Fotovoltaïsche zonne-energie: de fabricage zijn zonnepaneel!

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/08/10, 23:16

Ja, en blijkbaar is deze Magnetcore-generator (ik gebruik de naam van het gebruik van wantrouwige mensen die op internet zoeken) de kopie (vertaling) van een Amerikaanse zwendel waarvan ik de naam 2 of 3 jaar. Ik herkende de video met de dame in het rood.

Kortom, het is echt een geweldige zaak om de jongens te vertellen hoe ze gemakkelijk geld kunnen verdienen, ik moet beginnen! : Mrgreen:

Het is lang geleden dat ik het al langer had gezegd: uitvinders, als je wilt overtuigen, roepen een commissie van sceptici op die een publiek hebben, en als je de waarheid hebt verteld, hoef je het niet eens meer te doen de kroeg
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 31/08/10, 02:32

Voordat u de aankoop op de site waagt, moet u eerst kennis nemen van de algemene verkoopvoorwaarden op secrets-energie-renouvelable.com/magnetcoretpe.htm!

http://www.1tpe.com/cgv.html


U verwijdert snel uw naam en e-mail van deze site! :onheil:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Squall-n
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 11/09/10, 13:26




par Squall-n » 16/09/10, 18:18

Hallo !

Gewoon een snelle vraag, maar we konden geen gebruik maken van zand in plaats van fotovoltaïsche cel? Omdat het is gemaakt om% silica 80 niet?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 17/09/10, 00:05

amusant:
Gewoon een snelle vraag, maar we konden geen gebruik maken van zand in plaats van fotovoltaïsche cel? Omdat het is gemaakt om% silica 80 niet?

Ja, na het passeren van zand in de fabrieken voor enkele miljard euro !!
extreme zuivering van silica, vermindering van silicium, siliciumwafels, gravures in extra schone ruimtes (zelfs een nanopoeder wordt niet getolereerd)!
En we kunnen dan meer doen dan microcomputers !!

Het prijsniveau van deze fabrieken weerspiegelt het jarenlange onderzoek door honderdduizenden mensen sinds de 1900-jaren, ontdekking van de transistor in 1948, continue reductie van deze transistoren sinds !!
0 x
Squall-n
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 11/09/10, 13:26




par Squall-n » 17/09/10, 06:59

Ja, ik weet dat alles (doorzocht voordat toch ^^), maar het gebruik van zand kan misschien compenseren dit verlies aan efficiëntie door de prijs?
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 17/09/10, 08:32

Squall-n schreef:Ja, ik weet dat alles (doorzocht voordat toch ^^), maar het gebruik van zand kan misschien compenseren dit verlies aan efficiëntie door de prijs?
Ben nee. :?
In de meeste industriële productie vertegenwoordigt de grondstof slechts een klein deel van de verkoopprijs.
Het productieproces en de gebruikte energie zijn aanzienlijk beter dan de grondstof.

Om mijn punt te illustreren; In een 1500kg-auto is er geen metaal 200 € te koopprijs 20.000 € ...
En als we de totale economische inhoud verspreiden, verlaat de auto minder dan 5.000 € van de fabriek, is er 4.000 € btw en de rest is verdeeld in reclame, winst, onderzoek en ontwikkelingskosten voor toekomstige modellen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/09/10, 11:39

Een low-efficiency paneel zou weinig succes hebben: de beschikbare ruimte heeft ook een prijs, evenals de infrastructuur
installatie, kabels, enz ...

In ieder geval kan ik me niet voorstellen hoe iemand een halfgeleider zou vervangen door een isolator. Tenzij je iets weet, en in dit geval heb je te veel of niet genoeg gezegd ...

Het is niet het silicium dat de halfgeleider maakt, het is de zeer specifieke manier waarop het wordt behandeld en de 'junctie'
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 17/09/10, 13:37

Squall-n realiseert zich niet het niveau van kennis en technologie dat nodig is voor het kleinste object van het dagelijks leven !!

Bijvoorbeeld, een eenvoudige plastic pijp heeft 150ans van chemisch en aardolieonderzoek achter de rug !!
Probeer zelf zo'n pijp te maken met een liter ruwe olie in je handen !!

De Romeinen en zelfs Louis 14, zouden blij zijn geweest met zulke eenvoudige pijpen, maar ze hadden alleen lood en aquaducten !!!
Gigantisch verschil !!

Voor fotovoltaïsche cellen is er al deze chemie, fysica en technologie, meer dan 200ans van cumulatieve vooruitgang!

Je kunt proberen de lichtenergie niet terug te winnen met het zand, maar met de galena, sulfide van halfgeleiderlood, die je natuurlijk in de grond vindt, maar de output is te verwaarlozen en de betrouwbaarheid, die van het station met galena !!

De ontdekking van de 1948-transistor was een essentiële stap, mogelijk gemaakt door vooruitgang in de extreme zuivering van germanium en silicium, om de halfgeleider eigenschappen stabiel te maken Galena.
0 x
Squall-n
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 11/09/10, 13:26




par Squall-n » 17/09/10, 17:38

Dank u voor uw antwoorden, dacht ik dat silicium was wat maakte de cel (volledig en niet alleen zuiver).

Good luck!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 17/09/10, 18:18

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten