Zoek gevonden 54 resultaten

par dudu x2
04/03/07, 16:17
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Vervaardigen fakkel waterstof of Brown's Gas
antwoorden: 339
views: 260783

alleen voor jouw mening!

Zou je een druk- of niet-druksysteem maken?

wetende dat de gevaren van explosie onder druk riskant zijn als men slechts een zeer kleine hoeveelheid gas onder druk zet.
par dudu x2
23/02/07, 00:02
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Vervaardigen fakkel waterstof of Brown's Gas
antwoorden: 339
views: 260783

Voor degenen die hier interesseren is de link naar hun uitrusting ...

http://www.airliquide.com/fr/products/laboratories/equipment.html


Ik ga een beetje graven ...
par dudu x2
22/02/07, 23:51
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Vervaardigen fakkel waterstof of Brown's Gas
antwoorden: 339
views: 260783

goed op bruin's gas Ik heb dit ... het komt van quant'homme voor degenen die geïnteresseerd zijn hier is de link http://quanthomme.free.fr/carburant/GazBrown.htm Bruin's gas is: Vacuüm + Water Met het Brown's systeem , 1 kWh elektriciteit produceert 340 liter gas. 1 liter water zet uit tot 1860 liter...
par dudu x2
22/02/07, 23:34
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Vervaardigen fakkel waterstof of Brown's Gas
antwoorden: 339
views: 260783

Vervaardigen fakkel waterstof of Brown's Gas

Dag Allemaal!!! Om zo te zeggen met NLC hebben we behoorlijk wat vooruitgang geboekt met de productie van waterstof en met een geoptimaliseerde elektrolyse. We hebben voertuigtests gedaan zonder enige echte tevredenheid over recente voertuigen (ik specificeer). Kortom, ik begin een ch...
par dudu x2
08/02/06, 21:16
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291786

Ik wilde je vragen waar je een alkalisch medium zou kunnen vinden!!! na zoeken op google, hier is wat ik vond... Een alkalimetaal is een chemisch element van de eerste kolom van het periodiek systeem der elementen. Lithium(Li), natrium(Na), kalium(K), rubidium(Rb), cesium(Cs...
par dudu x2
08/02/06, 21:14
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291786

Ik wilde je vragen waar je een alkalisch medium zou kunnen vinden!!! na zoeken op google, hier is wat ik vond... Een alkalimetaal is een chemisch element van de eerste kolom van het periodiek systeem der elementen. Lithium(Li), natrium(Na), kalium(K), rubidium(Rb), cesium(Cs...
par dudu x2
08/02/06, 21:12
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291786

Ik wilde je vragen waar je een alkalisch medium zou kunnen vinden!!! na zoeken op google, hier is wat ik vond... Een alkalimetaal is een chemisch element van de eerste kolom van het periodiek systeem der elementen. Lithium(Li), natrium(Na), kalium(K), rubidium(Rb), cesium(Cs)...
par dudu x2
08/02/06, 01:39
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291786

ja al gedacht maar het is altijd hetzelfde probleem met de platen die van elkaar geïsoleerd moeten worden. doe je het of water?

en ik hou niet echt van de kant van de waterstoftank. van mijn kant zou ik genoegen nemen met een reserve van de capaciteit van een pot yoghurt.
par dudu x2
07/02/06, 00:29
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291786

ik, het is mijn scheermes die in de gevangenis zit door na te denken en al mijn nachten door te brengen met knutselen... (nou dat is een ander probleem) lol Ik nodig je uit om mijn tofs op onze site te gaan bekijken die ik gemeen heb met Cyril.. Ik heb mijn nieuwe tofs op de homepage gezet... anders heb ik in de volgende...
par dudu x2
07/02/06, 00:04
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: FTP-server voor econologiedossiers!
antwoorden: 11
views: 10993

ah oké bedankt, ik begrijp het beter... nou, op dit moment zie ik niet veel interesse, ik verlaat mijn site terwijl ik wacht tot ik mijn voorraad interessante documenten op de volgende officiële ftp kan plaatsen...

bedankt voor de informatie :o

Zoek Geavanceerd zoeken