Zoek gevonden 21 resultaten

par hitih
17/03/06, 11:54
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Wet Dadvsi: onze goede afgevaardigden zullen stemmen ...
antwoorden: 9
views: 6275

Voor de strikte kwestie van internet hoeft u zich geen zorgen te maken, we gaan de p2p coderen en deze zal opnieuw beginnen :cheesy: Aan de andere kant is wat zorgwekkender is voor leraren, bibliothecarissen, niet-"officiële" journalisten en dergelijke op.nu. Op http://www.framasoft.org/ staat veel kunst...
par hitih
14/03/06, 01:43
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Vertragende zeestromingen
antwoorden: 17
views: 28702

ja ik heb hetzelfde probleem in 25 jaar (ja ik ben jong) ik heb de tijd zien veranderen terwijl mensen boven de 50 tegen me zeggen dat ik niet moet onzin dat het al zo was toen ze jonger waren gelukkig vertelden sommigen van hen me dat ik dat inderdaad ben niet gek en dat...
par hitih
08/03/06, 21:42
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291601

hehe nou ik denk dat ik er maar een draai aan ga geven :cheesy: aan de andere kant wordt het een dwaze klus, het is een oude stofzuiginstallatie dus geen computer of zelfs maar een beetje elektronica Voor het water dat je hebt hoe te injecteren zonder pantone? Ik heb ook geen lasstation of zelfs zoveel platen...
par hitih
08/03/06, 13:19
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Lage stroom neuken ...
antwoorden: 14
views: 10163

De truc van de aanbetaling ken ik: 200€ van mijn kant om het recht te hebben zijn lijn te heropenen en door te gaan met rekken. Ik kan niet wachten op de ontbundeling en ze hebben er belang bij om het mij net zo snel terug te geven als het van mij af te nemen :onheil:
par hitih
08/03/06, 13:04
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1291601

Heeft u een pantone op LPG? Het werkt goed ? Ik denk dat er een paar hierover zijn forum die geïnteresseerd zijn in jouw feedback (waaronder ikzelf:D) Hoe gaan we te werk op een mager mengsel, want dat zie ik op veel forum al een tijdje, maar geen uitleg en ik...
par hitih
23/02/06, 12:12
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Een artikel over agoravox of we praten over econologie.com
antwoorden: 5
views: 5318

hey inderdaad goed artikel en lang leve de gratis ;)
par hitih
23/02/06, 11:38
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Olienotering exclusief dollars: moeten we de VS, Iran of de wereld redden?
antwoorden: 864
views: 316258

Zelfs door ons geld te verdienen kunnen we de groei beperken en vervolgens beetje bij beetje omslaan in een neergang. Wanneer zal er een politicus zijn die ons vertelt dat we er alles aan zullen doen om uw ideeën te ontwikkelen en dat ik u met mijn regering zal steunen richting degrowth en autonomie? Ik ben ervan overtuigd dat...
par hitih
23/02/06, 11:24
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Olienotering exclusief dollars: moeten we de VS, Iran of de wereld redden?
antwoorden: 864
views: 316258

Het enige dat ik hoop is dat ze kernenergie niet overal in kerncentrales zullen laten vallen. Als de economie daarna instort, is dat behoorlijk goed voor onze idealen. rechts? we zullen allemaal gedwongen worden elkaar te helpen, zonder olie te rijden en een stukje land te vinden om te bewerken...

Zoek Geavanceerd zoeken