Zoek gevonden 89 resultaten

par Pascalou
11/03/14, 22:04
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Verschillen tussen elektrische verwarming en andere (prijs)
antwoorden: 69
views: 39705

Geweldige beschrijving! Aan de andere kant, als je 1 kW nuttig hout hebt, moet je ongeveer 1.35 kW reëel of 75% rendement leveren, omdat de verliezen groot zijn tussen wat door de schoorsteen gaat en de verbranding die nooit volledig is. Gas is ook 90% efficiënt, nooit 100, daar moet rekening mee gehouden worden.
par Pascalou
09/03/14, 07:20
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: "We produceren op grote schaal genoeg om iedereen te voeden"
antwoorden: 122
views: 65750

Ik begreep het, denk ik, in feite ben ik voor Janic een pseudo-christen die zijn salades wil verkopen, maar gelukkig maakt de grote Janic, door zijn diepe en voorbeeldige wijsheid, de salades recht om er prei van te maken en maakt hij een goede indruk op onze rit! Je herhaalt altijd precies wat de...
par Pascalou
08/03/14, 20:38
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Verschillen tussen elektrische verwarming en andere (prijs)
antwoorden: 69
views: 39705

Nou, voor alleen verwarming zou ik zeggen minimaal 10000 en maximaal 20000 kWh/jaar. Als je ook warm water hebt, zijn er ongeveer 20000 nodig, maar het is een orde van grootte!
par Pascalou
08/03/14, 10:34
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: "We produceren op grote schaal genoeg om iedereen te voeden"
antwoorden: 122
views: 65750

Dag! Janic, ik wil geen ruzie met je maken, in ieder geval heb je het antwoord op alles (en eerlijk gezegd is het deze keer echt vreemd wat je schrijft, jij bent het die alles door elkaar haalt.) Veel praten heeft geen zin! Waarom sta je erop precies te reageren op alles wat ik zeg? Mijn toespraak stoort je...
par Pascalou
08/03/14, 08:53
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: "We produceren op grote schaal genoeg om iedereen te voeden"
antwoorden: 122
views: 65750

Het is grappig, de meesten in Frankrijk denken net als jij Janic: dat de hel niet bestaat. En dan kalmeert het het geweten. Achteraf ben ik het ermee eens dat je je bestaan ​​niet moet gebruiken om mensen bang te maken. Iets waar veel mensen misbruik van hebben gemaakt! Ondanks alles is het een oogje dicht om te zeggen dat het paradijs of...
par Pascalou
08/03/14, 07:33
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Kruiden (aromatisch) goed voor de gezondheid
antwoorden: 14
views: 21552

Ik raad Salie aan, zeer krachtig om verkoudheid en bronchitis tegen te gaan, ik heb gemerkt dat de ziekteduur erg verkort wordt met twee salie-kruidentheeën per dag! Het is ook effectief voor de keel! Bovendien kan het, als het helemaal aan het begin van de ziekte wordt ingenomen, vallen voorkomen...
par Pascalou
08/03/14, 07:25
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Verschillen tussen elektrische verwarming en andere (prijs)
antwoorden: 69
views: 39705

Je moet begrijpen dat deze 7500 W het maximale vermogen hebben dat nodig is voor extreme kou! Uw huis is redelijk goed geïsoleerd. Om een ​​idee te krijgen van uw verbruik, moet u zoeken naar gevallen die min of meer op die van u lijken (buurman, lokale vrienden...) maar u zult slechts een idee hebben, het hangt van zoveel af...
par Pascalou
08/03/14, 07:04
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: "We produceren op grote schaal genoeg om iedereen te voeden"
antwoorden: 122
views: 65750

Eerlijke handel heeft iets goeds in zijn aanpak, het demonstreert en maakt ons bewuster van de perversiteit van de markt. Desondanks is het in werkelijkheid nog steeds een kapitalistische ader! Het is net als biologische bananen, ze zijn 'beter' vanwege hun smaak en een zeker beetje respect voor het milieu...
par Pascalou
07/03/14, 19:10
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: "We produceren op grote schaal genoeg om iedereen te voeden"
antwoorden: 122
views: 65750

Een ja, en verdorie, het is opgenomen in je Paradies?

Zoek Geavanceerd zoeken