We zullen woestijnen of organische in de stad opnieuw koloniseren ??

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968




par Ahmed » 26/02/10, 22:39

Biologische hydrocultuur, je moet het doen! Weer een oxymoron!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 27/02/10, 14:10

Hallo olifant

elephant schreef:- Een deel van de industrie zou verplaatst kunnen worden naar warmere landen: minder uitgaven voor stookplaatsen, arbeiders hoeven niet meer zelf te stoken en minder te betalen voor hun groenten zouden minder kunnen verdienen

Bravo voor het sociale model....:schok: :frons: :frons: : Cry: :frons: :| :x :onheil:

Maar ga de autoriteiten, bijvoorbeeld van Sierra Leone, overtuigen om je te laten "sleutelen" aan een kolonie op hun nationale grondgebied


...en paradoxaal genoeg:
Europeanen zouden "gemakkelijk" industriële, agrarische en ecologische "kolonies" kunnen stichten in warme landen, maar de inwoners van deze landen hebben maar één idee voor ogen: emigreren naar het noorden!


Wat u dus eigenlijk interesseert, is een model dat bij u past als inwoner van een rijk land. Het moet moeilijk zijn om een ​​meer kolonialistisch model te vinden, toch?...... :? : Cry: :frons: :| :x :onheil:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 01/03/10, 11:36

Niet helemaal: het zijn WIJ de rijken die in het Noorden wonen en die olie consumeren.... . Dus laten we het aantal inwoners voorbij de 45ste breedtegraad terugbrengen tot het strikte minimum!

Dat gezegd hebbende, het gaat erom de woestijn weer bewoonbaar te maken: het is niet mijn schuld dat de inboorlingen niet veel doen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 01/03/10, 11:44

het model is al gekopieerd

Iran wil kernenergie terwijl ze de zon hebben voor fotovoltaïsch paneel

oprichting van belastingparadijzen

, ...

Westerse systemen bewegen zich massaal in hun richting
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/03/10, 20:34

elephant schreef:Niet helemaal: het zijn WIJ de rijken die in het Noorden wonen en die olie consumeren.... . Dus laten we het aantal inwoners voorbij de 45ste breedtegraad terugbrengen tot het strikte minimum!

Dat gezegd hebbende, het gaat erom de woestijn weer bewoonbaar te maken: het is niet mijn schuld dat de inboorlingen niet veel doen.


Olifant redeneer je alsof de woestijn van jou is en de wereld tot je beschikking staat voor je energieverslindende behoeften. Of het nu gaat om "goed" of "slecht" gebruik, het is niet jouw probleem, het is het probleem van zijn inboorlingen. Het is gek om altijd het "geluk" van anderen te willen maken zonder hun volledige zandsteen te kennen .... : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 01/03/10, 22:37

bedankt, Flytox... bedankt!

Het is een kwestie van oratorische strategie: ik zou het tenminste hebben gezegd, niemand kan het mij kwalijk nemen dat ik het niet heb voorgesteld als alles misgaat. :D

Ik stel voor dat we deze schermutseling hier beëindigen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 02/03/10, 22:01

Jij bent mijn favoriete olifant.... : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968




par Ahmed » 02/03/10, 22:26

Zou het niet verstandiger zijn om te stoppen met het saboteren van onze voedzame landen, in plaats van te fantaseren over hypothetische vergroening van de woestijnen?

Nietzsche zei: "Wee hem door wie de woestijn voortschrijdt."
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
oiseautempete
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 848
Inschrijving: 19/11/09, 13:24




par oiseautempete » 03/03/10, 12:15

recyclinage schreef:Iran wil kernenergie terwijl ze de zon hebben voor fotovoltaïsch paneel



Nee, je hebt er niets van begrepen, Iran wil kernenergie om Israël te atomiseren, en dan zijn we in een grote universele Jihad... in de tijd dat ze islamiseerden met sabels, nu is het met kernwapens... .
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968




par Ahmed » 03/03/10, 21:54

Iran wil kernenergie om Israël te atomiseren, en dan zijn we in een grote universele Jihad... in de tijd dat ze islamiseerden met sabelslagen, nu is het met atoombommen...

De islam heeft zich bij zijn veroveringen veel toleranter getoond (bijv. Spanje) dan zijn christelijke tegenhanger (Amerika).
Geconfronteerd met Amerikaans oorlogszuchtig radicalisme en de economische agressie van de landen van het Noorden, hoe kunnen we ons verbazen over de opkomst van terrorisme en nationalisme?
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten