Zoek gevonden 4 resultaten

par wayne
13/11/04, 17:19
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Elektrostatische Energy Recovery
antwoorden: 28
views: 40527

:o Sorry, ik zag haar later, het was te laat!!
Met dank aan obelix voor zijn bewerking!
par wayne
12/11/04, 12:53
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Elektrostatische Energy Recovery
antwoorden: 28
views: 40527

Hallo allemaal, ik vind dat jullie elektrostatische energie-oogster behoorlijk lijkt op Tesla's uitvinding op het gebied van het oogsten van stralingsenergie. Als je een kijkje wilt nemen: https://www.econologie.com/forums/gebruik-van-patent-van-tesla-t237.html Wat zeg je, Obelix...
par wayne
30/10/04, 16:52
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Met behulp van patent tesla
antwoorden: 44
views: 49997

Hallo allemaal, wat informatie over een Japans apparaat dat de energie afkomstig van een brede band van EM-golven afkomstig uit de kosmos zou transformeren in elektriciteit volgens een Tesla-patent (Patent NO: 685,957 => Tesla-patent ...
par wayne
30/08/04, 19:34
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Bingo brandstof
antwoorden: 28
views: 33445

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier forum en ik ga aan de slag... Ik heb thuis bingobrandstof getest, wat de eerste keer een behoorlijk indrukwekkende reactie opleverde!! lol, gezien de stroomsnelheid van bingobrandstof denk ik dat het mogelijk zou zijn om een ​​generator van stroom te voorzien die voldoende KWatt levert om een ​​...

Zoek Geavanceerd zoeken