Onafhankelijke zonnepanelenplaat

Hulp en advies voor alle werkzaamheden in eigen gebouw en de presentatie van uw werk DIY of zelfbouw uitgevoerd. Omdat het maken van jezelf is vaak Econological maar pas overmoed!
Tiju
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/11/18, 09:44

Onafhankelijke zonnepanelenplaat




par Tiju » 08/11/18, 10:22

Hallo,

Ik neem vandaag contact met u op voor mijn project dat in 2-fasen zal plaatsvinden. Ik heb vandaag 17-zonnepanelen gekocht van 250w elk.

In 1 wil ik de eerste keer 2-zonnepaneel installeren met een regelaar en een 1 (of meer) batterij om een ​​minimum aan elektriciteit op mijn site te garanderen.
In 1 tweede keer zou ik graag een totale installatie willen maken met de complete uitrusting (batterij, regelaar, enz.) Om zo autonoom mogelijk te zijn. Ik wens de mogelijkheid te hebben om een ​​kleine windturbine te installeren en daarnaast nog meer de sabiliter-energie te waarborgen.

Alleen het probleem is dat ik geen elektricien ben en dat mijn kennis voorlopig beperkt blijft. Dus ik heb veel vragen, maar ik zal proberen het op orde te brengen en zo duidelijk mogelijk ^^.

In mijn eerste tijdelijke voorziening, welke apparatuur ik nodig heb om te kiezen met de hoogste prestaties en de installatie mogelijk aan te passen (type en macht regulator, type en batterij, type verbinding in serie of parallel etc ...)
Het doel is dat mijn tijdelijke installatie ook later in mijn uiteindelijke installatie kan worden geïntegreerd (dus het betekent om de regulator voor de definitieve installatie van nu te nemen).
Eindelijk om de 1 er-installatie af te ronden, heb ik een bronpomp om aan te sluiten (pompadapter voor zonnepaneel en 24v lijkt me)

Vandaag heb ik niet genoeg kennis voor mijn zelf-geadviseerde hulpkant zodat zal ik kostbaar zijn :)

Ik dank u bij voorbaat voor uw advies.

Hartelijk

Tiju
0 x
Tiju
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/11/18, 09:44

Re: autonome zonnepaneelplaat




par Tiju » 08/11/18, 13:15

kleine correctie Ik heb 16 paneel niet 17.

aan de andere kant zal mijn laatste installatie in een kas zijn die ik zal beklimmen (volle zuidelijke 30 ° helling)

Ik koppel de kenmerken van het zonnepaneel aan je

Krannich_Solar_1_Bosch_cSiM60_255-270_mono.pdf
(297.19 KB) Downloaded keer 493


Bedankt allemaal voor je hulp

Hartelijk

Tiju
0 x
Tiju
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/11/18, 09:44

Re: autonome zonnepaneelplaat




par Tiju » 10/11/18, 07:57

Heeft niemand advies om mee te nemen? Mijn installatie is zo complex?
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: autonome zonnepaneelplaat




par thibr » 10/11/18, 08:45

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "DIY en zelf-constructie: gebouw of mount een self-installatie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 101-gasten