Zonne-regeling voor de productie van colloïdaal zilver

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 12/05/13, 15:03

moinsdewatt schreef:het maakt me te veel lachen deze draad .....

Ik ben vergeten waar, maar in een artikel stond dat degenen die hun tijd besteden aan het bekritiseren van anderen op het net (op voorwaarde van anonimiteit), in het normale leven complex zijn, of ze hebben een kleine penis, of ze zijn gewoon lelijk, kortom, arme jongens die wraak nemen op het net.
Wat denk je, mijn kleine watt-monster? : Cheesy:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 12/05/13, 19:39

Jeannot1 schreef:Ik heb een minimale spanning van 30 V nodig voor een minimale stroomsterkte.
Deze zal worden gebruikt voor het voeden van 2-zilverelektroden, die baden in gedistilleerd water.
En ik wil mijn auto-accu achterlaten ...

Welk goedkoper systeem kan ik plaatsen?


3 auto-accu's in serie zouden voldoende moeten zijn.

Het is nog steeds merkwaardig dit verhaal over geld. Vertel ons meer en
lees niet te veel trieste gedachten.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 12/05/13, 19:57

mdr, het gaat weer in de nek....de v! lol,

als het niet gevaarlijk is...
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/05/13, 00:43

[...]
Dernière édition par Obamot de 13 / 05 / 13, 01: 10, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 13/05/13, 01:09

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 17/05/13, 19:35

Niet veilig Dennis: http://fr.wikipedia.org/wiki/Argyrisme
Beeld
Jeannot1 schreef:Bedankt voor je antwoorden!

Wat colloïdaal zilver betreft, hier is een link om een ​​idee te krijgen, u maakt uw eigen mening ....
Ik heb geleerd dat dit is wat werd gebruikt vóór de uitvinding van antibiotica ... voor geen bijwerkingen als het goed is gebruikt en goed is gedaan.
Wat is echt binnen ieders bereik ...

http://www.argent-colloidal.ws/armesecrete.pdf

Van mijn kant de weinige voordelen die ik kon testen, zeg ik tegen mezelf dat het de moeite waard is, ....

Bovendien, in het geval ... Genre systeemcrisis, terugkeer naar de Middeleeuwen als gevolg van een zonnestorm, ....
In staat zijn om het onafhankelijk te maken, zou een verschil kunnen maken voor mij en mijn omgeving ...
(Toch ... ik denk dat mijn productiesysteem niet zeker zou zijn om te werken na een zonnestorm ...)

Wat betreft mijn productieproject:

Ik heb een minimale spanning van 30 V nodig voor een minimale stroomsterkte.
Deze zal worden gebruikt voor het voeden van 2-zilverelektroden, die baden in gedistilleerd water.
En ik wil mijn auto-accu achterlaten ...

Welk goedkoper systeem kan ik plaatsen?
Kan ik een spanningsgenerator van Conrad gebruiken om de spanning te verdubbelen? (Een spanning of een hoog voltage maakt een efficiënter colloïdaal water mogelijk: de grootte van de deeltjes moet in de orde van grootte van een nanometer zijn).

Om een ​​vraag eerder over het doseren te beantwoorden, dacht ik aan een ppm-detector.

Nogmaals bedankt voor uw hulp en uw mening!


Ten eerste, hoe zou je het leven definiëren dat we in onze tijd leiden?

Daarna de kwestie van zelfmedicatie, eh... hoe zeg je dat...

Het probleem lijkt slecht gesteld. Omdat we uitgaan van het a priori dat dit product effecten zou geven, en verwachte effecten! Zo werkt het niet helemaal in de geneeskunde. Het is niet omdat we een pijnstiller hebben genomen om de pijn te verminderen dat het ons zal genezen van de geïnfecteerde wond! Het is niet omdat je zelfmedicatie hebt gebruikt "colloïdaal zilver" (vitamine C, magnesiumzout of wat dan ook...) dat zou enige effectiviteit bewijzen. Het kan zijn dat uw lichaam zijn eigen moleculen heeft gemaakt om zichzelf te genezen die u heeft behandeld, via hersenimpulsen en niet wat u heeft opgenomen. Je kunt er absoluut niet zeker van zijn op basis van je persoonlijke ervaring alleen, je hebt een kans van één op twee dat je het bij het verkeerde eind hebt! Zeg als ander voorbeeld:

1) "vóór" antibiotica
Is niet erg exact, want het is niet omdat we hun effecten benadrukten, dat ze niet eerder bestonden. Antibiotica waren inderdaad al aanwezig in de menselijke omgeving, lang voordat ze in apotheken werden gebruikt.

