raar raar

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18

Re: Yala up barba ding!




par kistinie » 25/02/10, 08:12

vinzman schreef:De rampomp heeft als kenmerk dat het verpompte water door de waterslag via overhangen naar buiten komt.
Degene die in de video wordt getoond heeft een mooie continue straal, dus de uitleg in de video gaat meer over wat Dedeleco zei dan over de rampomp die je noemde, QED.


Als de frequentie laag is, gaat je argument op, maar daar is het volume van de kamer klein, evenals de diameters, zodat de stroom continu kan lijken vanwege een hoge frequentie, ook al is deze gepulseerd.

Ten slotte, en vooral... is het gepresenteerde object, visueel... een rampomp...


Ptilu schreef:Maak het hydraulische circuit van de ram vast en je zult meteen je domheid Kristinie zien.

Ik begrijp je demonstratie niet: welke loops, wat, waarom, hoe en wat er dan gebeurt... Ik ben te dom... Kun je het ons beter uitleggen?


Christophe schreef:Toch hou ik van 'quasi eeuwigdurend'... Het is als quasi-eeuwig of quasi-oneindig... of quasi-spiegel : Cheesy: : Cheesy:


Een pomp, die mij, mijn energie, eens in de tien jaar oppompt voor revisie, en die de rest van de tijd gratis werkt, is voor mij een bijna eeuwigdurende beweging, net als jouw angst voor het oneindige, die duwt, naar ruzie zoeken, met elk object dat zijn energie uit het nulpunt haalt.
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

nep pomp




par Oli 80 » 25/02/10, 22:13

goedenavond, ik zie dat de meningen nogal gemengd zijn, door de videolink met Google te vertalen, om de reacties in het Frans te krijgen, zie ik dat ze erg op dit onderwerp lijken : Mrgreen:

kortom, hier of op youtube, ze proberen allemaal te weten hoe deze pomp werkt, volgens sommigen zou het een "dompelbare ram" zijn, anderen zeggen een pomp met een trilmechanisme in contact met water
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 26/02/10, 03:58

goedenavond

origineel dat uit een eenvoudige YouTube-video zonder enige andere informatie een onderwerp in de tekst kan voortbrengen forum met zoveel berichten....

deze is de 23e!

laten we hopen dat elke rare YouTube-video niet elke keer een onderwerp oplevert, anders forum zal snel verzadigd raken met lege discussies!

jeff

ps: toevallig de "bizarre.. rare" zin die Louis Jouvet tegen Michel Simon zei in de film "grappig drama" (1937), zie dit fragment ook van YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ku-ChVdBwDs
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

nog een eigenaardigheid




par Oli 80 » 14/03/10, 18:27

hallo, hier is nog een enigszins vreemd systeem, de ondanksi-pomp
http://www.youtube.com/watch?v=bQCO7iYTkwU

www.joespitisargent.com
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

raar = eeuwigdurende beweging = oplichterij




par dedeleco » 14/03/10, 22:58

Het bizarre van Oli 80 met:
Ontwikkeling van een brandstofloze elektriciteitsopwekkingsmachine

kleine energie-input wordt uitgebreid om onevenwichtigheden te creëren, wat een onevenredig grotere energie-afgifte omzet naarmate natuurlijke krachten een alternatief evenwicht herstellen

is duidelijk een oude variant van eeuwigdurende beweging die nooit zal werken, afgezien van het pompen van geld van goedgelovige investeerders naar oplichting!!!
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

oplichting




par Oli 80 » 16/03/10, 19:08

hallo, deze video is net als de eerste van het onderwerp dat ik lanceerde, wat een idee om het te hebben gedaan, gewoon voor een grappige pomp, bovendien zal ik in de toekomst proberen niet te veel open onderwerpen over een YouTube-video te doen, er zijn sommigen die erover debatteren in de reacties op deze video, zoals deze, wil je er hier een paar, ik zeg dat voor hi789456

deze "uitvinding" lijkt van Russische oorsprong te zijn,
ah net als parment weten ze hoe ze iets anders moeten doen dan de hele dag wodka drinken : Mrgreen:

deze grappige pomp moet zeker een wodka-shooter zijn : Mrgreen:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

nuttige YouTube-informatie




par dedeleco » 16/03/10, 22:02

Momenteel presenteert A2 een echt rapport over geheugen en mentale manipulatie, waarbij valse herinneringen worden gecreëerd bij therapeuten, om op te lichten, en het is goed om hierover geïnformeerd te worden om te voorkomen dat u in de val loopt!!
Hetzelfde geldt voor de droom van voortdurende beweging, waardoor we, zelfs als we twijfelen, aangetrokken worden als door een magneet!!!!
Ook is het goed en nuttig om het te bespreken om andere mensen te helpen en te voorkomen dat ze worden opgelicht.

Soms bestaan ​​er echter wonderen, zoals de ontdekking in 1939 van kernenergie, met een miljoen keer meer energie dan hetzelfde gewicht aan brandstof!!!
De wetenschappelijke methode met rigoureuze, herhaalde testen en open voor kritiek is de enige methode.
Op You Tube zijn sommige video's goed en nuttig, je hoeft ze alleen maar goed te analyseren en daarom ook forum is nuttig, elkaar helpen.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

systeem kan werken




par Oli 80 » 20/03/10, 12:12

hallo, hier is wat ik heb gevonden, een centrifugaalpomp en turbine tegelijkertijd, het gebruik van de stroming van een rivierstroom om dit type pomp te laten draaien is een goed idee http://www.invention.net/pdf/5611677.pdf

originele koppeling http://www.invention.net/salama.htm
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 20/03/10, 12:45

Het patent gepresenteerd door Oli 80 laat me perplex omdat het patenteren van een watermolen, zelfs met een turbine, om water te pompen niets origineels is, omdat het bijna 2500 jaar oud is en het niet werkt in droogte met een stroom zonder enige waterstroomsnelheid. wanneer we het het meest nodig hebben!!!
Sommige mensen hebben geld te verliezen op patenten die moeilijk te beschermen zijn?
Oude molenpompen waren efficiënter, zie FAO.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

molen pomp




par Oli 80 » 20/03/10, 14:25

dat dacht ik, dit systeem lijkt mij alleen bruikbaar in krachtige rivieren en nog eens, maar voor molenpompen zijn er die van al jazari, een model met twee zuigers en een ander met zes zuigers http://www.youtube.com/watch?v=b_U-ZCOsZzM

http://muslimheritage.com/sujets/defaul ... cleID=1135

http://muslimheritage.com/sujets/defaul ... icleID=466
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten