Zoek gevonden 3 resultaten

par Mourál
03/06/11, 11:04
Forum : Beoordelingen en testen van producten en diensten. Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen!
onderwerp: Mening en test Waterstof HHO-kit feedback uit ervaring?
antwoorden: 175
views: 222741

Dat is alles, mijn kit is besteld, ik zou hem binnen 2-3 weken moeten ontvangen. Ik zal proberen alles te installeren en dan zal ik proberen feedback te geven. Ik heb een vraag over de elektrische aansluiting. Ik zag dat het nodig was om de generator aan te sluiten op een stroombron die niet...
par Mourál
30/05/11, 19:09
Forum : Beoordelingen en testen van producten en diensten. Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen!
onderwerp: Mening en test Waterstof HHO-kit feedback uit ervaring?
antwoorden: 175
views: 222741

Als u tussen 1/4 en 1/2 van de cilinder in luchtstroom nodig heeft. 1.4 verplaatsing -> gasstroom tussen 0,35l en 0,7l per min. Als ik de technische kenmerken neem van de droge cellen die ik op internet heb gevonden. Voor 10 A, debiet van 0,5 l/min. Dus in mijn geval een stroomsterkte tussen 7A en 14A. Blijkbaar...
par Mourál
30/05/11, 15:53
Forum : Beoordelingen en testen van producten en diensten. Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen!
onderwerp: Mening en test Waterstof HHO-kit feedback uit ervaring?
antwoorden: 175
views: 222741

Hallo, ik weet niet of dit topic dood is. Ik ga het toch proberen, je weet maar nooit. Ik ben van plan een HHO-kit van het droge celtype te installeren op mijn Peugeot 306 benzine uit 1996. Ik zeg tegen mezelf dat er in dit type auto niet te veel elektronica mag zitten en daarom denk ik dat ik meer r heb.

Zoek Geavanceerd zoeken