ADEME, EFRO en fotovoltaïsche zonne-energie oplichting of niet?

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4

ADEME, EFRO en fotovoltaïsche zonne-energie oplichting of niet?




par louphil » 09/03/09, 15:59

Ik heb zojuist benaderd via de telefoon naar een PV, ondersteund door EDF en ADEME installeren, vermoedelijk waardoor ik te produceren, te gebruiken, EN VERKOPEN het overschot aan EDF ...

Ik heb niet meer informatie hebben via de telefoon, heeft ook een camper hij werd meegenomen naar het 17 / 03 met een technicus ...

Ik ben verre van een fan van de PV-technologie. Maisl'offre lijkt me aantrekkelijk, dan oplichting of goed plan, voor zover de persoon heeft erop aangedrongen dat het was SANS Investeringen van de private ... ???

Heeft iemand wel eens dit soort aanbod ervaren ??? Zo ja, wat doet het dekken ??? Dat klinkt een beetje te mooi om waar te zijn ...

Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om in afwachting van de vergadering uw "listings" te sturen, vooral omdat ik het risico loop bepaalde sleutelelementen te vergeten tijdens dit interview ...

al hier zijn de items denk ik:

- Prijzen van aankoop en wederverkoop Kwh
- Fiablité en de prestaties van de apparatuur geïnstalleerd, oorsprong, het leven en garanties,
- bepalingen van het contract,
- Mogelijk of niet om de productie van andere persoonlijke vooroordelen te verhogen (thermische zonne-energie (via Stirling), thermo-akoestische zonne-energie, windenergie, hydraulische ...)
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 09/03/09, 16:41

In het beste geval zal je produceert en je revendras, vooral niet gebruiken
info over uw stad of staatssteun mogelijk is, dan niet in combinatie ...

Zorg voor minimale 20m² (break) en een contract op 20ans
Uw panelen zullen worden geïntegreerd 55cts van € / kW.h, niet gesteld 30cts van € / kW.h

Het duurt een oppervlak zonder een schaduw pouillième, elk masker u ruïneren de prestaties van alle series panelen.

Vraagt ​​de olifant is zijn nieuwe baan :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/03/09, 16:46

Elephant geen halt ... Ik weet niet de precieze reden ...

Jongens die zeggen dat ADEME ruikt scam ca ... ADEME heeft NOOIT maakt cold calls!

Maak deze afspraak, maar niet iets ondertekenen en vooral een bezoek aan MAP en een alarm vereist!

Als ze slimme kinderen die proberen de escrologie, wij zullen u graag uit te schreeuwen luid hier! Maloche huh?

En vergeet niet als je het gevoel dat ca stinkt, roept voor hen UFC + DGCRFF : Mrgreen:

Lees deze voor de afspraak: https://www.econologie.com/forums/l-arnaque- ... t7197.html
0 x
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9

Re: ADEME, EFRO en fotovoltaïsche zonne-energie: scam of niet?




par C moa » 09/03/09, 18:11

louphil schreef:Ik ben verre van een fan van de PV-technologie. Maisl'offre lijkt me aantrekkelijk, dan oplichting of goed plan, voor zover de persoon heeft erop aangedrongen dat het was SANS Investeringen van de private ... ???

Heeft iemand wel eens dit soort aanbod ervaren ??? Zo ja, wat doet het dekken ??? Dat klinkt een beetje te mooi om waar te zijn ...
Ik herinner me dat het lezen van een artikel over het niet lang geleden in een hoofdstad.
Er werd een slimme jongen gepresenteerd (ik herinner me zijn naam niet, maar ik ga vanavond onderzoek doen) die een box had opgezet over dit bedrijf met het simpele principe "Ik zorg voor alles, jij zorgt voor de rest !!!" .
Simpel gezegd, hij zorgde voor de installatie, de aanvraag van mogelijke machtigingen (gemeentehuis), het onderzoek naar subsidies (ademe & Co), zocht de bank voor de lening en onderhandelde voor jou het contract met EDF.

Een fijne, je was een goede investering en je had niet alleen ondertekend 2-3 papers.
Zeker, het klinkt aantrekkelijk vanuit financieel oogpunt, maar is het echt een Econological aanpak ??? Ik vraag mezelf.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: ADEME, EFRO en fotovoltaïsche zonne-energie: scam of niet?




par Did67 » 09/03/09, 18:20

louphil schreef:Ik heb zojuist benaderd via de telefoon naar een PV, ondersteund door EDF en ADEME installeren, vermoedelijk waardoor ik te produceren, te gebruiken, EN VERKOPEN het overschot aan EDF ...


