Zoek gevonden 257 resultaten

par Lolounette
26/07/19, 12:52
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4012174

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Didier Ik volg je met mijn gele paraplu, als protest tegen deze flagrante waterongelijkheid stel ik voor dat we iets blokkeren (ik weet nog niet wat maar ik kijk... :P) en dat we dingen op hun plaats in het openbaar verbranden om serieuzer te zijn! :mrgreen: Nog een alternatief: ik ga verhuizen...
par Lolounette
25/07/19, 12:56
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4012174

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

ja, het is duidelijk dat we ons zullen moeten aanpassen of bepaalde keuzes moeten maken als we in de toekomst willen blijven luieren in onze moestuin want dingen veranderen... en snel. Wat ik me herinner van mijn ervaring gedurende 3 jaar is dat het enkele jaren thuis mogelijk is om bepaalde groenten te verbouwen...
par Lolounette
25/07/19, 12:15
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4012174

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

hallo, (opnieuw) hallo allemaal Een kleine feedback van een geest over telen onder hooi zonder water (let op grote onthulling volgt): bin het werkt slecht als het niet regent! :lol: ter herinnering, ik heb geen water op mijn land, afgezien van een reserve van 300 l onder de go...
par Lolounette
06/01/18, 13:29
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Le Potager du Sloth: Tuinbouw zonder vermoeidheid meer dan Bio
antwoorden: 24245
views: 4012174

Re: The Kitchen Garden Sloth: tuinieren zonder vermoeidheid meer dan Bio

Ik heb nog steeds geen antwoord gevonden op een vraag die me stoort: kunnen schimmels (strikte aerobe heterotrofen) de zuurstof die het netwerk kan opnemen aan het oppervlak aan het andere uiteinde van het netwerk "transporteren", dat zich zal "ingraven" in de diepere gebieden, waar de oxy...
par Lolounette
23/12/17, 14:38
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Is inductiekoken milieuvriendelijk? Vergelijkende inductie en elektrische weerstand (keramisch glas)
antwoorden: 57
views: 33074

Re: Is de inductiekook milieuvriendelijk? Vergelijkende inductie en elektrische weerstand (keramisch glas)

het is een van mijn grootste spijt om niet te hebben gedacht om 2-gasrondes naast de inductieplaat toe te voegen toen ik de keuken plantte ...

goede zomer Ik kook veel buiten op de gasgrill. Maar toch is het zonde om er niet over na te denken ...
par Lolounette
23/12/17, 13:47
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Linky meter: Operating en handleiding?
antwoorden: 291
views: 176829

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?

12 kVA op basis van volledig elektrische verwarming... maar in werkelijkheid verwarm ik alleen met elektriciteit aan het einde van de nacht om een ​​minimum aan comfort te garanderen bij het opstaan ​​voor het aansteken van de houtkachel... dus ik vraag of ik kan overschakelen naar 9 kVA (dus 45A) zou kunnen, wetende dat ik daarnaast een management...
par Lolounette
23/12/17, 09:25
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Linky meter: Operating en handleiding?
antwoorden: 291
views: 176829

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?

de teller geeft een piek van 51A aan... maar ik heb niet gevonden of we deze gegevens op nul kunnen zetten, dus omdat we een tijdje aan het werk waren, konden de tools van die tijd een piek genereren die niets te maken heeft met het huidige verbruik . eigenlijk ben ik niet geavanceerder, ik wacht af of de Luko ...
par Lolounette
23/12/17, 09:07
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Is inductiekoken milieuvriendelijk? Vergelijkende inductie en elektrische weerstand (keramisch glas)
antwoorden: 57
views: 33074

Re: Is de inductiekook milieuvriendelijk? Vergelijkende inductie en elektrische weerstand (keramisch glas)

tegelijkertijd mag je op je kleine lidl draagbare kookplaat niet dezelfde regeling verwachten als op de recente mutizone kookplaten van de grote merken: knipoog: ik kook al 1 jaar op inductie, voordat het glaskeramiek was. .. er was een periode van aanpassing, onder andere om een ​​...
par Lolounette
21/12/17, 11:06
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Linky meter: Operating en handleiding?
antwoorden: 291
views: 176829

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?

ja ik ging eerder kijken: de inzet begon dit jaar in mijn dorp ...
Ik heb zojuist een account gemaakt enedis, wacht maar af!

@Sicetaitsimple: ha bin krot, ik had er zelfs geen quiche voor bedacht : Lol:

Zoek Geavanceerd zoeken