Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Exnihiloest » 22/06/21, 22:12

GuyGadeboisLeRetour schreef:...
Ps: De occasionele werklozen die onrechtmatig zijn geworden, evenals degenen die de sloppenwijken bevolken, danken de industriëlen en hun machines die voor hen werken.

Als de industrie verrot is, waarom zou je dan willen dat ze ervoor werken?!
Je bent volledig inconsequent. Leer denken, dan praten we er nog een keer over.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 22/06/21, 22:23

(Hij is zich nog meer bewust van de enormiteiten die hij durft te schrijven, arme man)
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Janic » 23/06/21, 13:58

GuyGadeboisLeRetour schreef: ...
Ps: De occasionele werklozen die onrechtmatig zijn geworden, evenals degenen die de sloppenwijken bevolken, danken de industriëlen en hun machines die voor hen werken.
Als de industrie verrot is, waarom zou je dan willen dat ze ervoor werken?!
Je bent volledig inconsequent. Leer denken, dan praten we er nog een keer over.
en het is een hersengehandicapt persoon die dat zegt!
Machines kunnen niet alles doen, eikel, dus de haves hebben nog steeds menselijke arbeid nodig om een ​​deel van het werk te doen! Voorlopig tenminste en dan kunnen mensen worden gedumpt om compost te maken! We vaccineren de oude mensen al om ze sneller kwijt te raken, want we kunnen ze ook niet vervangen door machines! Laten we rationeel zijn, laten we eens kijken. Met al meer dan 110.000 doden door covid en aanverwante zaken heeft het forse besparingen op de uitkeringen opgeleverd, maar we zullen het de volgende keer beter doen! :onheil:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Exnihiloest » 24/06/21, 22:49

Exnihiloest schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:...
Ps: De occasionele werklozen die onrechtmatig zijn geworden, evenals degenen die de sloppenwijken bevolken, danken de industriëlen en hun machines die voor hen werken.

Als de industrie verrot is, waarom zou je dan willen dat ze ervoor werken?!


Grappig hoe de schurken van het kapitalisme en de industrie zulke simpele vragen niet kunnen beantwoorden.

Sterker nog, ze weten het, en weten heel goed dat hun positie onverdedigbaar zou zijn, ze leven van waar ze op spugen!
Dus doen ze alsof ze geloven dat het antwoord voor de hand ligt. Allemaal neppenningen.
0 x
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par dede2002 » 25/06/21, 14:30

Exnihiloest schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:...
Ps: De occasionele werklozen die onrechtmatig zijn geworden, evenals degenen die de sloppenwijken bevolken, danken de industriëlen en hun machines die voor hen werken.

Als de industrie verrot is, waarom zou je dan willen dat ze ervoor werken?!
Je bent volledig inconsequent. Leer denken, dan praten we er nog een keer over.


Ik begrijp je antwoord niet helemaal. Denk je dat de door Guy genoemde mensen hebben besloten niet meer te willen werken?

Misschien bedoelde je te zeggen dat de industrie voor hen zou moeten werken?
1 x
geheugen aanforum
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/10/21, 10:46

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par geheugen aanforum » 14/10/21, 13:52

Dit onderwerp is gekoppeld aan mijn afstudeerscriptie! Ik heb je de link van mijn vragenlijst gegeven: https://ieseg.az1.qualtrics.com/jfe/for ... Outon9X3Yq

Mijn onderzoek bestaat uit het analyseren van de authenticiteit van ethische merken. Uw hulp zou voor mij van onschatbare waarde zijn, de duur van de vragenlijst is slechts 5 minuten.

Merci d'avance!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 15/10/21, 19:26

dede2002 schreef:Ik begrijp je antwoord niet helemaal.

Het is simpel: een arbeider die voor een rotte industrieel werkt, zou het niet moeten doen als hij een ethiek had, maar deze arme klootzakken leven van de haken van de industriëlen die hen in dienst hebben en durven in de soep te spugen. Nee, maar realiseer je je ??? 8)
Iets dat gemakkelijk te begrijpen is: Blédina is net zo rot als hij gek is. : Lol:
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par Ahmed » 15/10/21, 19:48

deze arme klootzakken leven van de haken en ogen van de industriëlen die hen in dienst hebben en durven bovendien in de soep te spugen.

Wat een ondankbare mensen, om in de hand te bijten die hen liefdadig voedt, gewoonweg ondenkbaar! Waar gaan we heen mijn beste meneer? : Roll:

Terzijde: om de betekenis van de boodschap in kwestie te begrijpen, moet worden toegegeven dat de auteur ervan uitgaat van het principe dat de arbeiders volkomen vrij zijn om absoluut te werken zoals ze willen en dat als ze dat doen onder ongunstige omstandigheden, het is dat ze vinden echter hun interesse daar ...
Belang en vrijheid, beledigend breed gedefinieerd, vormen de alfa en omega van zijn formele 'gedachte'.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Greenwashing: te groen om eerlijk te zijn?




par GuyGadeboisTheBack » 15/10/21, 20:02

Ahmed schreef:
deze arme klootzakken leven van de haken en ogen van de industriëlen die hen in dienst hebben en durven bovendien in de soep te spugen.

Wat een ondankbare mensen, om in de hand te bijten die hen liefdadig voedt, gewoonweg ondenkbaar! Waar gaan we heen mijn beste meneer? : Roll:

Terzijde: om de betekenis van de boodschap in kwestie te begrijpen, moet worden toegegeven dat de auteur ervan uitgaat van het principe dat de arbeiders volkomen vrij zijn om absoluut te werken zoals ze willen en dat als ze dat doen onder ongunstige omstandigheden, het is dat ze vinden echter hun interesse daar ...
Belang en vrijheid, beledigend breed gedefinieerd, vormen de alfa en omega van zijn formele 'gedachte'.

Het is waar dat je alleen maar de straat hoeft over te steken om een ​​goede baan te vinden en dat als je niet gelukkig bent, je alleen maar ondernemer hoeft te worden. 8)
0 x

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 76-gasten