Zonne-regeling voor de productie van colloïdaal zilver

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16095
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5233




par Remundo » 19/05/13, 18:03

Omdat ik helemaal geen dokter ben, kan ik het debat niet beslechten.

Blijkbaar zit het gif, zoals bij veel geneeskrachtige stoffen, in de dosis...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 19/05/13, 18:07

Blijkbaar Gegyx ook niet, zijn profiel geeft aan dat hij zou zijn "technicus.

CQFD.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 19/05/13, 18:31

Waarom altijd machiavellisme en ruzie zoeken?

Mijn geschriften zijn meestal eenvoudig.

- Ik had net deze link gegeven, omdat het lijkt alsof je in je bericht de inhoud van deze link lijkt te negeren, over de gunstige effecten die al lange tijd worden waargenomen.

- Je zegt dat je je lange bericht in de tussentijd hebt verwijderd om ontsporingen te voorkomen (ik begrijp niet waarom, aangezien ik me alleen deze link herinnerde)

- Nu plaatst u uw eerder gewiste bericht terug (zou het, in tegenstelling tot de vorige regel, in uw gedachten zijn om naar een ontsporing te zoeken?)

- Ik zie niet wat deze resterende wraakzuchtige opmerkingen (die niet zijn gewist) doen. "Waarschuwing voor Gegyx", maar vergeet niet "samen met Obamot" te specificeren. Hierover, over de verdiensten van deze kwestie, heb ik mezelf duidelijk uitgelegd, lijkt mij)

- Ik zie de ethiek hiervan niet in forum, wat "idioten" en "fanatici" nog steeds komen doen (ik merk niet wat er gemodereerd is...)

Mijn geschriften zijn meestal eenvoudig.

Waarom noodzakelijkerwijs een debat beslechten?
Waarom zou je vastlopen, omdat je geen medische opleiding hebt?
Een technicus kan volgens mij weten hoe hij doseringen moet doen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 19/05/13, 18:35

: Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu: : Arrowu:

blah-blah-blah... En de meest wraakzuchtige van de forum om de ander als wraak te behandelen.

Remundo schreef:Bewerkt door Remundo: in deze thread moet iedereen zijn mening geven met respect voor anderen. We hebben een onderwerpgericht "overtuigingen / empirisme", dus het is niet nodig om te vechten

Wat heb ik gezegd! Moe van de provocaties. Hij kreeg zijn laatste waarschuwing: basta, weg van de bal.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16095
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5233




par Remundo » 19/05/13, 18:55

We stoppen de vijandelijkheden en de namen van vogels, en we concentreren ons op het onderwerp, niet op de mensen...

Anders blokkeer ik het topic.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 03/06/13, 21:48

Een waterzuiveraar, bestaande uit een zilveren nanodeeltjesfilter

http://lejournaldusiecle.com/2013/05/14 ... lhumanite/
0 x
martinedu82
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 07/07/15, 17:11

wat meer info over colloïdaal zilver




par martinedu82 » 07/07/15, 17:14

Voor wie wat dieper wil graven de voordelen van colloïdaal zilver als antimicrobieel middel met een breed spectrum, staat er veel informatie op de website van het katharos instituut.

Ik had het beroemde boek van Jeanne Perros over colloïdaal zilver gekocht en ik moet toegeven dat ik stomverbaasd was dat ik er nog nooit van had gehoord!!! Ik praat er nu over met al mijn vrienden om het te verspreiden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 07/07/15, 19:27

Natuurlijk hebben de sites die het gebruik van colloïdaal zilver promoten, zoals gewoonlijk, prachtige "bobo-nature" of new-age namen en zwijgen de kwaadaardige doktoren over het onderwerp "waarschijnlijk gemuilkorfd (en verblind) door de farmaceutische lobby"

Toch vind ik het Wikipedia-artikel vrij evenwichtig en verwijst het naar veel referenties
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14913
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4338

Re: Solar diagram voor het maken van colloïdaal zilver




par GuyGadeboisTheBack » 12/11/21, 15:07

interessant:
https://laboratoire-suisse.net/74-argen ... es-brevets
https://laboratoire-suisse.net/75-argen ... vets-suite

Dat gezegd hebbende, zelf colloïdaal zilver maken en dan inslikken lijkt me riskant. De bases die voor de vervaardiging ervan worden gebruikt, zijn inderdaad niet gecertificeerd voor medisch gebruik en zullen worden vervalst door verschillende en uiteenlopende industriële residuen (met name zware metalen).
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten