Viktor Schauberger: vortex, implosie en negatieve wrijving

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
ecopracyprus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 04/05/11, 20:34




par ecopracyprus » 05/05/11, 15:54

Gilgamesj schreef:Hallo,


Ik vind het een slechte vergelijking tussen Crispus: Panton/Schauberger.


Heel interessant, mijn excuses, ik ben half Frans en mijn spelling is niet fantastisch.

Ik denk dat de vergelijking eerder tussen Schauberger en Ranque - Hilsch zou moeten zijn, MAAR Schauberger begreep de filosofie achter deze energiebron. Een draaikolk... gas (Hilsch ranquee) of vloeistof... en een Maxwell-deamon.
Ik werk samen met Ecopra France, dat wervels en extreme temperaturen gebruikt om uitlaatgassen vermengd met water te verfijnen.

Heel interessant en ook dat dit vortexfenomeen ook hagel verklaart... en zelfs solei. Ik heb de helft van deze pdf gelezen en ik moedig iedereen die geïnteresseerd is aan om deze te lezen:
http://www.lowenergytransmutations.org/ ... -model.pdf
Voor mij... als er iets beweegt in de natuur, ontstaat er energie... stromend water... stromende lucht.

Ook... Pantone's GEET gebruikt het Ranque Hilsch-effect, maar niet alleen warmte maar ook magnetische energie... het Ranque Hilsch-effect alleen creëert alleen warme en koude lucht... maar als we twee verschillende metalen toevoegen, ontstaat er ook ionisatie in de lucht, wat ontstaat er een soort koude kernfusie. Doe een zoekopdracht.... Rexresearch (mijn favoriete site met Jean Louis Naudin) en GEET of beter gezegd GEET Demystified en je vindt een uitleg van de GEET-reactor van een Zwitserse Griek Koroupoulos... deze top. Bedankt en ik beschouw mezelf niet als een expert, maar over de GEET heb ik goede informatie op mijn site ecopracyprus.com.
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten