Zoek gevonden 27 resultaten

par matt988
24/11/14, 21:27
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Installatie vloerisolatie
antwoorden: 0
views: 2716

Installatie vloerisolatie

Hallo allemaal, Ik ben begonnen met het plaatsen van mijn vloerisolatie en ik heb een paar vragen: - In de hoogte zijn er bepaalde platen die 5 millimeter ten opzichte van elkaar verschoven zijn. Is dit een probleem? - Ik heb een plaat die aan de ene kant de grond raakt en aan de andere kant een opening van 1 cm, maar ik weet het niet...
par matt988
20/11/14, 23:05
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Elektrische boiler met HC / HP-tarief of basistarief
antwoorden: 11
views: 5942

OK, dat had ik niet gezien vanuit deze hoek.

In feite heb ik speciaal een hydraulisch circuit gemaakt om niet volledig afhankelijk te zijn van elektriciteit. :?

Ik wilde ook een houtkachel installeren.

Hoeveel kost het om een ​​tweedehands brandstofketel te installeren?
par matt988
20/11/14, 19:38
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Elektrische boiler met HC / HP-tarief of basistarief
antwoorden: 11
views: 5942

Ik ben het ermee eens dat elektriciteit niet per se een zeer goede keuze is, maar wat biedt u aan?

Ik begrijp niet waarom je schrijft dat ik de 2 combineer, aangezien de aanschafprijs van een elektrische ketel echt minder is dan van een ander type ketel.

dank u
par matt988
20/11/14, 17:48
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Elektrische boiler met HC / HP-tarief of basistarief
antwoorden: 11
views: 5942

Hallo, ik ben me er volledig van bewust dat elektriciteit niet noodzakelijkerwijs de beste manier is om te verwarmen, maar momenteel is het bouwbudget vrij beperkt!!! Voor de ballon kijk ik naar de prijs van 1000 liter. Wat betreft de informatie over mijn huis: 119m² op de grond + 20m²...
par matt988
20/11/14, 13:15
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Elektrische boiler met HC / HP-tarief of basistarief
antwoorden: 11
views: 5942

Elektrische boiler met HC / HP-tarief of basistarief

Hallo allemaal, Ik probeer erachter te komen of het geldig is om het Piekuren- / Dalurentarief te nemen met een elektrische boiler die vloerverwarming levert. Ik denk erover om een ​​abonnement van 9 KVA te nemen. Dit zijn de bereiken die bij mij thuis bestaan ​​voor piek-/daluren: [*] Bereik 1...
par matt988
06/08/14, 19:45
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vloerverwarming citaat
antwoorden: 1
views: 3140

Hallo,

Welk product moet ik gebruiken om mijn verzamelaar te voeden, omdat in mijn opmaakstudie staat aangegeven "minimale inwendige aanvoerdiameter: 25 mm"?

Dank u voor uw hulp
par matt988
06/08/14, 10:31
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Aansluiting voor vloerverwarming collector
antwoorden: 3
views: 4892

Mijn zorg is om te weten of het verplicht conisch is of niet op de verzamelaars?

dank u
par matt988
05/08/14, 19:28
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Aansluiting voor vloerverwarming collector
antwoorden: 3
views: 4892

Aansluiting voor vloerverwarming collector

Hallo allemaal, Om mijn PER BAO aan te sluiten op de vloerverwarmingscollector, probeer ik erachter te komen of dit type verbinding beter is http://www.plomberie-pro.com/Catalogue/plancher-chauffant/plancher-chauffant -traditional /collector/aansluiting-onmisbaar-voor-collector/s134-16a.htm Of liever gezegd...
par matt988
29/07/14, 18:08
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Vloerverwarming citaat
antwoorden: 1
views: 3140

Vloerverwarming citaat

Hallo allemaal, Ik ben bezig met het aanvragen van offertes voor mijn water-vloerverwarming. De leverancier biedt mij de volgende verzamelaar aan: http://www.pbtub.fr/vdoc/easysite/pbtub/fr/nos-produits/product?codePro=COLSTC2&family=050/210/STD&root=true voor 312 euro inclusief belasting Volgens jij, is het de moeite waard...
par matt988
16/03/14, 01:49
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Verschillen tussen elektrische verwarming en andere (prijs)
antwoorden: 69
views: 39653

matt988 schrijft:Did67 als ik je uitleg goed begrijp.

Als ik geïsoleerd word zoals aanbevolen door de RT2012-norm, verbruik ik dan slechts 2700 kwh op mijn meter en 2700 kwh op mijn factuur?

Of het betekent dat ik maximaal 2700 kwh mag verbruiken voor verwarming

Dank u voor uw antwoord

Zoek Geavanceerd zoeken