Ik heb elders geschreven: de fotovoltaïsche installaties zijn momenteel winstgevend (omdat de prijs zwaar wordt gesubsidieerd, zei ik). Zo zijn er bedrijven die zich ontwikkelen en verhuur dode oppervlakken te monteren panelen zijn ...

Deze kunnen ernstig zijn.

Dat gezegd hebbende, als je de zaak te bepleiten, maar snuift de gag 10 km: het is alleen rendabel als je elektriciteit doorverkopen (want dit werkt alleen met de subsidie!). Gelieve geen gebruik maken van uw vermogen (omdat het gekochte EdF kost u ongeveer 11 CTS, dan kun je ze de 60 CTS verkopen). Dus al dat ...

Dan EDF en ADEME, het zou me verbazen ze ondersteunen !!! De ADEME gestimuleerd, en dat de subsidies te verlagen per jaar, EdF, als ze wilden te lopen, zouden ze andere manieren hebben ... Dus, is er geen netto-netto !!!

Dus als de "telemarketeer" niet duidelijker is, zijn er maar twee oplossingen: 1) hij is een aardige Senegalees die het Franse accent heeft aangelegd en die een bericht leest waar hij niets van verstaat; 2) het zijn oplichters, soort blaffers die je iets geweldigs zouden verkopen dat uien zonder tranen pelt voor slechts 99,99 € en voor de prijs van drie geef ik je er twee ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: ADEME, EFRO en fotovoltaïsche zonne-energie: scam of niet?




par Christophe » 09/03/09, 18:24

Did67 schreef:Zo zijn er bedrijven die zich ontwikkelen en verhuur dode oppervlakken te monteren panelen zijn ...

Deze kunnen ernstig zijn.


Ja, ik heb een scanner omlijst het probleem in de laatste aantal natuurlijke habitat.

In feite is uw dak te huren u over hun 20 jaar, maar het geeft je een paar kruimels van wat de samenleving ... een belangrijk punt van puur kapitalistische uitzicht, zie ik niet eerlijk gezegd wil, dus neem een ​​lening op uw naam (omdat het bedrijf ook een wandeling met leningen)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: ADEME, EFRO en fotovoltaïsche zonne-energie: scam of niet?




par Did67 » 09/03/09, 18:27

Christophe schreef:In feite is uw dak te huren u over hun 20 jaar, maar het geeft je een paar kruimels van wat de samenleving ... een belangrijk punt van puur kapitalistische uitzicht, zie ik niet eerlijk gezegd wil, dus neem een ​​lening op uw naam (omdat het bedrijf ook een wandeling met leningen)


Nog beter, het nultarief lening zonder vermogenstoets voor mensen !!!

Ik heb niet gezegd dat hij moest huren, heb ik gezegd dat het bestaat! En ik zelfs zeggen dat dit bewijst dat fotovoltaïsche elektriciteit rendabel is (omdat zwaar gesubsidieerde). En je weet dat zelfs anders, maak ik slinger voor die view !!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/03/09, 18:29

Ah super ja, als dat iedereen maakt de lening op nul tarief en geld om% 5.25 in PV ...

Hoe lang denk je dat ca lopen voordat het systeem niet zal instorten zichzelf?

Nu, als het systeem kunt u het beter voor degenen die genieten ... hoewel ze in absolute termen zijn verkeerd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 09/03/09, 18:45

Bedankt voor je eerste advies ... Het is duidelijk dat ik niet hals over kop iets zal ondertekenen ... Niet alleen, ik zou zeker zijn van een "sirene" of een "siret", maar voordat ik iets onderteken, wil ik eerst de kopie van het contract ter inzage hebben, wat mij logisch lijkt ...

Wat me verbaast is dat mijn vader, een boer met pensioen ging, het vinden van geen opvolging werd op de hoogte is er weinig te PV, 1 hectare kassen uit te rusten ... Maar hij heeft nooit n 'had de antwoorden ...
0 x
http://wunic.fr



Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde

Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
neofeet
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 05/02/09, 17:07
Plaats: Normandië




par neofeet » 09/03/09, 20:16

Zie de prijs van de verzekering (in m2) :?

zie de huurprijs van de omvormer :?

zien of inkomsten uit de verkoop past niet in uw
belastingaangiften :?

Aandacht opbrengsten af ​​met de tijd

dit alles voor de winstgevendheid: niet verschrikkelijk :onheil:

neofeet
0 x
Kennis is niet gratis, het betaalt zichzelf in openheid.

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 174-gasten