Zoek gevonden 9 resultaten

par Brolensky
15/11/07, 22:59
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: GGO-maïs doodt vee in Duitsland?
antwoorden: 15
views: 19665

Ik ken de veehouderij goed en het is verbazingwekkend hoe ver de gevolgen kunnen gaan. De persistentie van het gif is erg belangrijk, zelfs op de mestverspreidingsgebieden! Om ervoor te zorgen dat het onderwerp niet zonder gevolgen blijft, stuurde ik de boodschap van Cristophe door naar de boerenconfederatie.
par Brolensky
08/11/07, 23:46
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Vollast reactorcontrolevenster
antwoorden: 20
views: 13309

Maakt de belasting echt uit? mijn motor liep leeg. Voor de doorgang naar de bank ken ik iemand die een daling van het verbruik van 22.5 l / u bij 19.5 op een 70 pk-tractor bij de PTO heeft gemeten, maar ik weet niet of hij nul heeft gedaan zonder pantone of zonder water. Ik zal de vraag stellen ...
par Brolensky
08/11/07, 23:33
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: anti-hernieuwbare warmtepomp? Nadelen en voordelen
antwoorden: 134
views: 179810

Voor de levensduur van het boorgat hangt het af van de aard van de bodem. Het kan heel snel vallen in kleigronden: het water wordt verdampt, of migreert verder, een korst van droge aarde blijft over die hyperondoorlatend en semi-isolerend is (de geleidbaarheid van de aarde is 1.5 W / m / K) op COP zou zelfs dalen tot 1 ...
par Brolensky
08/11/07, 23:14
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Vollast reactorcontrolevenster
antwoorden: 20
views: 13309

Dankjewel voor je antwoorden. Sorry, ik heb er lang over gedaan om te antwoorden, in de tussentijd heb ik de klus weer geklaard: we kunnen niet op alle fronten zijn. Mijn reactor bevond zich dicht bij het basismodel 12.7 staafafstand 1 mm lengte 300 mm. De carburateur bestond uit 3 micrometrische naaldschroefburetten en de brandstof (ea ...
par Brolensky
08/11/07, 22:38
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Sarkozy, de vissers en de brandstofcrisis
antwoorden: 76
views: 26982

Gierig ... In ieder geval lijkt hij enthousiast als de verdiensten bekend worden gemaakt .. En dit keer is het direct op zijn budget dat de besparingen worden gerealiseerd. Ineens is het misschien gemakkelijker om te overtuigen. Het is misschien het moment om in actie te komen, misschien een link naar het voorbeeld van het stadhuis van Vitry in dit alles ...
par Brolensky
08/11/07, 22:20
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Sarkozy, de vissers en de brandstofcrisis
antwoorden: 76
views: 26982

In ieder geval, door een beetje te graven, is een van de drie officiële doelstellingen om het verbruik van boten te verminderen. Systeem G, dat als enige aanspraak kan maken op een dergelijke impact, blijft het behouden? Het zou interessant zijn om contact te leggen met de vissers om de consistentie van de ctt-debatten te kennen ...
par Brolensky
08/11/07, 22:05
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Sarkozy, de vissers en de brandstofcrisis
antwoorden: 76
views: 26982

Vanmorgen was Michel Barnier, minister van Visserij, de gast van de 4 waarheden. http://les-4-verites.france2.fr/ Op de 4e minuut hoor je hem de volgende woorden uitspreken: ... ”het is een kans om verder te zoeken. En op de boten is het mogelijk! Vissers vertelden me gisteren dat hij ...
par Brolensky
06/11/07, 22:41
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Nieuwe Echo Motor 2 project, Mines de Douai
antwoorden: 48
views: 33392

Zoals velen van jullie kijk ik er naar uit om de resultaten van de onderzoeken van de studentengroep te horen, en om ze gepubliceerd te zien in S&V. Om tijd te besparen (en dus het aantal uitgevoerde tests in de toegewezen tijd te vergroten), lijkt het mij interessant om een ​​motor te hebben ...
par Brolensky
14/11/05, 16:32
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Vollast reactorcontrolevenster
antwoorden: 20
views: 13309

Patrijspoort op pantone en andere opmerkingen

Dag! Ik heb al een raam op mijn laatste pantone gezet .. en helaas heb ik niet veel gezien. De geïsoleerde reactorstaaf vertoonde geen spanning, noch gelijkstroom noch wisselstroom. De reactor was voorzien van 3 brandstoffen met fijnafstelling (es, go, water). Het liep goed in benzine met ...

Zoek Geavanceerd zoeken