Zoek gevonden 8 resultaten

par Touf
16/06/07, 11:12
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Trainingscursus in Lotharingen
antwoorden: 0
views: 4901

Trainingscursus in Lotharingen

Hallo, naar aanleiding van de vele verzoeken die werden ontvangen naar aanleiding van de persconferentie eind mei in de municpalite de vitry, organiseert onze vereniging een training voor individuen over de techniek van waterdoping. De cursus vindt plaats in het weekend van 30 juni tot 1 juli zal de benoeming ...
par Touf
16/06/07, 11:10
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Doping stage water in Lorraine van 30 / 06 en 1 / 07
antwoorden: 0
views: 6931

Doping stage water in Lorraine van 30 / 06 en 1 / 07

Hallo, naar aanleiding van de vele verzoeken die werden ontvangen naar aanleiding van de persconferentie eind mei in de municpalite de vitry, organiseert onze vereniging een training voor individuen over de techniek van waterdoping. De cursus vindt plaats in het weekend van 30 juni tot 1 juli zal de benoeming ...
par Touf
12/06/07, 14:56
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Persconferentie water doping in Vitry-sur-Orne
antwoorden: 74
views: 66555

Pers

Hallo allemaal, ik heb wat krantenknipsels en de geluiden die op lokale radio's kwamen, ik mis er nog steeds een paar, maar ik zal ze zo snel mogelijk doorsturen. Anders ben ik nog steeds bezig met mijn pagina over de feedback op de C15, maar ik beloof het ...
par Touf
04/06/07, 20:05
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Persconferentie water doping in Vitry-sur-Orne
antwoorden: 74
views: 66555

stadium

Hallo allemaal, bahm voor de WE eind juni, het hangt af van het aantal geïnteresseerde mensen dat je minimaal 7 moet zijn, het beste is 10. Ik wacht op antwoorden van mensen, maar het probleem is dat ik voor het begin ben de se; aine in ardeche op een plaats van zuivering door filters planten en ca n ...
par Touf
04/06/07, 00:03
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Persconferentie water doping in Vitry-sur-Orne
antwoorden: 74
views: 66555

Ik dank u allen voor uw antwoorden en voor uw prestaties waardoor ik het deel over de C15 kon realiseren. Om een ​​paar vragen te beantwoorden: inderdaad een foto komt niet door, het gaat om de animatie van het deel op de uitlaatlijn met karakterisering van de verschillende stromen. Zie http: // reacti ...
par Touf
02/06/07, 12:07
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Persconferentie water doping in Vitry-sur-Orne
antwoorden: 74
views: 66555

Hallo bedankt voor de antwoorden voor de feedback waar ik dit binnenkort voor aan het voorbereiden ben, aan de andere kant ben ik volgende week afwezig, dus het zal lang spijt hebben. Ik zal een pagina online zetten met de foto's van de realisatie alsook de uitleg omtrent de montage en de tips en problemen ...
par Touf
01/06/07, 13:16
Forum : Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg
onderwerp: Persconferentie water doping in Vitry-sur-Orne
antwoorden: 74
views: 66555

dank

Hallo christophe het is alexandre nogmaals bedankt voor je aanwezigheid gisteren. Ik moet toegeven dat journalisten maar heel weinig geïnteresseerd waren in de techniek. Er is echter vanmorgen een artikel gepasseerd over de Republikein van Lotharingen in de regio en ik ben blij omdat ze niet hebben geschreven naar conner ...
par Touf
22/05/07, 17:25
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantone-motor in de regio Groot-Oosten
antwoorden: 9
views: 17376

Montage van Pantone rond Nancy

Hallo allemaal, mijn naam is Alex, ik woon in Metz en kwam vorig jaar terug naar het oosten na twee en een half jaar in Bretagne te hebben doorgebracht, waar ik de Pantone-techniek heb kunnen ontdekken dankzij Patrick en Brigitte Baronnet en waar ik Kevin ontmoette waarvan sommigen misschien weten dat ik al ...

Zoek Geavanceerd zoeken