355

Re: Self-Burning Pellet Burner REPLICA

re, De meest complete is de FRM01 persoonlijk. Ik heb ze op AliExpress genomen en ik heb net gecontroleerd. Ik had ze op 30 december besteld en eergisteren ontvangen.. maar ik heb er € 3,5 voor betaald.. Anders kun je er een paar vinden op eBay of amazon levert waarschijnlijk sneller...ze kunnen ook gebruikt worden voor verlichting...
par billybob06110
28/01/18, 14:51
Forum : Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: het maken van een object of een installatie
onderwerp: Zelfbouwbrander pellet REPLICA
antwoorden: 37
views: 52355

Re: Self-Burning Pellet Burner REPLICA

Hallo Sinds enkele maanden ben ik op internet aan het zoeken naar informatie over de zelfbouw van een pelletbrander. Ik ben heel blij om te zien dat er, na de meesterlijke ervaring van Dede, een nieuwe wordt gelanceerd... Van mijn kant zal ik zeer binnenkort aan de slag gaan, ik wachtte eigenlijk op de ontvangst van "t...

Zoek Geavanceerd zoeken