2) Antibiotica hebben niets opgeleverd, behalve het feit dat ze klakkeloos zijn gebruikt, wat "de soort heeft verzwakt"... (in het meervoud omdat boerderijdieren er nog steeds mee worden gevuld... onschuldig, omdat er een homeopathie voor is, en die goede effecten zou hebben zonder er een beroep op te doen!Let op de voorwaardelijke). Dus als we onze toevlucht zouden nemen tot andere "strategieën" zonder een overwicht te hebben gemaakt, zouden we op een bot vallen, net zoals het geval was met antibiotica.

3) We komen op het cruciale punt: het therapeutische arsenaal - chemische geneeskunde (inclusief antibiotica), orthomoleculaire, Chinese, homeopathische of wat dan ook - is niets zonder eerst de JUISTE PRIORITEITEN voor behandeling te hebben bepaald. ..

4) Onder deze niet alleen de algemene gezondheidstoestand, maar ook de mentale toestand van de "behandelde" persoon.

En daar zou ik zonder enige belediging mijn hand in het vuur willen steken dat het onderwerp van deze draad inderdaad - tenzij er bewijs is dat de (in)effectiviteit ervan bij specifieke pathologieën is bewezen - naar de achterkant van de te nemen gezondheidsmaatregelen! Ten eerste omdat het nemen van een medicijn aantoont dat de preventieve maatregelen hebben gefaald (als ze al zijn genomen).

Dus nee, het zal nutteloos zijn of bijna, er zullen zoveel andere dingen te doen zijn, amha!

Als regel nummer één: stel vast wat de oorzaken zijn van zijn gezondheidsprobleem.

Als u daarna echt wilt "sparen", vertel ons dan waaruit uw maaltijden bestaan, of u drugs of alcohol gebruikt en in welke hoeveelheden, welke sport u beoefent en de prioriteiten zullen snel gevonden worden...
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 19/05/13, 13:05

lejustemilieu schreef:
moinsdewatt schreef:het maakt me te veel lachen deze draad .....

Ik ben vergeten waar, maar in een artikel stond dat degenen die hun tijd besteden aan het bekritiseren van anderen op het net (op voorwaarde van anonimiteit), in het normale leven complex zijn, of ze hebben een kleine penis, of ze zijn gewoon lelijk, kortom, arme jongens die wraak nemen op het net.
Wat denk je, mijn kleine watt-monster? : Cheesy:


Ik denk dat ik er steeds meer om moet lachen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 19/05/13, 16:48

en lachen is gezondheid :D
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 19/05/13, 17:40

Voor argyrisme wordt op Wikipedia 1 tot 4 g zilverzouten / dag gespecificeerd.

We zijn er nog lang niet...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 19/05/13, 17:57

Remundo schreef:
moinsdewatt schreef:Ik denk dat ik er steeds meer om moet lachen.
en lachen is gezondheid :D

Ja inderdaad, lach om te huilen.

In mijn tijd plukken de mods de vruchten van lange maanden (of jaren?) van laksheid, wat tot gevolg had dat een groot deel van de domme opmerkingen in dit artikel werd aangemoedigd forum, en een roep om lucht die zoveel andere imbecielen bracht. Auteurs van opmerkingen die bij de eerste gelegenheid proberen over te lopen naar de ideologische en fanatieke verschuiving, zoals te verwachten was.

En ondanks de laatste waarschuwing van Christophe aan Gégyx, blijft hij mij hierin tackelen forum. Precies de reden waarom ik mijn bericht had ingetrokken om elke ontsporing te voorkomen.

Bewerkt door Remundo: in deze thread moet iedereen zijn mening geven met respect voor anderen. We hebben een onderwerpgericht "overtuigingen / empirisme", dus het is niet nodig om te vechten
Dernière édition par Obamot de 19 / 05 / 13, 18: 03, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 214-gasten