Een fresnellens op een Thomson scenium TV 138 cm?

Presenteer uw doe-het-zelf-projecten, uw nieuwe technische ideeën, uw innovaties om te testen of uw zelfbouwwerk. Want zelf doen is vaak voordeliger en efficiënter.
Joh-One
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 23/01/17, 10:50

Een fresnellens op een Thomson scenium TV 138 cm?




par Joh-One » 23/01/17, 12:21

Hallo allemaal,
Dus hier is mijn probleem, ik heb een vriend die zich wil ontdoen van zijn Thomson scenium 138 cm televisie, ik ben die goede recycler "eindelijk probeer ik LoL" Ik zou het graag terug willen nemen om iets terug te krijgen, maar wat ik nog meer wil terugkrijgen dat het allemaal de fresnel-lens is voor een persoonlijk project dat ik je op de hoogte zal houden mijn vragen zijn: zit er een fresnel-lens op deze tv? Is er een spiegel? Alvast bedankt.

Ps: mijn vraag is misschien gek, maar ik weet er niets van, ik ben pas sinds kort aan het sleutelen dus laat ik de professionals liever antwoorden
0 x
Doe het maximum met het minimum.
OlivierD
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 59
Inschrijving: 11/04/06, 14:52
Plaats: 78 Noord
x 11

Re: Een fresnel lens op een Thomson scenium 138 cm televisie?




par OlivierD » 27/11/21, 16:57

het is laat, maar er is een schuine spiegel aan de achterkant en een projectiescherm, verlicht door drie kathodestraalbuizen en lenzen
dat gezegd hebbende, het is heel interessant om te zien hoe het wordt gedaan ... en dan zijn het technisch gezien zulke mooie objecten, ik heb een hart in twee wanneer ik (in stem bij omvangrijk of in het recyclingcentrum, maar ik niet ik nee meer ruimte hebben...

olijf
0 x
700W van PV in autoconso met tignous router ...
Permacultuur kan niet worden geïmproviseerd in 15 dagen, laten we luisteren naar Arthur Keller, en laten we niet vergeten te stemmen voor het programma dat onze belangen het beste verdedigt!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar “Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: een object of een installatie maken”

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 179 gasten