De Derde Wereldoorlog ... binnenkort?

filosofische debatten en bedrijven.
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 28/09/14, 12:31

Beeld

De Emirati-piloot die ISIS bombardeert

Zaterdag september 27 2014

Aan het hoofd van een squadron uit de Verenigde Arabische Emiraten staat Mariam al Mansouri als jachtpiloot aan het woord. Aan boord van haar F16 nam ze deel aan de eerste luchtaanvallen op de jihadisten van de Islamitische Staatsorganisatie in Syrië. Mariam al Mansouri is op weg om een ​​ster te worden op sociale netwerken, waaronder Twitter. Deze 35-jarige piloot “vloog niet alleen met een vliegtuig, maar voerde tijdens deze operaties ook het bevel over een squadron”, zo staat op internet. Sindsdien wordt de eerste vrouw uit de Emiraten die een gevechtsvliegtuig heeft bestuurd op sociale netwerken gevierd. “Neem die seksistische terroristen! Vrouwen uit de Emiraten regenen de gelijkheid van ISIS over jullie heen’, twitterde een hoogleraar internationale politiek die in Abu Dhabi woont.


http://www.lexpressiondz.com/autres/de_ ... daesh.html


Beeld
Commandant Mariam al-Mansouri aan het stuur van haar F-16 (archief)

http://www.france24.com/fr/20140925-emi ... e-twitter/
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 28/09/14, 13:45

: Lol:
De Emiraten financieren in het geheim de Takfiristische fundamentalisten...
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/09/14, 00:40

Ik neem aan dat ze, toen ze achter het stuur zat van een F16, een opleiding bij de U$A moet hebben gevolgd.

Zijn stralende glimlach staat in contrast met de ernst van zijn taak om ‘doelen’ te vernietigen (het afslachten van doelen waarbij mensen hun leven zullen verliezen). Mwoué misschien zijn het vijanden, maar...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 29/09/14, 08:19

obamot hello
Zijn stralende glimlach staat in contrast met de ernst van zijn taak om ‘doelen’ te vernietigen (het afslachten van doelen waarbij mensen hun leven zullen verliezen). Mwoué misschien zijn het vijanden, maar...
ze doet alleen haar werk zoals onze vrouwelijke piloten waar bewustzijnstoestanden niet welkom zijn, anders is het beter om haar wortels te gaan cultiveren; zij, zij, zijn daarvoor aangepast en betaald.
Als de krijgers nu twijfels zouden krijgen, zou niemand het gekibbel kunnen voortzetten. : Cry:
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 29/09/14, 09:23

Getraind om hun menselijkheid te vergeten...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970




par Ahmed » 29/09/14, 14:25

Obamot, zonder informatie over de omstandigheden waaronder deze foto is gemaakt, is het moeilijk om deze conclusie over zijn glimlach te trekken... laten we niet vergeten dat dit propaganda is.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 30/09/14, 10:17

Con-gevormd
Oh! Schokkend (ik kan de spelling niet garanderen!) : Cheesy:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 30/09/14, 10:27

Er wordt gespecificeerd dat de foto een archiefafbeelding is.

Het dateert dus zeer waarschijnlijk van ruim vóór het begin van de stakingen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/09/14, 10:46

Ja natuurlijk, ik had moeten schrijven:

“Deze glimlach op de foto contrasteert met de verschrikkingen van de oorlog die hij zou moeten illustreren”.

Als iedereen het eens kan zijn over "propaganda", was Christine Ockrent hoofdredacteur van France24 (die de redactionele lijn van de zender informeert...) en regelmatig zijn de bibliothecarissen die de artikelen illustreren slecht geïnspireerd voor de clichés die ze kiezen. De inhoud is belangrijker dan de vorm! Ik laat de grove spelfouten buiten beschouwing die zelfs in de pers volop aanwezig zijn... (ook al maak ik ze ook, het staat niet model voor de SeMeS generation).

Gek om dit te lezen: "ze zou op weg zijn om een ​​ster te worden op sociale netwerken"...en waarom(?), om preekstoelen te gaan maken met "jihadisten", zijn het arme jongens die zijn ingelijfd rond een ideologie? Je hebt het over een gebruik van het woord"sociaal"... Zijn de "sociale mediakanalen"Heb je enige deugd ten opzichte van de behoeftigen in de buitenwijken? (Ik zeg dat met betrekking tot het aanpakken van de oorzaken, omdat de zogenaamde "jihadisten" zouden daar met duizenden vandaan komen...) Sociale netwerken die de CIA juist gebruikte om onrust te zaaien in de zogenaamde "Arabische lente" (aangezien ze dit impliciet toegaf via de financiering die ze erkende), om tribale samenlevingen te destabiliseren (in plaats van te verdedigen of te bekritiseren wat daar gebeurt, kunnen we alleen maar een ondraaglijke inmenging constateren die de elementaire beginselen van het recht negeert, net als de industriële spionage van de N$A, waarvan het boemerangeffect met name de creatie van een marionettenstaat is).

Waar is de hoofdstad van dit “Absurdistan» in dit verzonnen scenario en waarom de Iraanse ‘grote satan’ plotseling ‘frequentable’ zou worden: een sjah zou zijn kleintjes verliezen...

Dus in hoeverre zouden we “jihadisten” moeten zien, maar al vanaf het begin slachtoffers! Tenzij deze mensen door de pers als monsters worden gepresenteerd – en van wie de journalisten ‘vergaten’ te specificeren WIE de oorzaak was en waarom ze aan het vechten waren (naast de vraag: om liever aan de kant van Washington te kijken of in de grotten van Tora Bora… .?) – ergens een aantal legitieme motivaties hebben (zonder te bewijzen dat ze gelijk hebben.)

Ik hoop in ieder geval dat wanneer Hollande (Cameron, Obama en anderen...) het bevel geeft aan hun aanvalsvliegtuigen om posities in Syrië te bombarderen, ze zich ervan bewust zijn dat ze jonge Fransen en Engelsen gaan afslachten. , Belg of wat dan ook, die het gevolg zijn van het mislukken van hun intern beleid!

Waarom dit allemaal verbergen, zo niet omdat de leugen, die niet aan het publiek kan worden toegegeven, nog groter zou zijn? Toch leven we in een democratie, waar beslissingen komen van de vertegenwoordigers van het volk, waar heb ik een aflevering gemist?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 30/09/14, 12:11

obamot hello
Het zijn niet slechts een paar afleveringen die we nodig hebben om de serie te begrijpen.
1 x

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 140-gasten