Zoek gevonden 15 resultaten

par HYDROXYGAS_PTY_LTD
08/06/15, 01:45
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HHO ... werkt het of is het een oplichterij?
antwoorden: 37
views: 38397

Beste Flytox, Het internet staat vol met dit soort sites, half af met het verkopen van producten voor HHO-systemen. Naar mijn mening is het niet erg redelijk om chloreermiddelen te verkopen aan consumenten in het algemeen, zoals automobilisten of vrachtwagenchauffeurs, om de hierboven vermelde redenen...
par HYDROXYGAS_PTY_LTD
08/06/15, 01:34
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Technology drives vooruitgang ideeën
antwoorden: 464
views: 77425

Ahmed, ik raad je aan dit boek http://www.knowledgepublications.com/0-9728375-0-7_detail_page.htm te lezen. Het is geschreven door Roy McAlister. Deze meneer bouwt auto's om naar waterstof sinds de jaren 60. Zijn visie omvat een groot aantal kernpunten met betrekking tot de aspecten en gevolgen...
par HYDROXYGAS_PTY_LTD
07/06/15, 14:38
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Technology drives vooruitgang ideeën
antwoorden: 464
views: 77425

Vandaag, [...] door "deregulering". Exnihiloest, ik hou echt van je redenering, ik vind het vrij helder. Ik ben hier nieuw in forum en begon te twijfelen aan de ware aard van de dingen die haar beheersen. Pff, even een frisse neus halen. My two cents: een van de technologieën...
par HYDROXYGAS_PTY_LTD
07/06/15, 14:37
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Technology drives vooruitgang ideeën
antwoorden: 464
views: 77425

Vandaag, [...] door "deregulering". Exnihiloest, ik hou echt van je redenering, ik vind het vrij helder. Ik ben hier nieuw in forum en begon te twijfelen aan de ware aard van de dingen die haar beheersen. Pff, even een frisse neus halen. My two cents: een van de technologieën...
par HYDROXYGAS_PTY_LTD
07/06/15, 12:34
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Pantone-motor-samenwerking
antwoorden: 9
views: 8296

Ik heb gemerkt dat het Pantone-systeem behoorlijk populair is in Frankrijk, we zouden zelfs zeggen dat Frankrijk een van de landen is die het meest is uitgerust met dit systeem. Zou dit te wijten kunnen zijn aan het JL Naudin-fenomeen? Aan de andere kant heeft de HHO hier geen goede pers, ik woon in het buitenland en er zijn veel meer HHO-gebruikers dan Pan...
par HYDROXYGAS_PTY_LTD
07/06/15, 02:25
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Nieuw lid: HYDROXYGAS PTY LTD
antwoorden: 1
views: 5352

>>>240 views op dit bericht, het is niet slecht voor een presentatie, maar aarzel niet om hallo te zeggen!<<
par HYDROXYGAS_PTY_LTD
07/06/15, 02:04
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HHO ... werkt het of is het een oplichterij?
antwoorden: 37
views: 38397

Wij vervaardigen een zaklamp voor de industrie die werkt volgens het principe van elektrolyse.

Hier is mijn presentatiepost:
https://www.econologie.com/forums/post286468.html#286468
par HYDROXYGAS_PTY_LTD
06/06/15, 21:13
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HHO ... werkt het of is het een oplichterij?
antwoorden: 37
views: 38397

1) de resultaten worden gepubliceerd in het bovengenoemde onderwerp. Van mijn kant, door ongeveer 50 liter HHO/uur te injecteren in een atmosferische dieselmotor (Peugeot Partner 1.9 D) over ongeveer 4000 km, zijn de gemeten verschillen in de orde van grootte van 0.2 liter/100 km. Dat wil zeggen binnen de foutenmarge vanwege...
par HYDROXYGAS_PTY_LTD
06/06/15, 11:59
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HHO ... werkt het of is het een oplichterij?
antwoorden: 37
views: 38397

Ik raad je aan om het onderwerp te lezen: https://www.econologie.com/forums/verbeterde-elektrolyse-t1228.html . Er zijn slechts 365 pagina's. Samenvattend: 1) blijkbaar is de hoeveelheid beschikbare energie aan boord van de dynamo/accu-eenheid van een gewone auto onvoldoende om genoeg...
par HYDROXYGAS_PTY_LTD
06/06/15, 11:58
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: HHO ... werkt het of is het een oplichterij?
antwoorden: 37
views: 38397

Ik raad je aan om het onderwerp te lezen: https://www.econologie.com/forums/verbeterde-elektrolyse-t1228.html . Er zijn slechts 365 pagina's. Samenvattend: 1) blijkbaar is de hoeveelheid beschikbare energie aan boord van de dynamo/accu-eenheid van een gewone auto onvoldoende om genoeg...

Zoek Geavanceerd zoeken